خرید گوشی موبایل سامسونگ خرید اقساطی موبایل سامسونگ موبایل 7-اصفهان موبایل مارکت

گوشی های معرفی شده در این سری دارای صفحه نمایش تاشدنی هستن و این قابلیت باعث داشتن صفحه نمایشی بزرگ و شبیه تبلت می شود ، از بهترین های سری زد میتوان به ZFold و ZFlip اشاره کرد . قیمت جدیدترین مدل گوشی سامسونگ به همراه مشخصات کامل آن در سایت نمایندگی سامسونگ تهران موجود است. در این صفحه می توانید جدیدترین مدل های گوشی موبایل سامسونگ را ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید. همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم.

  • معمولا هر سال گوشی های سری S سامسونگ که گوشی های پرچمدار این برند هستند، به عنوان بهترین گوشی سامسونگ سال شناخته می شوند.
  • دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد.
  • در حال حاضر جدیدترین پرچمداران سامسونگ S21، S21 ultra، S20 و S21 fe هستند.
  • اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت LG است.
  • این گوشی‌های هوشمند خیلی سریع نیستند و نمی‌توانید با آن عکس‌های حرفه‌ای بگیرید.

شما می‌توانید از بخش راهنمای خرید، با معیارهای انتخاب و بهترین گوشی ‌‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف نیز آشنا شوید. به کمک این قابلیت می‌توانید گوشی خود را به رایانه متصل کرده و فضای گوشی را در شکل و شمایل دسکتاپ مشاهده کنید. سامسونگ در One UI 3.1 امکان اتصال راه‌اندازی بی‌سیم دکس را نیز برای گوشی های جدید سامسونگ فراهم کرده است؛ تنها برخی از گوشی‌های سامسونگ از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند پس لطفا به این نکته توجه باشید. کمپانی سامسونگ از تمامی امکانات خود استفاده کرده تا از بازار رقابتی موبایل جا نماند. امسال هم در تمامی رده‌های قیمتی مدل‌های جدیدی را روانه بازار کرده است.

سری S گلکسی سامسونگ

لازم به ذکر است که در بخش مشخصات جدیدترین گوشی سامسونگ در صورتی که هنوز معرفی نشده باشد به شایعه بودن مشخصات فنی آن اشاره شده است. سال بعد گلکسی اس ۴ یکی از پر امکانات‌ترین گوشی‌های زمان خود لقب گرفت. از تاریخچه که بگذریم باید گفت این کمپانی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند می‌باشد که به دلیل تولید محصولاتی باکیفیت، از شهرت فراوانی برخوردار است. اما قیمت گوشی‌ های سامسونگ چقدر است؟ یا اینکه آخرین مدل گوشی سامسونگ را از کجا می توانیم خریداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا آخر با دقت مطالعه کنید. یعنی اشتراک گذاری منبع نیرو در گوشی اس 21 پلاس می توانید هدست ها و ساعت هوشمند حتی گوشی های دیگر خود را شارژ کنید ، از نظر ظاهری هم این دستگاه به نظر خود شرکت سامسونگ در رنگ نقره ای برق میزند و در رنگ مشکی چشم نوازی می کند . برای مشاهده بررسی تخصصی و خرید گوشی سامسونگ S21 Plus 5G روی لینک کلیک کنید .

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A03s دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است. در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم. در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است. در مجموع، می‌توان گفت که وقتی اپل ویژگی جدیدی را در گوشی‌های آیفون پیاده‌سازی می‌کند، خیلی طول نمی‌کشد که آن ویژگی را در گوشی سامسونگ ببینیم. خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین گوشی‌های اندرویدی هستید، نمی‌توانید گوشی‌های زیادی پیدا کنید که از گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S بهتر باشند. همچنین کارشناسان و دیگر کاربران زومیت در بخش پرسش و پاسخ شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی خواهند کرد.

وجه تمایز گوشی سامسونگ از دیگر برندهای موجود در بازار گوشی‌های هوشمند چیست؟

اما اما از چند سال قبل میانرده های اقتصادی سامسونگ یعنی سری Galaxy J با سری Galaxy A ادغام شدند و گوشی های سامسونگ از گوشی های ارزان قیمت اقتصادی تا گوشی های میان رده قاتل پرچمدار و پرمیوم تحت برند Galaxy A به بازار عرضه می شوند. به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند. معمولا هر سال گوشی های سری S سامسونگ که گوشی های پرچمدار این برند هستند، به عنوان بهترین مجله خبری موبایل مارکت سال شناخته می شوند.