خرید انواع موبایل و تبلت سونی Sony در تهران شیپور-اصفهان موبایل مارکت

نمایندگی تعمیر موبایل سونی ، یکی از معتبرترین مراکزیه که برای رفع مشکلات گوشی هوشمندتون میتونین بهش مراجعه کنین. فرایند تعمیر موبایل تو این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و برنامه ها انجام میشه. این مساله باعث شده که تعمیرکارا بتونن ریزترین مشکلات دستگاه رو هم تشخیص بدن و اونا رو برطرف کنن. اسپیکر استریو استفاده شده که بالا و پایین صفحه نمایش قرار گرفتن صدای با کیفیتی رو میدن و بلندیشون مناسبه اما خیلی خفن نیست و کمی برای یه گوشی پرچمدار ضعیفه.

با این حال ، باید شارژر و حتی کابل USB را خودتان به صورت جداگانه تهیه کنید ، زیرا سونی تمام پلاستیک ‌ها را از جعبه بسیار جمع و جور گوشی حذف کرده است. نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است. از لحاظ فیزیکی ، Xperia 5 IV تقریبا هم اندازه گوشی Xperia 5 III است. مدل IV حتی 1 میلی متر کوتاه تر و باریک تر بوده ، اما مدل جدید اکنون 4 گرم سنگین تر شده است.

  • حتی شاید گفت از آن گوشی هم انتخاب بهتری است، به‌خصوص با باتری 5000 میلی‌آمپری و نمایشگر کوچک‌تر با رزولوشن پایین‌تر که شارژدهی بسیار عالی دارد.
  • در این مقاله اطلاعاتی از گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • این موضوع برای کسانی که ساعات طولانی بیرون از خانه هستند یا برای گیمرها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد.

این موضوع برای کسانی که ساعات طولانی بیرون از خانه هستند یا برای گیمرها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در میان تراشه‌های موجود در بازار، تراشه اسنپدراگون به‌ عنوان بهترین نوع تراشه شناخته می‌شود که بسیار قدرتمند است و تقریبا همه گوشی‌های پرچمدار از آن استفاده می‌کنند. اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل، تراشه و پردازنده مرکزی گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ در این بخش ارائه می‌شود. در حقیقت سونی اکسپریا 10 مارک IV ارزان‌ترین گوشی سونی در سال 2022 است.

Sony Ericsson Cedar

مجله خبری موبایل مارکت اکسپریا 5 مارک 3 یکی از گوشی های پرچمدار 2021 سونی بود که اگه نگیم یه شکست کامل تو فروش رو تجربه کرد، حداقلش اونجوری که باید نفروخت. پس اگه فقط دوست دارید درباره مشخصات گوشی پرچمدار 2021 سونی بیشتر بدونید با بررسی Sony Xperia 5 III همراه موبونیوز باشید. در این مقاله بهترین گوشی های سونی را معرفی کردیم و ویژگی‌های هر یک از انها را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که احتمالا متوجه شده باشید، بیشترین تمرکز گوشی های سونی، دوربین و صفحه نمایش است و البته سونی توانسته در این دو زمینه بسیار خوب عمل کند. نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید. قیمت گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ حدود ۱۳۹۹ یورو یا ۱۴۷۹ دلار در نظر گرفته شده اما برخی از شایعات نشان می‌دهد که ممکن است این گوشی، با قیمت ۱۵۰۰ دلار نیز به فروش برسد.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 5 II ظرفیت 128 گیگابایت

معمولا مساله مربوط به بخش های نرم افزاریه و به ندرت پیش میاد که ایراد از قطعات سخت افزاری گوشی باشه. قابلیت‌های دوربین اصلی گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ شامل روکش T زایس برای محافظت از لنز، لنز زایس، پانوراما، HDR، فلاش LED و تعقیب سوژه (چشم) هستند. همین مواردی که شاید از نظر ما کوچک به نظر برسند، در واقع نمایشگر یک گوشی هوشمند مانند سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ را تشکیل می‌دهند.

قبل از این که مراحل بروز رسانی موبایل sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. مطمئن شوید که فضای خالی کافی در گوشی وجود دارد؛ فایل آپدیت معمولا پرحجم است و باید حداقل یک گیگابایت فضای حافظه را به آن اختصاص دهید. نکته بعدی که باید پیش از آپدیت گوشی سونی چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است.

از دیگر قابلیت‌های دوربین فیلم‌برداری گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ می‌توان به لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر ژیروسکوپی ۵ محوره و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر اشاره کرد. ابعاد صفحه نمایشگر گوشی سونی اکسپریا، ۶.۵ اینچ (۹۸.۶ سانتی‌متر مربع) است و نسبت نمایشگر به بدنه در آن ~۸۴.۲% است. سونی اکسپریا 5 مارک IV با وجود قیمت کمتری که از اکسپریا 1 مارک IV دارد، اما در بسیاری از موارد شبیه به آن گوشی و از برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲ است. حتی شاید گفت از آن گوشی هم انتخاب بهتری است، به‌خصوص با باتری 5000 میلی‌آمپری و نمایشگر کوچک‌تر با رزولوشن پایین‌تر که شارژدهی بسیار عالی دارد.

ممکن است عملیات بروز رسانی طولانی شود؛ در این صورت به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود. خاموش شدن موبایل در حین بروز رسانی، برابر است با آسیب دیدگی جدی آن. در نهایت باید برای بروز رسانی موبایل از اینترنت قوی و پر سرعت استفاده کنید. این قضیه می تواند به تلفن همراه کمک کند تا شارژدهی بهتری نسبت به مدل نسل قبلی داشته باشد. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید.

اما با وجود این، سونی این گوشی را ویژگی‌های قابل توجهی همراه کرده است. کیفیت ساخت گوشی در حد مدل‌های گران‌قیمت است، نمایشگر با وجود این که 60 هرتز است اما همچنان عالی است. دانلود نکردن گوشی ، مشکل رایجیه که خیلی از کاربرا باهاش مواجه میشن. احتمالا شما هم تجربه کردین که گوشی موبایلتون هیچی دانلود نکنه.

هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. Sony Xperia Z3 Compact یک گوشی هوشمند فوق العاده در میان گوشی های رده بالا محسوب میشود و برای کاربرانی طراحی شده که بیشترین بازدهی و کیفیت را در کمترین سایز ممکن میخواهند و لذت… لازم است بدانید که این گوشی در کشورهای محدودی عرضه می‌شود و قیمت بالایی هم دارد.