خرید گوشی هواوی با بهترین قیمت امروز و ارسال سریع سایمان دیجیتال

برچسب سفید به محصولاتی گفته می‌شود که یک کمپانی برای کمپانی‌های دیگر می‌سازد و با لیبل کارخانه سفارش‌دهنده به بازار عرضه می‌شود. هواوی بعد از چند سال تحریم تونست خودش رو از زیر سایه تحریم بیرون بکشه و دوباره داره برای رقابت با غول های دنیای فناوری آماده میشه. «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

  • سری میت که در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد و در لیست قیمت گوشی هواوی بالاترین جایگاه را به خودش داده است.
  • این باتری ها با مدیریت توان مصرفی، دارای طول عمر زیاد و بهترین عملکرد برای شارژ هستند.
  • برای کاربران ایرانی که معمولا دل خوشی از گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند، شاید خرید گوشی هواوی تصمیم درستی باشد.
  • البته تنوع و سرعت ورود محصولات هواوی به ایران کمتر از برندهای دیگر است؛ از این رو، گاهی شاهد عرضه نشدن یا دیر عرضه شدن برخی محصولات هواوی در ایران هستیم.

گوشی جدید هواوی در خانواده میت، Huawei Mate 40 Pro بوده که در سال 2020 معرفی و عرضه شده است. گوشی هواوی میت 40، گوشی هواوی میت 30 پرو 5G، گوشی هواوی میت 30 پرو، گوشی هواوی میت 30، گوشی هواوی میت 20 پرو، گوشی هواوی میت 20 ایکس و گوشی هواوی میت 10 بهترین گوشی هواوی در خانواده Mate برشمرده می‌شوند. درصورتی‌که علاقه‌مند به خرید گوشی هواوی هستید، ما در زومیت به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی کمک می‌کنیم. در زومیت برای هر محصول ازجمله انواع گوشی های هواوی صفحه‌ای ساخته شده که اطلاعات مفیدی از جمله قیمت گوشی Huawei مورد نظر و فهرستی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن را در اختیارتان می‌گذارد.

Huawei Mate 20 Pro 6/128GB

بررسی قیمت روز گوشی هواوی نشان می‌دهد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی است. قیمت گوشی هواوی با در نظر گرفتن مشخصات موبایل هواوی بسیار مناسب‌تر از اکثر رقبا به نظر می‌رسد. شاید به همین دلیل است که شرکت چینی علی‌رغم فراز و نشیب‌های زیاد در سال‌های اخیر همچنان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان است. کلمه نوا که در زبان لاتین معنی ستاره جدید را می‌دهد، نام یکی دیگر از سری گوشی های میان رده هواوی است که با بهره گیری از طراحی نوآورانه و شیک، قدرت پردازشی مناسب، امکانات و ویژگی‌های مختلف توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش گوشی های هواوی را به خود اختصاصی بدهد.

این سه گوشی که در می سال ۲۰۲۰ معرفی شدند جزوه گوشی هواوی ارزان قیمت می باشد. اگر بخواهیم یک ویژگی را به عنوان بهترین ویژگی گوشی‌های هواوی مطرح کنیم، می‌توانیم به سیستم‌های دوربین بسیار خوب تمامی این گوشی‌ها اشاره نماییم. چه بیش از ۲۵ میلیون تومان برای خرید یک گوشی سری P یا یک گوشی هواوی میت خرج کنید، چه به خرید یک گوشی هواوی نوا یا سری وای قانع باشید، خیالتان از بابت یک دوربین عالی و تجربه‌ی عکاسی بسیار خوب، راحت خواهد بود. با این حال، به دلیل قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل در گوشی‌های سامسونگ، این رقابت بیشتر شبیه به یک مسابقه‌ی تمرینی برای سامسونگ است.

Huawei Nova 8i 6/128GB Mobile phone

بنابراین نوا 8 یک گوشی عالی مخصوص مشتریانی است که دستان بزرگی ندارند و می‌خواهند به راحتی گوشی در دست گرفته و بتوانند بدون مشکل یک دستی هم از گوشی خود استفاده کنند. ، مودم بی‌سیم، ماژول‌ها، ترمینال‌ های بی‌سیم، محصولات ویدئویی و موبایل هوآوی می‌شوند را در اخیتار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌دهد. این برند در سال 2010، 120 میلیون محصول را به سراسر دنیا صادر کرد که 30 میلیون از آن تلفن‌های همراه ساده و هوشمند بودند که در بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند.

در واقع هیچ تفاوتی وجود ندارد که کاربر، کدام مدل از کدام سری از این گوشی‌ها را خریداری کند و چه هزینه‌ای بپردازد؛ همه گوشی‌های هواوی در میان همه محصولات مشابه از سایر برندها، بهترین کیفیت گوشی را ارائه می‌دهند. با این حال مدل فروشندگان اعلام کردند که دوربین گوشی Huawei مدل پی 40 پرو بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته خود کمپانی معتقد است که با گوشی huawei مدل nova 9 SE LDJ می‌توانید عکاس شوید. سری Y گوشی موبایل هواوی مشخصات بسیار خوبی برای استفاده روزمره داشته و با قیت خیلی مناسب به بازار عرضه شده است. می‌توان این سری و مشخصات آن را مشابه سری A سامسونگ نامید که با داشتن قابلیت‌های خیلی خوب، قیمت مناسب‌تری دارند.