خرید سامسونگ ارزان + گارانتی بهترین قیمت در بازار توشه-اصفهان موبایل مارکت

خوشبختانه تنوع موبایل های سامسونگ در بازار کشورمان زیاد است و دست شما برای خرید گوشی سامسونگ در رده‌های مختلف باز است. امروزه سامسونگ بالاترین سهم تولید و فروش گوشی های هوشمند را در جهان داراست. قیمت انواع گوشی سامسونگ را می‌توانید در این قسمت ملاحظه نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی عالی تهیه نمائید. همان طور که اشاره کردیم، محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران شناخته می‌شوند.

  • هرچند که برخی از گوشی های پرچمدار سامسونگ توانسته سهمی از بازار موبایل سامسونگ را به خود اختصاص دهد.
  • سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد.
  • خرید گوشی سامسونگ به شما در کارهای گرافیکی کمک می‌کند تا تصاویری بسیار زیبا خلق کنید.
  • با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند.
  • سری M و A سامسونگ از هر جهت شباهات بسیاری با هم دارند و می توان گفت دو گوشی با تفاوت های بسیار کم هستند.
  • گوشی موبایل سامسونگ رجیستر شده باعث می‌شود که شما نگرانی برای قطع شدن آنتن دستگاه سامسونگ ای خود نداشته باشید.

البته لازمه‌ی دستیابی به این کیفیت مثال‌زدنی، اصالت کالای خریداری شده است. خیلی از گوشی های گلکسی توسط شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی کپی‌برداری می‌شوند و در ظاهر تفاوتی با محصولات اصلی ندارند، اما عملکرد اکثر آن‌ها فاجعه‌آمیز است. بنابراین توصیه می‌شود گوشی سامسونگ را با گارانتی معتبر و کد رجیستری بخرید که فروشگاه اینترنتی کالاتیک این امکان را برای شما فراهم کرده است.

گوشی سامسونگ Galaxy M12 دوسیم کارت ظرفیت 128/4GB (ویتنام)

غول کره‌ای دنیای فناوری در سال ۲۰۱۰ سامسونگ گلکسی S را به عنوان اولین کهکشانی این سری رونمایی کرد. گلکسی اس از نمایشگر ۴ اینچی سوپر امولد و پردازنده‌ی اگزینوس ۳ بهره می‌برد. سال بعد گلکسی اس ۲ با اندروید ۲.۱ از راه رسید، مجله خبری موبایل مارکت این گوشی یک نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا با پردازنده‌ی اسنپدراگون اس ۳ نیز داشت. این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید.

گوشی های سری M

اگر بخواهیم در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌باشد. اگر قیمت گوشی برای شما دغدغه‌ای نیست و از دوست‌داران گوشی‌های سامسونگ هستید گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید. صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌باشد. شاید شما تصمیم به خرید گوشی سامسونگ گرفته باشید اما پول کافی ندارید زیرا قیمت گوشی سامسونگ بسیار بالاست.

گلکسی A73 سامسونگ 5G

برای کاربران فراهم کرده و برای پاسخ گویی بهتر، پهنای باند بیشتری را در نظر گرفته تا بتواند افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. در قاب پشتی، شاهد دوربین ۳ گانه هستیم که دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض یا Ultra Wide و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو است. دوربین اصلی دارای حالت Night Mode است که عکس‌ها را با کیفیت بسیار خوبی ثبت می‌کند.