خرید گوشی موبایل سامسونگ بررسی مشخصات و تصاویر

این سری از گوشی‌های محبوب سامسونگ از لحاظ بودجه در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. شما در این سایت با بررسی قیمت انواع گوشی Samsung می‌توانید محصول مد نظر خود را یافته و با خیال راحت و با ضمانت اصل بودن محصول آن را خریداری نمایید. کدام سری گوشی هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله به بیان تفاوت های سری گلکسی سامسونگ می پردازیم و شما را با مدل های فعلی آشنا می کنیم. همچنین شما را به بررسی‌ها و پیشنهادات فعلی راهنمایی می‌کنیم که به شما در پیدا کردن گوشی مناسب کمک می‌کند. سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند.

تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … به دلیل پردازنده‌های ضعیف‌تر و RAM کم‌تر، این گوشی‌ها چندان سریع نیستند. با باتری‌ این گوشی‌ها، می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را سپری کنید. به خاطر بدنه شیشه‌ای، این گوشی‌ها محکم، ضد آب و قابل شارژ بی‌سیم هستند. در قاب پشتی مجموعه ای از چهار دوربین قرار دارد که یک لنز 108 مگا پیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگا پیکسلی را شامل می شود. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده گوشی قرار داده شده است.

  • شاید شما تصمیم به خرید گوشی سامسونگ گرفته باشید اما پول کافی ندارید زیرا قیمت گوشی سامسونگ بسیار بالاست.
  • شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشی بهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید.
  • این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.
  • می توانید مجموعه گوشی های سامسونگ را بسته به رم، حافظه داخلی، اندازه صفحه نمایش، تک سیم کارت یا دو سیم کارت و اندازه دوربین به صورت آنلاین مرور کنید.
  • با باتری‌ این گوشی‌ها، می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را سپری کنید.

سامسونگ چند سالی است که نسخه ارزان تر پرچمداران سری اس خود را تحت عنوان فن ادیشن یا FE به بازار عرض می کند. این گوشی ها با سخت افزار و دوربین پرچمداران یک سال گذشته سامسونگ به بازار عرضه می شوند اما قیمتی رقابتی و ارزان دارند. در اصل این گوشی ها برای افرادی به بازار عرضه شده اند که قصد خرید گوشی سامسونگ پرچمدار دارند اما بودجه آن ها محدود است. از جمله گوشی های این سری می توان گلکسی اس 21 اف ای و گلکسی اس 20 اف ای را نام برد که سخت افزار قدرتمند ، دوربین قوی و نمایشگر با کیفیتی دارند اما در عین حال از قیمت مناسبی برخوردارند. سری Galaxy A سامسونگ پر طرفدار ترین و پرفروش ترین سری گوشی سامسونگ است. پرونده این سری از گوشی های سامسونگ در سال 2014 با گوشی گلکسی آلفا آغاز شد.

گوشی های تاشو سامسونگ در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن دارند، اسمارت فون های تاشو سامسونگ اگرچه قیمت بسیار بالایی حتی بالاتر از قیمت گوشی آیفوندارند، اما توانسته اند بسیار محبوب واقع شوند و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کنند. با هر مدل بالاتر، گوشی کمی بزرگ‌تر و قدرتمندتر می‌شود و دوربین بهتری دارد. بخش بزرگی از حافظه داخلی گوشی هوشمند Samsung با سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض، پر می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

هنگامی که رئیس هیئت مدیره وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید. در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد. سامسونگ، یک ابرشرکت خوشه‌ای در کره جنوبی است که امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان است. با این حال، همه تلفن‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای بزرگداشت یک دهه از دستگاه‌های Galaxy S، فکر کردیم که رتبه‌بندی هر نسل به ترتیب از بدترین به بهترین ایده جالبی است.

لوازم جانبی گوشی موبایل

برای مثال شما برای خرید گلکسی اس 22 اولترا باید مبلغی حدود چهل میلیون تومان پرداخت کنید! اما اگر پول ندارید نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از قابلیت خرید اقساطی گوشی سامسونگ صاحب این گوشی شوید و لذت ببرید. گوشی سامسونگ امروزه به دلیل سخت افزار و طراحی‌ای قدرتمندی که دارد، از فروش فوق العاده‌ای برخوردار است. به­طوری که برند سامسونگ توانسته در میان دیگر برند­های موجود در بازار، بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است.

گوشی های سامسونگ شامل سری‌های مختلفی می‌شوند و قیمت گوشی در هر سری متفاوت است؛ گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی A از جمله شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شوند که هر ساله مدل‌های جدید را با بروزترین تکنولوژی‌ها به کاربران عرضه می‌کنند. این گوشی‌های هوشمند خیلی سریع نیستند و نمی‌توانید با آن عکس‌های حرفه‌ای بگیرید. اگر به دنبال گوشی هستید که بیشتر با آن تماس تلفنی می‌گیرید، از اینترنت استفاده می‌کنید و گاهی عکس می‌گیرید، این مدل گوشی‌ها برای شما مناسب هستند. سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد.

بهترین گوشی سامسونگ چه چیزی است؟

در آن دوران، غول بزرگ موبایل شرکت موتورولا بود که سامسونگ با تولید اولین تلفن همراه بانام SH-100 وارد رقابت با آن شد. در ابتدا این شرکت کره ای تمرکز خود را به جای کیفیت، روی کمیت گذاشته بود و درنتیجه دنیا شاهد خراب شدن تعداد زیادی گوشی سامسونگ شد. در این زمان مدیر سامسونگ دستور داد تا همه گوشی های خراب قدیمی از سطح بازار جمع آوری شوند تا آن ها توسط کارکنان خرد و سوزانده شوند. برای قیمتگوشی موبایل سامسونگمی‌توانید از سایت فروشگاهی 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر کمک بگیرید.