خرید گوشی موبایل سامسونگ بررسی مشخصات و تصاویر

این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند. ما در اینجا صرفا می‌خواهیم در رابطه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت کنیم. در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد. در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود.

  • راهکار سامسونگ در مورد این مسئله، عرضه محصولاتی با مدل های متنوع است؛ بنابراین افراد علاقه مند به این برند می توانند یکی از انواع گوشی های سامسونگ را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند.
  • سامسونگ چند سالی است که نسخه ارزان تر پرچمداران سری اس خود را تحت عنوان فن ادیشن یا FE به بازار عرض می کند.
  • فروشگاه موبایل 7 شرایط ویژه و آسانی برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ برای تمام افراد و تمام مشاغل فراهم کرده است.
  • این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و …
  • عمده ترین دلیل محبوبیت بالای سامسونگ، گلکسی های خوش قیمت با امکانات کارآمد هست.

در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. قطعاً اینکه از چه برند و مدلی گوشی بخریم، بسته به میزان هزینه شما متفاوت است اما اگر قصد خرید گوشی اقتصادی را دارید، درحال حاضر هر دو برند سامسونگ و شیائومی گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند.

تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..

Samsung Galaxy A12 4/64GB Mobile Phone

این سری از گوشی های سامسونگ جزو گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آیند. این شرکت در سال 1999 موفق شد یک گوشی تلفن با قابلیت اتصال به اینترنت تولید کند. عصر طلایی شرکت سامسونگ در صنعت گوشی از دهه 2010 با با معرفی خانواده گلکسی S آغاز شد. شروع فعالیت سامسونگ در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند از سال 1995 رقم خورد. سامسونگ در زمینه تولید انواع گوشی هوشمند بسیار عالی عمل کرده است و توانسته است در میدان رقابت‌ها جایگاه بالایی داشته باشد و نظر طیف وسیعی از کاربران و علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند.

انواع گوشی سامسونگ با قیمت

سامسونگ گوشی ‌های سری A را با هدف قیمت مناسب‌تر و رقابت با برندهای دیگر نظیر شیائومی و هواوی در بازار پرفروش گوشی‌ های میان رده عرضه کرده است. از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 می‌توان به گلکسی A32 4G، گلکسی A32 5G، گلکسی A42 5G، گلکسی A52 4G، گلکسی A52s 5G و گلکسی A72 اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گوشی از این سری هستید که ساخت سال 2022 باشد، گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 از آخرین محصولاتی هستند که سامسونگ به بازار عرضه کرده است. با انتخاب گوشی های سری M، کم‌ترین مزیتی که نصیب‌تان می‌شود، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است.

فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند. در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد. شاید قیمت گوشی سامسونگ هم در بخش میان‌رده‌ها و هم در بخش پرچمداران به نسبت سایر برندها کمی بیشتر باشد، اما فراموش نکنید که برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های ساخت موبایل است و طرفداران آن گاهی حتی حاضر نیستند برند دیگری را حتی برای یکبار هم که شده امتحان کنند. در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند. از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند. اما رفته‌رفته، تفاوت‌های این دو سری کم‌رنگ شده و به برخی اختلاف‌ها در جزئیات یا ویژگی‌های ظاهری محدود شده است.

اگر دوربین و نمایشگر بهتری می خواهید و بودجه بالاتری دارید، می توانید از گوشی های میانرده رو به بالا سامسونگ یک مدل را انتخاب کنید. برای مثال خرید گوشی سامسونگ a53 منطقی ترین انتخاب برای افرادی است که دوربین و نمایشگر با کیفیتی می خواهند و می توانند حدود 11 میلیون تومان برای گوشی هزینه کنند. قیمت انواع گوشی‌های Samsung با توجه به گستردگی مدل‌ها و عدم ثبات بازار تلفن‌های هوشمند، بسیار متغیر است.

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی و مقرون به صرفه هستید که از قابلیت های خوبی برخوردار باشند، می توانید گوشی های سری A سامسونگ را انتخاب کنید. گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند. در صورتی که هزینه برای افراد اهمیتی نداشته باشد به سراغ بررسی دیگر مشخصات گوشی ها می روند و به دنبال خرید بهترین نسخه یا آخرین مدل آن هستند؛ اما در کشور ما برای اکثر افراد، قیمت گوشی سامسونگ اولین پارامتری است که در نظر می گیرند.

سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد. سه دهه‌ی اول فعالیت گروه سامسونگ به توسعه در زمینه‌های صادرات، صنایع غذایی و بیمه اختصاص یافت؛ اما با تاسیس سامسونگ الکترونیک در سال 1969 (با نام اولیه‌ی صنایع الکتریک سامسونگ)، تمرکز اصلی این هلدینگ بر روی دنیای الکترونیک و فناوری قرار گرفت.