خرید سامسونگ ارزان + گارانتی بهترین قیمت در بازار توشه-اصفهان موبایل مارکت

برای مثال شما برای خرید گلکسی اس 22 اولترا باید مبلغی حدود چهل میلیون تومان پرداخت کنید! اما اگر پول ندارید نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از قابلیت خرید اقساطی گوشی سامسونگ صاحب این گوشی شوید و لذت ببرید. گوشی های سریS سامسونگ گوشی های رده بالا و پرچمدار سامسونگ هستند که در تولید آنها از اجزا و قطعات با کیفیت بسیاربالا استفاده میشود. جدیدترین گوشی های سری S مدل های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس، اس 22 اولترا هستند.

  • خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است.
  • کاربران این دستگاه می‌توانند هم‌زمان یک گوشی پرچم‌دار و یک تبلت 7.6 اینچی باکیفیت را همراه داشته باشند و با استفاده از قابلیت تا شدن، آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند.
  • قطعاً بعد از فاکتور قیمت، خرید گوشی رجیستر شده سامسونگ نیز برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ما در دارسو این را برای شما در نظر گرفتیم.
  • از نظر قیمت گوشی سامسونگ می‌توان گفت که سری اس و سری نوت جزء گوشی‎های گران قیمت بازار موبایل محسوب می‌شوند، اماقیمت گوشی های سامسونگسری A مقرون به صرفه‌تر بوده و تنوع زیادی نیز دارد.
  • پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند.
  • بدون شک، مکمل سخت‌افزار در گوشی‌ های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که در تجربه کاربری افراد تأثیر به سزایی دارد.

اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت LG است. این شرکت نیز یک شرکت کره‌ای است که محصولات بسیار متنوعی در حوزه‌ی الکترونیک تولید می‌کند. از نظر فروش، گوشی‌های LG به گرد پای سامسونگ نیز نمی‌رسند اما هنوز هم یک رقیب بزرگ محسوب می‌شوند. آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است. این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 4G دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

در حال حاضر، Galaxy M12، M22 و M32، معروف‌ترین مدل‌های این سری از گوشی های سامسونگ در ایران به‌شمار می‌آیند. البته مدل‌های جدیدتری نیز به بازار آمده‌اند که شامل مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 می‌شوند و با صرف کمی هزینه بیشتر می‌توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است. اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد.

Samsung Galaxy M13 4/64GB mobile phone

سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و از همه مهم‌تر قلم S Pen، مهم‌ترین ویژگی‌های سری نوت به‌شمار می‌آیند. حالا نزدیک به دو سال است که گلکسی نوت 20 اولترا، لقب قوی‌ترین و بهترین گوشی Note را حفظ کرده و هنوز محصولی تازه از این سری معرفی نشده است. با وجود پخش شایعات متعدد از خداحافظی سامسونگ با سری نوت، هنوز خبری قطعی در این باره منتشر نشده؛ اما آن‌چه مسلم به‌نظر می‌رسد این است که غول مجله خبری موبایل مارکت کره‌ای باید طرفداران خود را قانع کند سری نوت تفاوت‌هایی چشم‌گیر با سری S و Z دارد. سری A هم از میان‌رده‌های بسیار محبوب سامسونگ است که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و با توجه به امکانات فوق العاده‌ای که این مدل از گوشی‌های سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند بسیار مناسب و اقتصادی هستند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد.

گوشی های شیائومی ردمی، گوشی های هواوی سری Y و Nova، گوشی‌های میان رده و پایین‌رده‌ی آنر و گوشی‌های نوکیا تنها رقبای باقی مانده سری گلکسی A در بازار ایران هستند. سامسونگ کوچک در ابتدا تنها 40 کارمند داشت و به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی و صادر کننده‌ی کالاهایی که در داخل و اطراف شهر تولید می‌شد مانند سبزیجات و ماهی خشک شده کره ای و همچنین رشته فرنگی، فعالیت می‌کرد. سامسونگ در ده 1960 با تشکیل بخش‌های الکترونیکی مختلف وارد صنعت الکترونیک شد. برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی a31 رم 4 و گوشی a31 رم 6 روی لینک مربوطه کلیک کنید . تغییر و تحولات بزرگ سامسونگ هر چند سال یک بار اتفاق میوفتند و مسیر بسیار جذابی به مدل های پرچمدار خود میدهند.با یکی از دستگاه های 2020 که انقلاب بزرگی در سری های پرچمدار بشمار میاید همراه باشید.