خرید و قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG گوشیاتو-اصفهان موبایل مارکت

با باتری‌ این گوشی‌ها، می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را سپری کنید. به خاطر بدنه شیشه‌ای، این گوشی‌ها محکم، ضد آب و قابل شارژ بی‌سیم هستند. این گوشی‌ها با سرعت زیاد می‌توانند سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها را پردازش کنند. دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی این گوشی به شما امکان ثبت تصاویری با وضوح بسیار عالی را می دهد. در قاب پشتی مجموعه ای از چهار دوربین قرار دارد که یک لنز 108 مگا پیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی را شامل می شود. گواهی IP67 را دریافت کرده است تا در برابر گردوغبار و نفوذ آب مقاوم باشد.

  • شما می‌توانید از بخش راهنمای خرید، با معیارهای انتخاب و بهترین گوشی ‌‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف نیز آشنا شوید.
  • دستگاهی که چون حرف S را با خود حمل می کرد توقع از آن بالا بوده و تا به حال فروش خیلی خوبی هم داشته است .
  • در زمانی که بازار ایران توسط گوشی‌های گران‌ قیمت نوکیا قبضه شده بود، پایین بودن قیمت گوشی های سامسونگ که امکانات خوبی هم داشتند، گوشی سامسونگ را به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران تبدیل کرد.

همچنین در باغ کالا امکان خرید به صرفه با بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ امکان پذیر است. با شروع مدل‌ها از سامسونگ گلکسی A40، گوشی‌های هوشمند سری A از نظر قیمت گوشی سامسونگ میان رده هستند. برخی از گوشی‌ها ممکن است کمی گران‌تر باشند و عملکرد بهتری داشته باشند. این گوشی‌ها از نظر دوربین، قدرت پردازش و کیفیت ساخت بدنه نیز بهتر هستند.

Samsung Galaxy M30s-64GB

در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در شرکت های گارانتی کننده گوشی سامسونگ وجود دارد، اما در این میان می توان به گارانتی داریا همراه و ویرا سرویس به عنوان دو گارانتی معتبر گوشی سامسونگ اشاره نمود. در صورتی که در بودجه محدودیت نداشته باشید و به دنبال یه گوشی سامسونگ با سخت افزار و دوربین عالی باشید میتوانید در گوشی های پرچم دار به دنبال گوشی مورد نظر خود باشید . صفحه نمایش آن یک پنل 7 اینچی است که با لایه گوریلا گلس 5 پوشانده شده است.

Samsung Galaxy A12 Nacho 4/64GB Mobile Phone

با توجه به قیمت مناسب و سخت افزار قابل قبول گوشی های گلکسی A سامسونگ، خرید آن ها برای مصارف عمومی و استفاده در کلاس های آنلاین دانشگاه و مدرسه توصیه می شود. صفحه نمایش گوشی یک پنل 8 اینچی از نوع AMOLED 2X است که تصاویری با وضوح 3088 در 1440 را نمایش می دهد. برای پردازش داده ها در Z Flip 4 از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 که جزء جدیدترین پردازنده های موجود در بازار است، استفاده کرده اند و رابط کاربری One UI 4.1.1 با اندروید نسخه 12 این گوشی را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است. اکثر گوشی های سامسونگ دارای بدنه پلاستیکی هستند و همین موضوع باعث شده است تا در رنگ های متنوع و زیبایی روانه بازار شوند. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.

سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید. سری A با ارائه ویژگی هایی که قبلاً به پرچمداران سامسونگ محدود شده بود با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر شروع شد. در حالی که به طور سنتی بر روی بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از شر سری های پایه Galaxy J خلاص شد و آنها را در مجموعه گلکسی A قرار داد.

گوشی‌ گلکسی سری S قدرت پردازش بالایی دارند، همیشه بدون مشکل کار می‌کنند و سریع پاسخ می‌دهند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، غول کره ای برای تمام اقشار، تمام سلیقه ها و تمام نیاز ها گوشی موبایل تولید می کند. کافی است بعد از تعیین بودجه خرید گوشی، مشخصات گوشی های سامسونگ موجود در آن رده قیمتی را بررسی کنید. گرچه در چند سال اخیر به علت تحریم ها و تورم بسیار بالای کشور خرید گوشی خوب بسیار سخت شده است.

سامسونگ گوشی ‌های سری A را با هدف قیمت مناسب‌تر و رقابت با برندهای دیگر نظیر شیائومی و هواوی در بازار پرفروش گوشی‌ های میان رده عرضه کرده است. از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 می‌توان به گلکسی A32 4G، گلکسی A32 5G، گلکسی A42 5G، گلکسی A52 4G، گلکسی A52s 5G و گلکسی A72 اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گوشی از این سری هستید که ساخت سال 2022 باشد، گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 از آخرین محصولاتی هستند که سامسونگ به بازار عرضه کرده است. کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند. با اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است.

آیا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند را می‌خواهید؟ پس گوشی از سری S را انتخاب کنید. صرف نظر از دلایلی که موجب افزایش قیمت گوشی در بازار ایران طی سال‌های اخیر شده، قیمت این کالا (به‌خصوص در کلاس‌های پرچم دار و میان رده) در بازار جهانی هم بالا رفته است. گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است. البته سامسونگ برای حفظ سهم چشم‌گیری که در طول سال‌ها موفق به کسب آن شده، راه‌حل خاص خود را دارد که آن، ارائه‌ی مدل‌های متنوع در سری‌های مختلف است. بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید.

فناوری شارژ سریع باتری که سازندگان ارائه می‌کنند، بر اساس استاندارد برنامه ریزی منبع تغذیه و USB Power Delivery (USB-PD) است. سازندگان گوشی‌ موبایلمانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی استاندارد شارژ سریع فعلی را 30 وات تعیین کرده اند. حتی برخی از سازندگان گوشی‌های اندروید شارژرهای 55 و 65 وات را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند مدرن مجهز به باتری‌های یون لیتیوم، می‌توانند در کمتر از نیم ساعت از صفر به حداکثر شارژ برسند و برای کل روز دوام می‌آورند. گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند.

در سال 2021 سامسونگ سری گلکسی S21 را معرفی کرد و برای سال جدید میلادی نیز سری گلکسی S22 معرفی شد که شامل سه گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود. هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار مجله خبری موبایل مارکت بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد.