خرید و قیمت گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG فروش ویژه مقداد آی تی-اصفهان موبایل مارکت

از آن‌جایی که برند سامسونگ بسیار محبوب است، شرکت‌های دیگری نیز لوازم جانبی آن مثل شارژر، قاب و … این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند. ما در اینجا صرفا می‌خواهیم در رابطه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت کنیم.

  • با شروع مدل‌ها از سامسونگ گلکسی A40، گوشی‌های هوشمند سری A از نظر قیمت گوشی سامسونگ میان رده هستند.
  • بهترین دوربین با زوم ۱۲۰ برابری در اختیار شما است تا تصاویری بسیار باکیفیت و جذاب تهیه کنید.
  • از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند.

سامسونگ برای اولین بار گلکسی زد فولد را در سال 2019 عرضه کرد و مدت کوتاهی پس از آن گلکسی زد فلیپ در سال 2020 عرضه شد. در همان سال، گلکسی زد فولد 2 5G با بهبودهایی در عمر باتری ، مشخصات دوربین، اتصال به تلفن همراه و قابلیت‌های عملکرد کلی عرضه شد. سامسونگ A52s را می‌توان از موفق‌ترین تولیدات این سری در سال 2021 دانست که توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد؛ این گوشی با نمایشگر Super AMOLED و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G قیمت بسیار مناسبی دارد و توانست بسیار محبوب واقع شود. این گوشی در سری پرچم داران سامسونگ قرار دارد و از نمونه های تاشو سامسونگ با کیفیت فوق العاده است که محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کرد.

در اینجا لیستی از مواردی که باید قبل از تصمیم به خرید گوشی هوشمند خود به آن‌ها توجه کنید وجود دارد. یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید مجله خبری موبایل مارکت را بررسی خواهیم کرد. سری Galaxy A سامسونگ پر طرفدار ترین و پرفروش ترین سری گوشی سامسونگ است.

Samsung Galaxy Z Flip3 5G 8/256GB Mobile Phone

علاوه بر فناوری های جدید و کیفیت ساخت، می توان انتظار عملکرد بهتری را با گوشی های سری S نیز داشت. سامسونگ معمولاً از SoC های خود از سری Exynos در اروپا و همتایان Snapdragon خود در ایالات متحده استفاده می کند. در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید . وقتی به سری گلکسی اس فکر می کنید، کیفیت ساخت در مقایسه با مدل های فعلی سری A به طور مداوم بالاتر است. پلی کربنات به سادگی در مدل گلکسی S21 نسبت به گلکسی A53 برتری بیشتری دارد و عناصر فلزی را روی قاب یا دوربین گوشی خواهید دید.

اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشونده هستید، باید در سری گلکسی Z جستجو کنید. عملا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip اولین گوشی سری Z خانواده‌ی گلکسی بود اما گوشی گلکسی فولد به عنوان نیای تمام گوشی‌های گلکسی Z شناخته می‌شود. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

رابط کاربری سامسونگ

تکنولوژی سامسونگ در تولید گوشی هوشمند با کیفیت پس از سالها تجربه سبب این شده است که دستگاه های بسیار کاربر پسند و مناسب به بازار تولید کند. در کنار سری A سامسونگ دسته‌ای دیگر از گوشی های میان رده خود را با عنوان سری M طراحی و تولید می‌کند تا توانایی رقابت با محصولات متنوع برندهای چینی را داشته باشد. بین سال‌های 2015 تا 2018، غول کره‌ای دستگاه‌های ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان سری J به بازار عرضه می‌کرد. با پایان یافتن دوران سری J، سامسونگ کار روی گوشی های سری M را با هدف به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار رو به رشد آسیا آغاز و مدل های M10 و M20 را در سال 2019 معرفی کرد. با اینکه از نظر خود شرکت سازنده، سری M پس از سری A دسته‌بندی می‌شود، اما تفاوت‌های فنی این دستگاه‌ها خیلی پررنگ نیست.

گوشی موبایل سامسونگ مدل A03s ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

گرچه این شرکت موفق شده در بخش پرچمدار امکانات بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد، اما قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سری S سال به سال به نسبت امکانات آن افزایش می‌یابد. ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی های سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد. این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. قیمت ها و رتبه بندی گوشی های سامسونگ را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. شما می توانید گوشی موبایل سامسونگ را با قیمت مناسب از وبسایت دارسو تهیه کنید. خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است.