خرید گوشی هواوی با بهترین قیمت امروز و ارسال سریع سایمان دیجیتال

قیمت گوشی هوآوی ویا گوشی های دیگر با توجه به بالا و پایین شدن دلار ثابت نیست و در حال تغییر می باشد . اولین سری گوشی هواوی y بوده که قیمت مناسبی داشته و به عنوان گوشی اقتصادی شناخته شده است. دومین گوشی هواوی سری nova می باشد ک با هدف گوشی موبایل شیک و سرگرم کننده به بازار عرضه شد. این گوشی ها به عنوان گوشی های میان رده و گاهی در سری پرچمدار، به فروش رسیدند. هواوی یکی از موفق ترین شرکت های چینی به شمار می رود که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد و یکی از شرکت ارائه کننده سرویس های ارتباطی جهانی می باشد.اغاز تولید گوشی هواوی از سال ۲۰۰۴ شروع گردید. باتوجه به پایین بودن قیمت گوشی های هواوی، این برند خیلی سریع به سایر بازارها از جمله ایران راه پیدا کرد.

  • البته خود کمپانی معتقد است که با گوشی huawei مدل nova 9 SE LDJ می‌توانید عکاس شوید.
  • دوربین‌‌های سری پی و میت در سال‌های اخیر همواره جزو بهترین‌ها در بازار بودند و نوآوری در آن‌ها بسیار است.
  • اولین تلفن همراه هوشمند این برند که در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش رسید، گوشی Google Nexus 6P بود.
  • ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید.
  • در واقع هواوی راه ورود انواع گوشی های هوشمند را به بازارهای مختلف جهان باز کرد.

برچسب سفید به محصولاتی گفته می‌شود که یک کمپانی برای کمپانی‌های دیگر می‌سازد و با لیبل کارخانه سفارش‌دهنده به بازار عرضه می‌شود. هواوی بعد از چند سال تحریم تونست خودش رو از زیر سایه تحریم بیرون بکشه و دوباره داره برای رقابت با غول های دنیای فناوری آماده میشه. «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

بنابراین نوا 8 یک گوشی عالی مخصوص مشتریانی است که دستان بزرگی ندارند و می‌خواهند به راحتی گوشی در دست گرفته و بتوانند بدون مشکل یک دستی هم از گوشی خود استفاده کنند. ، مودم بی‌سیم، ماژول‌ها، ترمینال‌ های بی‌سیم، محصولات ویدئویی و موبایل هوآوی می‌شوند را در اخیتار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌دهد. این برند در سال 2010، 120 میلیون محصول را به سراسر دنیا صادر کرد که 30 میلیون از آن تلفن‌های همراه ساده و هوشمند بودند که در بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند.

یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی که با توان 40 واتی به سرعت شارژ می‌شود هم در زیر قاب این گوشی حضور دارد. شرکت هوآوی همچنین برای گشی‌ های تلفن همراه خود، برندی جداگانه به نام هانر طراحی کرده است. هوآوی، برند هانر را به عنوان یک برند که هیچ ترسی از انجام کارهای متفاوت ندارد، معرفی کرده است. یکی از بهترین مدل‌های این گوشی مدل P30 Pro است که از تمام جوانب جزو بهترین‌ها بوده و کارایی بی‌نظیری دارد.

لینک محصولات

گوشی جدید هواوی در خانواده میت، Huawei Mate 40 Pro بوده که در سال 2020 معرفی و عرضه شده است. گوشی هواوی میت 40، گوشی هواوی میت 30 پرو 5G، گوشی هواوی میت 30 پرو، گوشی هواوی میت 30، گوشی هواوی میت 20 پرو، گوشی هواوی میت 20 ایکس و گوشی هواوی میت 10 بهترین گوشی هواوی در خانواده Mate برشمرده می‌شوند. درصورتی‌که علاقه‌مند به خرید گوشی هواوی هستید، ما در زومیت به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی کمک می‌کنیم. در زومیت برای هر محصول ازجمله انواع گوشی های هواوی صفحه‌ای ساخته شده که اطلاعات مفیدی از جمله قیمت گوشی Huawei مورد نظر و فهرستی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن را در اختیارتان می‌گذارد.

Huawei Y9 Prime 2019 -128GB

هواوی در سال 2015 نیز تمرکز خود را بر انواع گوشی پرچم‌دار گذاشت و سری P موبایل هواوی به بازار آمد. در زبان چینی قسمت اول نام هواوی به معنای گل است که با کمی دقت شما می‌توانید آن‌را در لوگوی هواوی هم ببینید. جالب است که بدانید در اصل حرف ه در اسم این برند تلفظ نمی‌شود بلکه تلفظ صحیح این اسم واوی است اما برای پرسیدن قیمت انواع گوشی هواوی در ایران بهتر است از همان کلمه‌ی هواوی استفاده کنید.

نوا 9 SE هواوی

این سه گوشی که در می سال ۲۰۲۰ معرفی شدند جزوه گوشی هواوی ارزان قیمت می باشد. اگر بخواهیم یک ویژگی را به عنوان بهترین ویژگی گوشی‌های هواوی مطرح کنیم، می‌توانیم به سیستم‌های دوربین بسیار خوب تمامی این گوشی‌ها اشاره نماییم. چه بیش از ۲۵ میلیون تومان برای خرید یک گوشی سری P یا یک گوشی هواوی میت خرج کنید، چه به خرید یک گوشی هواوی نوا یا سری وای قانع باشید، خیالتان از بابت یک دوربین عالی و تجربه‌ی عکاسی بسیار خوب، راحت خواهد بود. با این حال، به دلیل قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل در گوشی‌های سامسونگ، این رقابت بیشتر شبیه به یک مسابقه‌ی تمرینی برای سامسونگ است.

در اینجا می‌خواهیم تمام اطلاعاتی را که پیش از خرید گوشی هواوی باید بدانید، به شما ارائه دهیم. رزولوشن دو دوربین گوشی هواوی پی 9، 12 مگاپیکسل لود که بهترین عکس های در نور کم را تا آن زمان به ثبت می رسانید. اگر بخواهید بدانید که کلمه هواوی به چه معناست،در حقیقت باید گفت که اگر معنای چینی این کلمه را در نظر بگیریم کاراکتر اول آن بهمعنای گل است و در لوگو این شرکت این مفهوم به خوبی گنجانده شده و شما گل را می‌بینیدو حتی معنایی دیگری مثل باشکوه بودن را هم در خود جای داده است. دومین کاراکتر نیزدر زبان چینی به معنای دستاورد است، پس می‌توان لوگو هوآوی را به دستاورد چین تعبیرکرد. گرچه در تولید محصولات مختلف سابقه درخشان و طولانی دارد؛ اما همه ما این شرکتچینی را به طور عمده با مدل‌های متنوع گوشی‌ موبایل که از جمله مدل‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفهبازار نیز هستند می‌شناسیم. از دیگر ویژگی‌های خاص گوشی های هوآویمی‌توان به طراحی زیبا و تنوع بالا اشاره کرد؛ هوآوی گوشی‌های متنوعی را در فواصل زمانی کوتاه به بازار عرضه می‌کند و امکان خرید گوشی های هوآوی را در اختیار کاربران مختلف با بودجه‌های متفاوت قرار می‌دهد.