خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7

در ساخت بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند و از گواهی IPX8 برخوردار است. باتری های موجود در گوشی های سامسونگ، ظرفیتی بالاتر از 3000 میلی آمپر دارند. کشور سازنده تجهیزات الکترونیکی سامسونگ، کره است که در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. شرکت سامسونگ، یک شرکت کره ای چندملیتی است که در سال 1969 بانام سامسونگ الکترونیک، به طور رسمی روی دنیای تکنولوژی و الکترونیک تمرکز کرد.

  • در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد.
  • در حال حاضر تعداد زیادی از گوشی های سامسونگ در دو سری ساخت هند و ویتنام در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که این موضوع باعث سردرگمی کاربران هنگام خرید گوشی سامسونگمی‌شود.
  • سامسونگیکی از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله با عرضه سری‌های مختلف به هواداران خود این اجازه را می‌دهد تا با بودجه‌های مختلف از لذت خرید گوشی های سامسونگ بهره‌مند شوند.

گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشه‌ی کوالکام است که وارد بازار می‌شود. متاسفانه، گوشی‌های سامسونگ دارای این پردازنده تنها در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند و گوشی‌های Galaxy S در نقاط دیگر دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند.

Samsung Galaxy M21 2021 4/64GB mobile phone

از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. سامسونگ برای سری گلکسی A نیز مدل‌هایی مانند گلکسی A53 ،A33 ،A23 ،A13 و A73 را معرفی کرده که وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب در سایت کالاتیک قرار دارند. در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد.

خرید گوشی سامسونگ به شما در کارهای گرافیکی کمک می‌کند تا تصاویری بسیار زیبا خلق کنید. با خرید گوشی موبایل سامسونگ با پردازنده های بهینه هیچ پردازشی را منتظر نخواهید بود. سامسونگ در قسمت باتری نیز بسیار خوب عمل کرده است و با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیاز کاربران از شارژ کردن مداوم گوشی را برطرف کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا با حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند. اگر بخواهیم در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌باشد. اگر قیمت گوشی برای شما دغدغه‌ای نیست و از دوست‌داران گوشی‌های سامسونگ هستید گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید.

گلکسی A12 سامسونگ

همانطور که بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید این برند همیشه، خلاقیت را چاشنی محصولات خود می‌کند. وقتی صحبت از گوشی سامسونگ می‌شود، مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. شما می‌توانید بروزترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ را در بهترین سایت‌های خرید گوشی مانند فروشگاه اینترنتی کالاوما بررسی کنید. گوشی سامسونگ از برندهای محبوب گوشی موبایل است که با سیستم عامل اندروید در انواع مختلف پرچمدار و میان رده روانه بازار گردیده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 دو سیم کارت، ظرفیت 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت

یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم. در گوشی سامسونگ نیز بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، پردازنده، امکاناتی از قبیل حسگرهای پشت و جلوی اثر انگشت، دوربین های تکی یا چندگانه قیمت این گوشی ها نیز دچار نوسان می شود. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است.

این روز ها با افزایش بی سابقه قیمت دلار، قیمت گوشی سامسونگ نیز به شدت افزایش یافته است. برای مثال سال 96 قیمت میانرده سامسونگ از پانصد هزار تومان شروع میشد و قاتل پرچمدار این برند کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت داشت. جالب است بدانید قیمت پرچمدار سامسونگ در آن دوران از دو و نیم میلیون تومان بالاتر نمی رفت.

در صورتی که قصد مشاهده گوشی‌های عرضه نشده در بازار کشورمان یا شایعه شده‌ها را ببینید کافی است تیک «قیمت داشته باشد» را بردارید. لازم به ذکر است که در بخش مشخصات جدیدترین گوشی سامسونگ در صورتی که هنوز معرفی نشده باشد به شایعه بودن مشخصات فنی آن اشاره شده است. اگر بخواهیم منصف باشیم قیمت گوشی سامسونگ همیشه معقول و با توجه به امکانات خاص در دوره های زمانی مختلف خریدی به صرفه را برای خریداران تضمین کرده است. وقتی قیمت گوشی های سامسونگ را میشنویم اولین نکته که به ذهنمان میرسد این نیست که تنها هزینه برند را پرداخت میکنم و عموما در سطوح مختلف توقع خریدار برطرف میشود. این امر باعث رضایت مشتری از خرید بوده و از مشتری یک خریدار وفادار میسازد.