خرید انواع گوشی سامسونگ + گارانتی شرکتی دیجی سنتر

همانطور که اشاره شد، تنوع و قیمت مناسب گوشی های سری A سامسونگ یکی از دلایل محبوبیت این سری از گوشی های سامسونگ می باشد. سامسونگ تا به این لحظه تلاش نموده تا در هر بازه قیمتی یک گوشی هوشمند با بالاترین امکانات قابل استفاده عرضه کند و تا حد زیادی هم موفق عمل کرده است. برند شناخته‌شده‌ی سامسونگ یک شرکت چند ملیتی کره‌ای است که از سال 1938 در حال فعالیت است.

  • فرقی که در هنگام خرید این دو پک مطرح می‌شود صحت ندارد و فقط جنبه تبلیغاتی برای گرانتر فروخته شدن این گوشی های سامسونگ دارد.
  • این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود.
  • برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست.
  • این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است.
  • قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است.

تعداد پیکسل‌های بیشتر به معنی اندازه تصویر بزرگ‌تر است، که در یک صفحه نمایش کوچک واضح‌تر دیده می‌شود. علاقه‌مندان به عکاسی خواهان دوربین با سنسور ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 یا پایین‌تر برای عکاسی سریع حتی در نورهای کم می‌باشند. یک عکاس معمولی می‌تواند حتی با یک دوربین ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 یا f/2.2 کار کند. بله – شما با خرید از فروشگاه گوشی شاپ می توانید به صورت اقساطی و حتی بدون چک، گوشی هوشمند موردنظر خود را خریداری کنید. در صورتی که در بودجه محدودیت نداشته باشید و به دنبال یه گوشی سامسونگ با سخت افزار و دوربین عالی باشید میتوانید در گوشی های پرچم دار به دنبال گوشی مورد نظر خود باشید .

باغ کالایی ها گرد هم آمدند تا با رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت همیشگی شما کاربران محترم، به اصول کلیدی (مهلت تست 7 روزه (کالاهای فاقد گارانتی)، تضمین اصل ‌بودن کالا و ارائه ی گارانتی همراه تمام محصولات) پرداخته و آرامش خاطر را برایتان، به ارمغان آورند. ما با توضیحاتی واضح و مختصر این امکان را به شما می دهیم تا قبل از خرید، درباره ی محصولات اطلاعات کافی را داشته باشید. با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند. با آمدن گوشی های سری Z به بازار، خلاقیت و نوآوری بالای این شرکت کره ای به همگان ثابت شد. این خانواده گوشی های دو گروه Z Fold و Z Flip را شامل می شوند که طراحی منحصر به فرد آن ها باعث شده است تا نسبت به دیگر گوشی های سامسونگ، قیمت بالایی داشته باشند. گوشی های سری Z ازلحاظ استحکام، کیفیت ساخت و سخت افزار حرف اول را می زنند.

برای مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ و خرید آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. ابتدایی ترین گوشی سری S سامسونگ در سال 2010 روانه ی بازار شد، صفحه نمایش سوپر امولد در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی و اندروید 2.1 از مشخصه های بارز این سری بود. از سال 2010 تا به امروز به فاصله ی یک سال یکبار مدل جدید از سری S سامسونگ به بازار عرضه می شود که آخرین آن ها S10 plus است. این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. شرکت اپل که از رقبای قدرتمند سامسونگ است، برای همه نامی آشناست و نیازی به تعریف ندارد، چراکه گوشی های آن همواره در رتبه اول قرار دارند و حرفی برای گفتن ندارند.

درواقع این تنها گوشی‌های بالارده شرکت سامسونگ نیستند که دارای دوربین‌های عالی هستند. خرید آنلاین گوشی‌های سامسونگ از سایت‌های معتبری همچون ایسل نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید این محصولات به شمار می‌آید. مدل‌های گوناگون گوشی سامسونگ با توجه به امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کاربران باشند. همچنین ما گوشی های سامسونگ سری M را برای مشاغلی همچون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که زمان زیادی از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند نیز توصیه می‌کنیم. از گوشی‌های محبوب این سری نیز می‌توان به گوشی‌های M32، M12، M21s و M62 اشاره کرد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04 S 128GB Ram 4GB

خیلی از گوشی های گلکسی توسط شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی کپی‌برداری می‌شوند و در ظاهر تفاوتی با محصولات اصلی ندارند، اما عملکرد اکثر آن‌ها فاجعه‌آمیز است. بنابراین توصیه می‌شود گوشی سامسونگ را با گارانتی معتبر و کد رجیستری بخرید که فروشگاه اینترنتی کالاتیک این امکان را برای شما فراهم کرده است. این سری از محصولات سامسونگ، شامل دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند می‌شود که معمولا با عنوان‌هایی مانند اقتصادی یا میان‌رده شناخته می‌شوند. گلکسی آلفا اولین مدل از سری A گوشی های سامسونگ بود که در سال 2014 وارد بازار شد و با جای دادن سخت‌افزاری متوسط در بدنه‌ای رده‌بالا، تلاش کرد در مرز میان دستگاه‌های پرچم‌دار و میان‌رده قرار بگیرد. در حال حاضر، شرکت کره‌ای این دسته از موبایل‌های پرفروش خود را در چند سطح مختلف تولید و به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌کند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M53 5G 256GB Ram 8GB

به خصوص که شرایط فعلی و اقتصادی حاکم در ایران بر قیمت گوشی ها تأثیر زیادی گذاشته است. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. حدودا سه سال است که سامسونگ بخش مهمی از تمرکز خود را در بازار موبایل بر روی توسعه‌ی قابلیت‌ها و معرفی امکانات گوشی های سری Z قرار داده است. این دستگاه‌های رده‌بالا و بی‌نقص، قیمت بالایی دارند و در حال حاضر، تنها کاربران خیلی خاص به خرید آن‌ها تمایل نشان می‌دهند.

آیفون ۱۲ پرو مکس با توجه به قدرت عملکرد و کیفیت بهتر تصویر، در مقابل گلکسی اس ۲۱ اولترا برتری داشته و طراحی ظاهری آن با لبه‌های تخت، جذاب‌تر، با دوام‌تر و خوش دست‌تر است. برخی از مدل‌های این گوشی حتی توانسته‌اند به لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حدواندازه‌های گوشی‌های بالا رده ظاهر شوند. پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد. در میان رده ها، سامسونگ نیز جرأت می کند تا در سال 2022 از پردازنده های خود استفاده کند.

اگر قصد هزینه زیادی را ندارید و می‌خواهید یک گوشی با دوربین عالی داشته باشید، می‌توانید یکی از گوشی‌های سری‌ای سامسونگ را انتخاب کنید؛ اما اگر دارای بودجه کافی هستید، می‌توانید با انتخاب یکی از گوشی‌های جدید سری اس از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند آن بهره ببرید. هر یک از سری‌های گوشی سامسونگ به‌منظور خاصی تولید شده است؛ به‌طور مثال سری نوت مخصوص افرادی است که بیشتر با کارهای گرافیکی و مهندسی درگیرند. گوشی‌های سامسونگ دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند که هر کاربری با هر بودجه‌ای می‌تواند براحتی بنا به نیاز خود محصول مدنظرش را تهیه کند.