خرید و قیمت گوشی موبایل هواوی Huawei فروش ویژه مقداد آی تی-اصفهان موبایل مارکت

باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به صورت سیمی با سرعت شگفت انگیز 66 وات و به صورت بی‌سیم هم با سرعت 50 وات شارژ می‌شود؛ این درحالیست که پرچمدار اپل، آیفون 13 پرو مکس حداکثر با توان 22 وات به صورت سیمی و 15 وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. یکی از جذابیت هایی که گوشی های هواوی برای کاربران دارد، تنوع بسیار زیاد آنها محسوب می شود. اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، گوشی های سری P و همچنین سری Y با تنوع بسیار بالا و مدل های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت. در کنار این موارد انواع گوشی های موبایل هواوی در رده‌های مختلف نیز به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال گوشی موبایل هواوی پایین رده با قیمت بسیار مناسب می تواند برای کاربرانی که نیاز به استفاده از سخت افزارها و قابلیت های مختلف ندارند گزینه ای ایده‌آل محسوب می‌شود. برند چینی گوشی های هوشمند هوآوی یکی از این شرکت هاست که دستگاه های زیادی را در کارنامه خود دارد.

  • © 2022 تمام حقوق برای فروشگاه صدرالند ™ محفوظ است و انتشار محتوا با حفظ اثر بلامانع است.
  • اگر قصد دارید عکس های زیادی بگیرید یا حتی فیلم های HD ضبط کنید، باید مدلی با حداقل 32 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید.
  • هیچ‌یک از گوشی های جدید هوآوی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کنند، اما خوشبختانه این موضوع به هنگام استفاده از این گوشی‌ها هیچ مشکلی را برای کاربران ایجاد نمی‌کند؛ زیرا هوآوی سرویس‌های اختصاصی خود را مانند اپ گالری برای دانلود برنامه‌های مختلف دارد.

سپس هواوی گوشی‌های اندرویدی متعددی را وارد بازار کرد که اکثر آن‌ها تحت برند Ascend به فروش می‌رسیدند. با این حال، هواوی در سال ۲۰۱۵، ساخت رده‌ی Ascend را متوقف کرد و روی ساخت محصولات سری P خود که با گوشی هواوی P8 آغاز شدند، تمرکز کرد. برای خرید گوشی های موبایل هواوی از کاربران به صفحه گوشی های هواوی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین در راستای تسهیل خرید اینترنتی محصولات دیجیتال ایجاد شده تا تمامی هموطنان عزیز دسترسی راحت‌­تری به بازار این محصولات داشته باشند.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova Y70 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4

این لیست قیمت به شما کمک می کند تا بهترین گوشی هوشمند هواوی را برای خود انتخاب کنید. مجله خبری موبایل مارکت گوشی مدل Y5 lite 2018 این روزها جز ارزان ترین مدل های برند هواوی است که با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان قابل خریداری است. سری‌ لایت هواوی مورد علاقه بسیاری از خریدارانی است که می‌خواهند گوشی با قیمت مناسب و کارایی بالا بخرند. گوشی هواوی P30 Lite از مدل لایت‌ های هوآوی است که با خدمات Google Play ارائه می‌شود.

گوشی Huawei Y9a

خیر، گوشی‌های هواوی از خدمات گوگل مانند Google map و Google Play Store پشتیبانی نمی‌کند. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی ایسل متعلق به شرکت آکام تجارت هوشمند می باشد. یکی از بهترین مدل‌های این گوشی مدل P30 Pro است که از تمام جوانب جزو بهترین‌ها بوده و کارایی بی‌نظیری دارد. گوشی Mate 20 Pro با طراحی زیبا طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و البته گوشی P30 با داشتن قیمت مناسب و کارایی خیلی خوب یکی از ارزشمندترین مدل‌های این کمپانی است.

دولت آمریکا در سال 2019 کمپانی هواوی را به دلایلی در لیست سیاه قرار داد، در نتیجه این تحریم‌ها تمام شرکت‌های آمریکایی نظیر گوگل از همکاری با هواوی منع شدند. نداشتن سرویس‌های موبایلی گوگل به معنی نداشتن اندروید نیست، درواقع تمام گوشی های جدید هواوی از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند و در صورت ارائه آپدیت از طرف شرکت هواوی به ورژن‌های بالاتر نیز ارتقاء پیدا می‌کنند. در دسترس نبودن سرویس‌های موبایلی گوگل سبب شده تا کاربران گوشی های هواوی نتوانند از سرویس‌هایی مانند گوگل پلی و قابلیت سینک کردن برخی برنامه‌ها بهره بگیرند.