خرید گوشی موبایل سامسونگ بررسی مشخصات و تصاویر

اخیرا، بعضی از گوشی‌های سری Galaxy A به پر فروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا تبدیل شده‌اند. این موضوع، به سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی‌های خوب با قیمت‌های خوب‌تر، فشار وارد می‌کند. پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشی‌های گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌داد. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که اگر هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز می‌توانید پیدا کنید.

  • غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار بر عهده گرفته‌اند.
  • با توجه به تعدد مدل‌های تولید شده توسط این شرکت و همچنین نوسانات بازار گوشی‌های هوشمند در ایران، باید توجه داشت که حتماً برای خرید گوشی موبایل سامسونگ به مراکز فروش معتبر و شناخته‌شده مراجعه کرد.
  • توجه داشته باشید، که کیفیت ساخت میتواند به صورت مستقیم بر قیمت گوشی سامسونگ تاثیر داشته باشد.
  • شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد.

دیجی سنتر (دیدافراز) در سال 1384 به منظور فعالیت در زمینه فروش گوشی موبایل، دوربین و لوازم و تجهیزات آتلیه تاسیس گردید ، و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به مصرف کنندگان، هنرمندان و دیگر هموطنان عزیزمان طی نموده. سری A گوشی سامسونگ، مجموعه ای از گوشی های هوشمند میان رده است که علاوه بر داشتن ویژگی های نوآورانه و فناوری جدید، مقرون به صرفه نیز می باشند. البته سری اس سامسونگ همیشه قیمت بالایی داشته است و خرید آن ها کار چندان آسانی نیست.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04 S 128GB Ram 4GB

همچنین شما می‌توانید از بخش راهنمای خرید، با معیارهای انتخاب و بهترین گوشی ‌‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف نیز آشنا شوید. یکی از آشنا‌ترین برند‌های مطرح برای همه‌ی ما سامسونگ است، که میتوان گفت سال‌هاست نیاز‌ مردم جهان در حوضه‌های مختلف برطرف کرده و در این بین هم همیشه خوش نام بوده است. سامسونگ یک شرکت یا بهتر بگوییم ابر شرکت چند ملیتی واقع در کره‌ی جنوبی است که توسط لی بیونگ چول در سال 1938 تاسیس گردید. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی به شمار می‌رود که تقریباً یک پنجم کل صادرات کشور را؛ صنایع الکترونیکی، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی، به خصوص گوشی های سامسونگبر عهده دارد.

حتی زمزمه هایی برای خروج از بازار موبایل در کمپانی سامسونگ شنیده می شد. همان طور که اشاره کردیم، محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران شناخته می‌شوند. البته قیمت گوشی‌ های سامسونگ در مقایسه با قیمت انواع گوشی موجود در بازار کمی بیشتر است اما کیفیت این محصولات و قابل اطمینان بودن برند سامسونگ، موجب شده‌است که خریداران به سمت خرید این محصولات سوق پیدا کنند. این برند نام‌ آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است.

راهنمای خرید گوشی سری A سامسونگ

اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 از آن رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت گوشی سامسونگ سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند که به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد. برند معروف و جهانی سامسونگ به معنی سه ستاره، یک ابر شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند.

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. گوشی‌های پرچمدار مثل S20 Ultru، A71، A51 از جمله مدل‌هایی هستند که دوربین بسیار خوبی دارند. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

این برند از گوشی موبایل در مدل ها و قیمت های متنوع در سری A، سری Note، سری Galaxy و سری S با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ تولید شده اند. گوشی های Samsung با ویژگی های امنیتی، دوربین های سه گانه و چهارگانه با رزولوشن های مختلف، ساختار بدنه بادوام، باتری های قدرتمند با بازدهی شارژ بالا و نمایشگر با قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده به بازار عرضه شده اند. در صورتی که به دنبال یک گوشی هوشمند باشید، می توانید در میان گوشی های سامسونگ، گوشی مورد نظر خود با ویژگی های مطلوبتان را از بین گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده سامسونگ خریداری نمایید. در سایت آی تی بازار انواع گوشی های سامسونگ به همراه لیست مشخصات فنی و لیست فروشندگان معتبر آن قرار گرفته است تا امکان خرید اینترنتی آسان و معتبر را برای شما فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی کالاتیک، به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین و تخصصی فروش گوشی موبایل، انواع گوشی سامسونگ، از پرچم داران سری Z، S و Note گرفته تا مدل های میان رده سری A و M را به فروش می‌رساند.