خرید و قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG گوشیاتو-اصفهان موبایل مارکت

شما می‌توانید از بخش راهنمای خرید، با معیارهای انتخاب و بهترین گوشی ‌‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف نیز آشنا شوید. به کمک این قابلیت می‌توانید گوشی خود را به رایانه متصل کرده و فضای گوشی را در شکل و شمایل دسکتاپ مشاهده کنید. سامسونگ در One UI 3.1 امکان اتصال راه‌اندازی بی‌سیم دکس را نیز برای گوشی های جدید سامسونگ فراهم کرده است؛ تنها برخی از گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند پس لطفا به این نکته توجه باشید. کمپانی سامسونگ از تمامی امکانات خود استفاده کرده تا از بازار رقابتی موبایل جا نماند. امسال هم در تمامی رده‌های قیمتی مدل‌های جدیدی را روانه بازار کرده است.

  • در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود.
  • در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.
  • ما با یاری یکدیگر، بوستانی پهناور و سرشار از درختانی پٌربار از محصولات رنگارنگ برای شما فراهم آورده ایم تا شما هرآنچه مایل بودید از شاخه ی درختان با قیمتی مناسب به همراه تخفیف ها و هدایای ویژه چیده و نهایت لذت را ببرید.
  • شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ بخش اعظم دیگری از محصولات سامسونگ در کشور هند تولید می شوند.

شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم. در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است. در مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در گوشی‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم. خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین گوشی‌های اندرویدی هستید، نمی‌توانید گوشی‌های زیادی پیدا کنید که از گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S بهتر باشند. همچنین کارشناسان و دیگر کاربران زومیت در بخش پرسش و پاسخ شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی خواهند کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G دو سیم کارت 256 گیگابایت

اما اما از چند سال قبل میانرده های اقتصادی سامسونگ یعنی سری Galaxy J با سری Galaxy A ادغام شدند و گوشی های سامسونگ از گوشی های ارزان قیمت اقتصادی تا گوشی های میان رده قاتل پرچمدار و پرمیوم تحت برند Galaxy A به بازار عرضه می شوند. به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند. معمولا هر سال گوشی های سری S سامسونگ که گوشی های پرچمدار این برند هستند، به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سال شناخته می شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

لازم به ذکر است که در بخش مشخصات جدیدترین گوشی سامسونگ در صورتی که هنوز معرفی نشده باشد به شایعه بودن مشخصات فنی آن اشاره شده است. سال بعد گلکسی اس ۴ یکی از پر امکانات‌ترین گوشی‌های زمان خود لقب گرفت. از تاریخچه که بگذریم باید گفت این کمپانی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند می‌باشد که به دلیل تولید محصولاتی باکیفیت، از شهرت فراوانی برخوردار است. اما قیمت گوشی‌ های سامسونگ چقدر است؟ یا اینکه آخرین مدل گوشی سامسونگ را از کجا می توانیم خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا آخر با دقت مطالعه کنید. یعنی اشتراک گذاری منبع نیرو در گوشی اس 21 پلاس می توانید هدست ها و ساعت هوشمند حتی گوشی های دیگر خود را شارژ کنید ، از نظر ظاهری هم این دستگاه به نظر خود شرکت سامسونگ در رنگ نقره ای برق میزند و در رنگ مشکی چشم نوازی می کند . برای مشاهده بررسی تخصصی و خرید گوشی سامسونگ S21 Plus 5G روی لینک کلیک کنید .

خوشبختانه تنوع موبایل های سامسونگ در بازار کشورمان زیاد است و دست شما برای خرید گوشی سامسونگ در رده‌های مختلف باز است. امروزه سامسونگ بالاترین سهم تولید و فروش گوشی های هوشمند را در جهان داراست. قیمت انواع گوشی سامسونگ را می‌توانید در این قسمت ملاحظه نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی عالی تهیه نمائید. همان طور که اشاره کردیم، محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران شناخته می‌شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

البته لازمه‌ی دستیابی به این کیفیت مثال‌زدنی، اصالت کالای خریداری شده است. خیلی از گوشی های گلکسی توسط شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی کپی‌برداری می‌شوند و در ظاهر تفاوتی با محصولات اصلی ندارند، اما عملکرد اکثر آن‌ها فاجعه‌آمیز است. بنابراین توصیه می‌شود مجله خبری موبایل مارکت را با گارانتی معتبر و کد رجیستری بخرید که فروشگاه اینترنتی کالاتیک این امکان را برای شما فراهم کرده است.