خرید بک لینک قوی باکیفیت ارزان پکیج امن بک لینک به دور از پنالتی گوگل | goldlink

از این رو می‌تواند تأثیر زیادی بر سئو سایت و افزایش ترافیک سایت داشته باشد. لینک سازی داخلی به لینک‌هایی اطلاق می‌شود که کاربر را به صفحه دیگری در همان دامنه هدایت کند. استفاده از لینک‌های داخلی باعث می شود محتوای مربوطه در سراسر سایت شما متصل شود و کاربران را قادر می‌سازد صفحات وب سایت شما را بهتر مرور کنند. گوگل به صراحت در دستورالعمل های وبمستر خود هشدار می دهد که خرید یا فروش پیوندها را یک روش لینک سازی غیرمجاز (link scheme) در نظر می گیرد.

  • هرچه بک لینک‌ها باکیفیت‌تر باشند، رتبه بندی وبسایت شما بالاتر خواهد رفت.
  • به عبارت دیگر، اگر A دارای 10 لینک بیشتر از B باشد، وب‌سایت A از وب‌سایت B رتبه بالاتری خواهد داشت.
  • یکی دیگر از گزارش های تصویری جالب ، صفحه 5 وب سایت برتر است که در آن می توانید نحوه عملکرد وب سایت خود را با بک لینک یا دامنه های ارجاع مشاهده کنید.

موتورهای جستجو به بک لینک‌ها به عنوان یک اندیکاتور از کیفیت و اعتبار سایت شما نگاه می‌کنند و با توجه به تعداد و کیفیت بک لینک‌ها، رتبه سایت را تعیین می‌کنند. هر چه تعداد بک لینک های باکیفیت و دائمی سایت شما بیشتر باشد رتبه سایتتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد. به دلیل قدرت و اعتبار بالای این سایت ها، خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی) می تواند به شدت به شما در افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی کمک کند. خرید بک لینک طبیعی و قوی با هر عنوانی که باشد، گوگل با آن مخالف است. چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست.

پکیج های لینک سازی نشونت

برچسب Nofollow به موتورهای جستجو می‌گوید که این لینک را نادیده بگیرند. بنابراین، به‌طور معمول این لینک‌ها در بهبود رتبه جستجوی شما مفید نیستند. در حقیقت، لینک‌ها پایه الگوریتم اصلی گوگل (معروف به رتبه‌بندی صفحه) را تشکیل می‌دهند. معمولا تاثیرات ساخت یک لینک حرفه ای بعد از ۳ ماه ظاهر شده و مشتریانی که خدمات ساخت بک لینک را از ما تهیه کرده اند معمولا کمتر از ۲ ماه هم نتایج فوق العاده ای دریافت کرده اند.

چگونه کیفیت و قدرت بک لینک های دریافتی را چک کنیم ؟

ایجاد لینک در دایرکتوری ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی معمولا به سایت شما آسیب نمی رساند، اما تأثیر کمی بر رتبه شما خواهد داشت. دلیلش این است که الگوریتم گوگل معمولا این نوع پیوندها را نادیده می گیرد. مورد دوم ممکن است یک اقدام دستی از Google دریافت کنید به این معنا که یک بازبین انسانی تصمیم می گیرد که سایت یا صفحات سایت شما با دستورالعمل های گوگل مطابقت دارد یا خیر.

خرید پکیج افزایش دامین آتوریتی در Ahrefs بصورت تضمینی از 0 تا بالای 40

به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد. اگر فکر می کنید بک لینک به عنوان رأی اعتماد است ، ارزیابی منطقی اعتبار آن رأی نیز منطقی است. در متن فوق من از لینک دهی داخلی در جهت رشد رتبه جاب تیم در گوگل استفاده کردم. فراموش نکنید که استفاده از شبکه های اجتماعی و معرفی مقالات خود به مخاطبان می تواند نوعی بک لینک باشد. وقتی لینکی به سایت شما داده می شود می تواند با استفاده از کد HTML  به صورت “فالو” یا “نو فالو” داده شود.