خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی-اصفهان موبایل مارکت

بدون شک این شرکت توانسته است در مدتی بسیار کوتاه، رشد چشمگیری داشته باشد. در زیر، چندین وجه تمایز گوشی شیائومی از دیگر گوشی‌های موجود در بازار را برای شما توضیح می‌دهیم. رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است.

  • سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند.
  • اما در بخش گیمینگ میتوانند یک تجربه کاربری کم نظیری را به شما القا کنند.
  • شیائومی نمایندگی های زیادی در ایران دارد که فقط محدود به شهر تهران نیست و در سایر شهرهای بزرگ هم می توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

این گوشی به شما کمک می کند تا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی خود عکس های واضحی بگیرید. شیائومی طیف وسیعی از بیش از 100 تلفن هوشمند تولید کرده که از فن آوری های نوآورانه استفاده می کنند و دارای گزینه های مختلف در سطح ابتدایی و میان رده و سطح بالا و پرچمدار هستند. شیائومی با در نظر گرفتن درخواست های مختلف و متفاوت کاربران خود ، تلفن همراه مجله خبری موبایل مارکت را تولید می کند. گوشی های شیائومی که دارای صفحه نمایش های جدید ، تشخیص چهره ، حسگر اثر انگشت ، سیستم دوربین چندگانه و طراحی خاص هستند ، همیشه در جایگاه مهمی در صنعت تلفن همراه قرار دارند. گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند.

گوشی شیائومی می 11 اولترا | Xiaomi Mi 11 Ultra

از خوبی های این برند می توان به آپدیت مداوم نرم افزار گوشی شیائومی اشاره کرد. در واقع شیائومی حتی پس از عرضه محصول به بازار، به دنبال بهینه سازی عملکرد گوشی های خود است. این کمپانی چینی در یک فرصت ده ساله به جایگاهی رسید که اکنون ما شاهد تعداد زیادی نمایندگی فروش گوشی شیائومی در سراسر جهان ازجمله ایران هستیم. عمده ترین دلیل پیشرفت این شرکت در یک مدت کوتاه، مقرون به صرفه بودن قیمت گوشی شیائومی است.

معرفی برند شیائومی

از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید.

اما در خصوص فروش گوشی شیائومی بر خلاف گوشی های اپل یا حتی سامسونگ افت قیمتی زیادی رو شاهد هستیم. پس اگه عادت دارید که هر ساله گوشیتون رو عوض کنید بدونید فروش گوشی دست دو شیائومی به آسونی گوشی های آیفون یا سامسونگ نیست و افت قیمتی بیشتری داره. سری دوم این گوشی‌ها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند می‌باشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینه‌ی دارای می یا ردمی باشند. از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند بدل شد. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند.

آسیاتل یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های مشهد است که در زمینه فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت میکند. شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و سایر برندهای مطرح بازار را در فروشگاه آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت گوشی های xiaomi چه در بازار ایران و چه در بازار جهانی، ارزش خرید بالای گوشی های شیائومی خصوصا در گوشی های اقتصادی، میان رده و قاتل پرچمدار این برنده. منظور از ارزش خرید بالا اینه که مشخصات و عملکرد بهتری رو در بازه قیمتی یکسان به نسبت گوشی های سایر برندها خصوصا گوشی های سامسونگ شاهد هستیم. شاید امتیازهای بنچمارک یا مشخصات بالاتر دوربین و نمایشگر برای کاربران نه چندان حرفه ای خیلی مهم نباشه اما برای گیمرها و خوره های گوشی که پول زیادی هم برای خرج کردن ندارن، این برتری ها خیلی جذابه!