خرید گوشی موبایل سامسونگ بررسی مشخصات و تصاویر

زومیت قیمت گوشی های سامسونگ را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور جمع‌آوری می‌کند و بصورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد تا با یک نگاه قیمت موبایل را در تمام فروشگاه‌ها مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشنده اینترنتی را بیابید. سامسونگ در سال‌های اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان گوشی موبایل بوده است. دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد. پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.

  • فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید.
  • در حال حاضر گوشی‌های سری A سامسونگ بهترین و محبوبترین گوشی‌های میان‌رده این برند هستند که در بین آنها A32 ،A52 و A71 بخوبی امتحان خود را پس داده‌اند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در بین کاربران محبوبیت فراوانی بدست آورده اند.
  • محصولاتی که از طریق گوشی شاپ خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر هستند و شما می توانید از اصالت آن ها مطمئن شوید.
  • تکنولوژی سامسونگ در تولید گوشی هوشمند با کیفیت پس از سالها تجربه سبب این شده است که دستگاه های بسیار کاربر پسند و مناسب به بازار تولید کند.

برای دریافت جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. در این سری گوشی‌های هوشمند طراحی زیبا، حاشیه کمتر و ظاهری لوکس را خواهید دید. با دوربین‌های عالی آن‌ها می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های زیبایی را ثبت کنید. صفحه نمایش (که معمولاً Quad HD است) فیلم‌ها را بسیار واضح نمایش می‌دهد. گوشی‌ گلکسی سری S قدرت پردازش بالایی دارند، همیشه بدون مشکل کار می‌کنند و سریع پاسخ می‌دهند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت ویتنام

گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند. در هر سری که سامسونگ گوشی جدیدی به بازار عرضه می‌کند شاهد نوآوری‌های جذابی در بخش‌های مختلف آن هستید. در هر سری سعی شده است که از دوربین بهتر پردازنده بهتر باتری بهتر و طراحی و کیفیت ساخت بهتری استفاده شود. پیش‌تر تمامی گوشی های سامسونگ به همراه آداپتور، کابل شارژ، هندزفری سیم دار و یک قاب محافظ به بازار عرضه می‌شدند، اما چندی است که به پیروی از یک ترند جهانی اکثریت این موارد از جعبه گوشی های سامسونگ حذف شده است. سری 2021 پرچمداران این برند همگی تنها با یک کابل شارژ عرضه شدند و به همراه خود حتی آداپتور نیز نداشته‌اند اما مدل‌های میان رده سامسونگ همچنان با آداپتور همراه‌اند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد.

اگر از باز کردن سیم‌ها خسته شده‌اید، می‌توانید انواع شارژرهای بی‌سیم برای ماشین یا خانه به شکل پایه، پایه و پد پیدا کنید. گوشی های سامسونگ از شارژ بیسیم با فناوری‌های روز پشتیبانی می کند که می توانید بدون استفاده از کابل و صرفاً با استفاده از یک شارژر بی سیم دستگاه خود را با سرعت خوبی شارژ کنید. طبق آخرین اعلام کمپانی سامسونگ تمامی گوشی های سامسونگ از بروزرسانی سه ساله اندروید بهره‌مند خواهند بود که خبر بسیار رضایت‌بخشی برای هواداران این برند محسوب می‌شود.

Samsung Galaxy S20 FE 5G 8/128GB Mobile Phone

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد. در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در شرکت های گارانتی کننده گوشی سامسونگ وجود دارد، اما در این میان می توان به گارانتی داریا همراه و ویرا سرویس به عنوان دو گارانتی معتبر گوشی سامسونگ اشاره نمود. این گوشی در سری پرچم داران سامسونگ قرار دارد و از نمونه های تاشو سامسونگ با کیفیت فوق العاده است که محبوبیت زیادی را در بین کاربران کسب کرد. این گوشی در حالت بازشده، ابعادی برابر با 6.9 در 71.9 در 165.2 میلی متر دارد و زمانی که تا شود، به راحتی درون جیب جای می گیرد.

ما منتظر سری جدید اس سامسونگ هستیم این گوشی با نام گلکسی اس Samsung Galaxy s23۲۳ به زودی معرفی می‌شود. خرید گوشی سامسونگ s۲۳ اولترا به صورت جسته شده یکی از اهداف شما در گشت و گذار در بین فروشگاه های اینترنتی است. قیمت ها و رتبه بندی گوشی های سامسونگ را بررسی کنید و مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. شما می توانید گوشی موبایل سامسونگ را با قیمت مناسب از وبسایت دارسو تهیه کنید. خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است.

با بهترین دوربین را می‌خواهند، بعضی دیگر یک گوشی با کیفیت متناسب با بودجه خود می‌خواهند. سامسونگ از هر لحاظ نیاز مخاطب را در نظر گرفته و سعی داشته آن را تامین کند. قیمت انواع گوشی سامسونگ متفاوت است، پس هر مدل از این برند، ارزش خرید گوشی موبایل را دارد. سری نوت سامسونگ هم از محبوب ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود.