خرید انواع گوشی سامسونگ + گارانتی شرکتی دیجی سنتر

همانطور که بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید این برند همیشه، خلاقیت را چاشنی محصولات خود می‌کند. وقتی صحبت از گوشی سامسونگ می‌شود، مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. شما می‌توانید بروزترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را در بهترین سایت‌های خرید گوشی مانند فروشگاه اینترنتی کالاوما بررسی کنید. گوشی سامسونگ از برندهای محبوب گوشی موبایل است که با سیستم عامل اندروید در انواع مختلف پرچمدار و میان رده روانه بازار گردیده است.

  • نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند.
  • امکان مقایسه قیمت گوشی های شیائومی و سامسونگ با دیگر برندها و نمایش همزمان مشخصات چند محصول به طور همزمان نیز در بخش محصولات زومیت در نظر گرفته شده است.
  • با اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است.

این روز ها با افزایش بی سابقه قیمت دلار، قیمت گوشی سامسونگ نیز به شدت افزایش یافته است. برای مثال سال 96 قیمت میانرده سامسونگ از پانصد هزار تومان شروع میشد و قاتل پرچمدار این برند کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت داشت. جالب است بدانید قیمت پرچمدار سامسونگ در آن دوران از دو و نیم میلیون تومان بالاتر نمی رفت.

دیگر انواع موبایل سامسونگ

اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید نمایید. این موضوع که هنگام خرید گوشی موبایل سامسونگ کدام مدل را انتخاب کنید، به بودجه و نیاز های شما بستگی دارد. برای مثال در صورتی که بودجه محدودی دارید و کار سنگینی با گوشی خود انجام نمی دهید، خرید گوشی سامسونگ A13 یا خرید گوشی سامسونگ A23 ، بهترین انتخاب برای شما است.

“name”: “چرا باید گوشی سامسونگ بخریم؟”,

از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. سامسونگ برای سری گلکسی A نیز مدل‌هایی مانند گلکسی A53 ،A33 ،A23 ،A13 و A73 را معرفی کرده که وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب در سایت کالاتیک قرار دارند. در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم. در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است.

در صورتی که قصد مشاهده گوشی‌های عرضه نشده در بازار کشورمان یا شایعه شده‌ها را ببینید کافی است تیک «قیمت داشته باشد» را بردارید. لازم به ذکر است که در بخش مشخصات جدیدترین گوشی سامسونگ در صورتی که هنوز معرفی نشده باشد به شایعه بودن مشخصات فنی آن اشاره شده است. اگر بخواهیم منصف باشیم قیمت گوشی سامسونگ همیشه معقول و با توجه به امکانات خاص در دوره های زمانی مختلف خریدی به صرفه را برای خریداران تضمین کرده است. وقتی قیمت گوشی های سامسونگ را میشنویم اولین نکته که به ذهنمان میرسد این نیست که تنها هزینه برند را پرداخت میکنم و عموما در سطوح مختلف توقع خریدار برطرف میشود. این امر باعث رضایت مشتری از خرید بوده و از مشتری یک خریدار وفادار میسازد.