خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی-اصفهان موبایل مارکت

شیائومی با تلاش مستمر خود برای نوآوری با بیشترین تمرکز بر کیفیت، کارایی و رضایت مشتری، فناوری کیفیت را در دسترس همگان قرار می دهد. شیائومی یک تولید کننده گوشی چینی است که در سال 2010 توسط لی جون در پکن تاسیس شد. چشم انداز شیائومی این است که فناوری پیشرفته نباید هزینه زیادی داشته باشد. «mi»در نام این برند مخفف اینترنت موبایل است، اما به گفته شیائومی معنای دیگری نیز دارد. همچنین مخفف ماموریت غیرممکن است، زیرا این برند بر موانع بسیاری غلبه کرده است که در نگاه اول غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسید.

شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. این ویژگی شیائومی، به ویژه از آن جایی که این شرکت در چین واقع شده است، می‌تواند هر کسی را در خرید گوشی شیائومی مردد کند. با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگی‌های دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمی‌دهند و همین که می‌توانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیت‌های عالی داشته باشند، برایشان کافی است. جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی می نوت، گوشی Mi Note 10 و گوشی شیائومی می نوت ۱۰ پرو هستند که هر دوی آن‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند.

  • تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد.
  • علاوه بر این ، می توانید گوشی های هوشمند شیائومی را با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی انتخاب کنید تا از بروز مشکل در ذخیره سازی عکس ، فیلم و یا بازی جلوگیری شود.
  • این گوشی در لیست موبایل‌های ارزان قیمت قرار گرفت و توانست به واسطه این ویژگی فروش خوبی داشته باشد.
  • شیائومی با اشراف بر این نیاز بازار، رقابتی ترین موبایل های هوشمند مناسب عکاسی را به بازار عرضه کرده است.

جدیدترین مجله خبری موبایل مارکت از این رده، گوشی شیائومی Mi A3 می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. با این حال، حتی در سال ۲۰۱۹، از نظر سخت‌افزاری چندان قوی نبود و در مقایسه با گوشی‌های امروزی، یک گوشی کاملا ضعیف محسوب می‌شود. در مجموع، هر گوشی پرچمدار شیائومی با جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام موجود در بازار و یک سیستم دوربین بسیار پیشرفته وارد بازار می‌شود. اکثر گوشی‌‌های شیائومی Mi 11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازنده‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت

در ادامه، سری های مختلف گوشی های شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا عباراتی را که در عنوان آن‌ها به کار می‌رود، بهتر بشناسید. شیائومی در شرایطی قدم به میدان گوشی‌های هوشمند گذاشت که اکثر برندهای فعال در این زمینه را می‌شد در یکی از دو دسته‌ی سازندگان دستگاه‌های باکیفیت و گران‌قیمت یا تولیدکنندگان مدل‌های بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت قرار داد. هنر شیائومی این بود که توانست میان کیفیت و قیمت تعادل برقرار کند و این روند را تا امروز ادامه دهد. مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند.

انتخاب تولید کننده

برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است. خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمی‌توانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد می‌کنیم. از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند. هزینه‌های تحقیق و توسعه، تبلیغات و هزینه‌های مرتبط با خرده‌فروشی محصولات، بسیار بالا است. به همین دلیل، این شرکت، ساخت هر مدلی را که شروع می‌کند، برای چندین سال آن را ادامه می‌دهد و زمان تولید هر گوشی شیائومی، بیشتر از هر یک از گوشی‌های برندهای رقیب است.

البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند. برای خرید می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن ها را مقایسه کرده و بهترین انتخاب را بکنید. در حال حاضر شیائومی یکی از سه برند برتر دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و پس از کنار زدن اپل، حالا قصد دارد به سلطه‌ی سامسونگ بر بازار موبایل پایان دهد. البته دامنه‌ی فعالیت این شرکت به حوزه‌ی گوشی‌های موبایل محدود نمی‌شود و روزبه‌روز در حال گسترش است.

این گوشی از پرچم داران پرفروش شیائومی است که با استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 5G عملکردی فوق العاده را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این گوشی سطح بالا به یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی مجهز شده است که میزان روشنایی بسیار بالایی را ارائه می دهد. قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد. برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید.

برخی از محصولات میجیا شامل جارو برقی هوشمند میجیا، مسواک برقی میجیا، پرینتر چاپ عکس میجیا، دوربین اتوموبیل میجیا، کتری برقی میجیا و بسیاری از محصولات متنوع دیگر می‌باشد که از حوصله‌ی این بحث خارج است. در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند. شیائومی برندی است که با وجود سابقه‌ی کمتر در مقایسه با باقی برندهای مطرح و قدرتمند، توانسته است پیشرفت شگرفی در زمینه طراحی گوشی هوشمند و بسیاری از محصولات الکترونیکی داشته باشد و قدرتی مشابه با سایر برترین‌ها به دست آورد.

با مقایسه بین گوشی ها میتوانید گوشی خود را با پردازنده مورد نیاز خریداری نمایید. این خبر برای طرفداران شیائومی خبر خوبی محسوب می شود چون بر خلاف دیگر برندها که تمایل دارند سود و قیمت های خود را افزایش دهند، شیائومی همچنان بر عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تاکید دارد. “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است.