خرید انواع گوشی سامسونگ + گارانتی شرکتی دیجی سنتر

دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. سامسونگ Z Fold4 و Z Flip4 در آگوست 2022 به خانواده سری گلکسی Z ملحق شدند و پیشرفت هایی را در زمینه قدرت پردازش، عمر باتری و نمایشگرهای درجه یک جهانی به ارمغان آوردند. سامسونگ A52s را می‌توان از موفق‌ترین تولیدات این سری در سال 2021 دانست که توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد؛ این گوشی با نمایشگر Super AMOLED و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G قیمت بسیار مناسبی دارد و توانست بسیار محبوب واقع شود.

  • در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است.
  • طبق آخرین اعلام کمپانی سامسونگ تمامی گوشی های سامسونگ از بروزرسانی سه ساله اندروید بهره‌مند خواهند بود که خبر بسیار رضایت‌بخشی برای هواداران این برند محسوب می‌شود.
  • یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.
  • با انتخاب گوشی های سری M، کم‌ترین مزیتی که نصیب‌تان می‌شود، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است.
  • خرید گوشی سامسونگ را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی دانست که به تازگی قصد خرید گوشی دارند و یا در نظر دارند تا گوشی موبایل خود را تعویض کنند.

از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند. از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد. از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و …

با این حال اگر به دنبال پرچم‌دار هستید باید به سراغ سری گلکسی Z و گلکسی S بروید. با اینکه هنوز محصولات جدید سری گلکسی Z معرفی نشده، اما می‌توانید از آخرین مدل‌های سری گلکسی S22 در سایت کالاتیک دیدن کرده و در صورت علاقه، مدل دلخواهتان را خریداری کنید. جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند. برخلاف گوشی های رده بالای سری Z، S و Note، سری A بازه‌ی قیمت گسترده‌تر و حق انتخاب بیش‌تری را در برابر طرفداران سامسونگ قرار می‌دهد. کاربران عادی می‌توانند با انتخاب مدل‌هایی مانند A12 و A22، دستگاهی خوش‌دست با توانایی انجام کارهای روزانه را داشته باشند. کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد.

با خرید گوشی سامسونگ از سری گلکسی اس ، بهترین دوربین، بهترین نمایشگر، بهترین سخت افزار و بهترین قابلیت هایی که یک گوشی موبایل دارد در اختیار شما قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با تجربه‌‌ای چندین ساله در بازارهای دیجیتال و کالاهای تکنولوژی، همواره سعی دارد تا خریدی مطمئن با قیمت مناسب برای همراهان عزیز خود فراهم نماید. انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند. تولید محتوا و مشاوره رایگان در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند. ناگفته نماند که این همه برای کمی سرگرمی است، نظرات شما ممکن است متفاوت باشد!

در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید . سری M چند سال پیش توسط این شرکت راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی به دست آورد. این یک سری باتری مرکزی است که یک باتری بزرگ و سایر ویژگی های عالی را در تلفن با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود.

بررسی و مقایسه تفاوت گوشی های سری A و M

از آن‌جایی که فناوری گوشی‌های تاشونده، در حال حاضر بسیار جدید محسوب می‌شود، ماندگاری این گوشی‌ها خیلی مشخص نیست. همچنین، قیمت گوشی سامسونگ تا شونده، در مقایسه با گوشی‌های معمولی این برند بسیار بالا است و خرید گوشی سامسونگ تا شونده برای عموم کاربران سامسونگ، عملا امکان‌پذیر نیست. گوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند. واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد. در بخش محصولات زومیت شما مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ در هر سری را مشاهده خواهید کرد.

معمولا این لیست قیمت گوش سامسونگ طیف بسیار وسیعی را در برمیگیرد و که باعث سردرگمی خریداران میشود. شرکت دیگری که در این سال های اخیر وارد رقابت سختی با گوشی های سامسونگ شده، شرکت چینی شیائومی است که از مهم ترین مشخصات گوشی های آن مقرون به صرفه بودن در کنار قابلیت های شگفت انگیز است. این شرکت چینی روز به روز در حال پیشرفت و جلب نظر افراد زیادی است و تاکنون توانسته به خوبی توانایی های خود را به نمایش گذارد. البته هنوز به اندازه سامسونگ به محبوبیت نرسیده است و افراد زیادی خرید گوشی های سامسونگ را ترجیح می دهند. توانایی بالای سامسونگ در انواع گوشی های هوشمند باعث شد تا تقاضا برای خرید آن در سراسر جهان بالا رود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت، ظرفیت 128 گیگابایت و با رم 6 گیگابایت

تیم ارتباطات موبایل ۷ دارای فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، یوتیوب ، گوگل پلاس ، تویتر و پینترست می باشد که بسیار علاقه مند هستیم مشتریان گرامی ما را در این بستر ها دنبال کنند. برای بررسی دقیق تر گوشی موبایل سامسونگ، می توانید از فروشگاه آنلاین فرنا استفاده کنید. از گوشی‌های این سری می‌توان به M30 اشاره کرد که دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و جزو گوشی‌های خوش دست سامسونگ به شمار می‌رود.

طراحی این محصول نسبت به نسل قبل خود یعنی گلکسی زد فولد ۲ تفاوت چندانی نداشته است. این سری از گوشی های سامسونگ که مجموعه از قدرتمند از فبلت های مبتنی بر اندروید هستند توسط بخش سامسونگ الکترونیک طراحی و عرضه شده اند. این گوشی های خوش دست و خوش سیما با قلم های حساس به فشار Wacom به دست مشتریان می رسند که دارای برنامه های طراحی و نقاشی و به اصطلاح scrapbooking هایی هستند که به کاربر امکان استفاده ی بیشتر از تمام صفحه را می دهد. بله امکان خرید اقساطی گوشی سامسونگ با شرایط بسیار متنوع و باز پرداخت طولانی مدت حتی بدون نیاز به ارائه چک نیز در فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ میسر است. اما برای برخی افرادعلاوه بر قیمت، نیاز های دیگری از جمله سخت افزار، تراشه، دوربین و … که در لیست قیمت گوشی های میان رده گزینه های مناسبی پیدا می شود.زیرا هدف اصلی تولید این گوشی‌ها استفاده از چند آیتم قدرتمند پرچم‌دارها به‌علاوه چند آیتم متوسط و یا حتی پایین‌رده دیگر است.

لوازم جانبی گوشی های همراه سامسونگ به راحتی در همه بازارهای جهانی یافت می شود. قسمتی از هزینه ای که شما بابت خرید گوشی های سامسونگ پرداخت می کنید، هزینه مربوط به برند گوشی است. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم.