خرید گوشی موبایل سامسونگ بررسی مشخصات و تصاویر

پس از این دستگاه، به‌ترتیب گوشی های S22 Plus و S22 قرار می‌گیرند که سخت‌افزار و درنتیجه، قیمتی متفاوت دارند. سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. گوشی های Z Flip به‌صورت عمودی خم می‌شوند و از یک روکش شیشه‌ای هیبریدی به‌نام Infinix Flex Display بهره می‌برند. این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند. با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید. گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند.

  • برند کره‌ای سامسونگ که به معنی «سه ستاره» است، همزمان با پیشرفت فناوری، گوشی‌ های موبایل باکیفیتی را روانه‌ی بازار کرد و توانست در کشورهای مهمی همچون چین، هند و آمریکا سهم زیادی از بازار را به دست بگیرد.
  • اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند.
  • سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که توانسته در کشور ما طرفداران زیادی به دست آورد.

میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند. در خرید انواع گوشی سامسونگ باید به ضمانت، گارانتی و آک بودن آن توجه کنید. سری ای گوشی سامسونگ جز میان رده های این برند شناخته می شود، هدف از تولید این نوع میان رده ها توسط سامسونگ این است که هر کس با هر بودجه ای بتواند یک گوشی سامسونگ کارآمد داشته باشد. خط تولید این سری از گوشی های سامسونگ با توجه به رویکرد آن ها بسیار پر رونق و شلوغ بکار خود ادامه می دهد، اولین گوشی سری ای سامسونگ گلکسی، Samsung Galaxy Alpha (SM-G850x) بود که در سال 2014 معرفی شد. این شرکت به دلیل رقابت سنگین در بازار موبایل ارزان قیمت، به تولید و عرضه گوشی هایی با قیمت پایین نیز پرداخته است. این گوشی ها در ازای قیمت مقرون‌به‌صرفه خود دارای امکانات و ویژگی‌های متعددی است که افراد مختلف با کاربری عادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند. برای مشاهده گوشی های جدید سامسونگ کافی است از لیست قیمت گوشی سامسونگ مرتب‌سازی جدیدترین را انتخاب کنید. در این صورت جدیدترین گوشی‌ های سامسونگ در بازار کشورمان را مشاهده خواهید کرد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G 256GB Ram 8GB

همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. سامسونگبرای عرضه گوشی‌های خود در بازارهای آمریکا باید از تراشه اسنپدراگون استفاده کند اما در بازار جهانی با چنین محدودیتی روبرو نیست؛ بنابراین از تراشه اختصاصی خود یعنی اگزینوس استفاده می‌کند که قدرت پردازشی مشابه با پردازنده‌های اسنپدراگون دارند. تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند. تولید تلویزیون‌های رنگی ساخت سامسونگاز سال 1977 کلید خورد و این کمپانی توانست به واسطه تلویزیون‌های خود در جای جای جهان محبوب واقع شود. سامسونگیک ابرشرکت کره‌ای است که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است؛ این کمپانی در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی با سرمایه‌ای حدود 27 دلار توسط لی بیونگ تاسیس شد.

Samsung Galaxy A52 8/256GB Mobile Phone

در حالی که ما هنوز منتظر واحدهای بررسی A33 و A53 هستیم، هنوز نمی توانیم در مورد عملکرد پردازنده های میان رده جدید سامسونگ بسیار صحبت کنید. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند. این سری جزء جدیدترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند که توانسته‌اند در مدت زمانی بسیار کوتاه در بین علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی محبوب واقع شوند. اگر زیاد به پخش ویدئو یا کنفرانس ویدئویی علاقه ندارید، یک گوشی معمولی با بلندگوهایی که در قسمت پایین قرار دارند نیز باید خوب باشد. بلندگوها و کیفیت صدای خروجی از آن یک پارامتر مهم برای کسانی است که به پخش ویدئو یا کنفرانس‌های ویدئویی متکی هستند. این مورد صدای شفافی را حتی در حالی که گوشی Samsung را در حالت افقی نگه داشته‌اید به شما می‌دهد.

گوشی سامسونگ A33 5G

حتی محصولاتی که هنوز معرفی نشده‌اند نیز با مشخصات احتمالی و شایعه شده در اخبار در این بخش آورده شده‌اند تا شما برای تصمیم به خرید و انتظار برای مدل جدیدتر کم‌تر دچار تردید شوید. خوشبختانه تنوع موبایل های سامسونگ در بازار کشورمان زیاد است و دست شما برای خرید گوشی سامسونگ در رده‌های مختلف باز است. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.