خرید گوشی هواوی با بهترین قیمت امروز و ارسال سریع سایمان دیجیتال-اصفهان موبایل مارکت

در مقایسه با اپل اپ استور یا گوگل پلی، در گالری اپلیکیشن هواوی یک پیشنهاد نسبتاً کاهش یافته وجود دارد. این برای ارائه محافظت در برابر برنامه هایی طراحی شده است که روی دستگاه های هواوی نصب شده اند. در مورد آخرین نکته، توجه به این نکته مهم است که بدافزار فقط برای گالری اپلیکیشن هواوی نیست – ما در طول سال ها شاهد مشکلات متعددی در دستگاه های اپل و اندروید بوده ایم. این شرکت چینی توانست به طور پیوسته سهم بازار خود را از 1٪ در اواسط سال 2015 به 6.2٪ و تا اواسط سال 2020 به بیش از 10٪ افزایش دهد، اما افزایش ثروت آنها همزمان با افزایش مناقشات پیرامون آنها بود و آنها متعاقبا کاهش یافتند.

با نگاه انداختن به قیمت روز گوشی هواوی متوجه می‌شوید که قیمت این سری از گوشی های هواوی کمی بالاتر از سری Y است و همان‌طور که در بالاتر خدمتتان عرض کردیم دلیل این اختلاف قیمت، به‌کارگیری سخت‌افزار قدرتمند در این سری است. گوشی هوآوی وای ۸ اس، اقتصادی‌ترین میان‌رده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و گوشی هواوی وای ۹ ای با طراحی متفاوت و جوان پسند و با دوربین سلفی پاپ آپ از بهترین میان‌رده‌های هوآوی هستند. در واقع این سری در سال 2019 روانه بازار شد و باداشتن کمترین قیمت در مقابل بهترین امکانات توانست رضایت خاطر بخش حساس بهقیمت گوشیو طرفداراین برند را جلب کند. به طور کلی می‌توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که امکانات عالی را در اختیار شما قرار دهد، مدل های متنوع سری Y هوآوی می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز شما در نظر گرفته شوند. دومین کاراکتر نیزدر زبان چینی به معنای دستاورد است، پس می‌توان لوگو هوآوی را به دستاورد چین تعبیرکرد.

  • یک گوشی هوآوی برای این که ارزش خرید داشته باشد لازم نیست تازه به بازار آمده باشد.
  • شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید.
  • Huawei اولین شرکت در ارائه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات و‌‌ دستگاه های هوشمند است.
  • به عنوان مثال، جدیدترین Huawei P10 Pro شامل جدیدترین فناوری های لبه به لبه، صفحه نمایش از بالا به پایین و ویژگی های پیشرفته به عنوان واحد پردازش عصبی است که برنامه های اندرویدی مبتنی بر هوش مصنوعی را فعال می کند.
  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
  • برای خرید گوشی های موبایل هواوی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های هواویمراجعه نمایید.

با گذر زمان، هواوی بزرگ و بزرگ‌تر شد و محصولاتی را در صنایع بیشتر و بیشتری تولید کرد. شرکت هواوی (که تلفظ درست آن واهوی، wah-way است) یک غول چینی فعال در حوزه‌ی مخابرات، ارتباطات و الکترونیک است. ژنگفی پیش از تاسیس هواوی، عضوی بلندمرتبه از ارتش آزادی مردم بود که نیروی نظامی اصلی حزب کمونیست چیست است.

سری میت گوشی هواوی

با اینکه شروع فعالیت هواوی به سال 1987 برمی‌گردد اما این شرکت اولین گوشی خود را که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده در سال 2009 روانه بازار کرده است. با ورود شرکت چینی هواوی به بازار موبایل، هر ساله مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند روانه بازار می‌شدند اما هواوی با معرفی سری اسند انقلابی بزرگ در بخش گوشی های موبایل ارزان قیمت رقم زد. گوشی های سری Ascend که مبتی بر سیستم‌عامل اندروید بودند در سال 2012 برای اولین بار روانه بازار شدند. در واقع هواوی راه ورود انواع گوشی های هوشمند را به بازارهای مختلف جهان باز کرد. از آن پس، گوشی های جدید هواوی دیگر تنها در بازار چین به فروش نمی‌رسیدند و ویژگی‌های مختلف آن از جمله قیمت مناسب سبب شد تا افراد سراسر جهان در هنگام خرید گوشی موبایل یه نیم نگاهی به گوشی های هواوی نیز داشته باشند.

هواوی سعی کرده در ارائه محصولات سری نوا، کیفیت بالاتری به کاربر ارائه داده و معمولاً گوشی های میان رده خود را با این نام در دسترس کاربران قرار خواهد داد. فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در مجله خبری موبایل مارکت زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد.

گوشی های هوشمند هواوی

اخیر شرکت هواوی اعلام کرده است که تحریم‌های آمریکا سبب می‌شود که گوشی‌های آینده‌ی این شرکت، فاقد پردازنده‌ی کرین باشند. با این حال، هنوز جدیدترین گوشی پرچمدار هواوی مجهز به پردازنده‌ی Kirin است. باید دقت داشته باشید که گوشی‌های هانر نیز به دلیل ارتباط با هواوی، تحت تحریم آمریکا قرار دارند. بنابراین، گوشی‌های جدید هانر همانند گوشی‌های جدید هواوی، فاقد اپلیکیشن‌های گوگل هستند. گوشی هانر یا آنر یک برند مجزای گوشی نیست بلکه متعلق به شرکت هواوی می‌باشد؛ دقیقا مشابه با ردمی و پوکو که متعلق به شرکت شیائومی هستند. بیشتر تجهیزات مورد استفاده در شبکه‌های تلفن همراه در دنیا توسط هواوی ساخته شده است.

این شرکت از سال 1997 اقدام به تولید دستگاه های تلفن همراه کرده است و اگرچه بازار مدرن گوشی های هوشمند مکانی شلوغ است، هواوی شهرت زیادی برای طراحی، کیفیت ساخت و فناوری های کلیدی گوشی های هوشمند به دست آورده است. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید. در مجموع اگر طرفدار گوشی‌های هواوی هستید و یک گوشی ارزان‌قیمت می‌خواهید، خرید گوشی هواوی وای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این حال، به دلیل قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل در گوشی‌های سامسونگ، این رقابت بیشتر شبیه به یک مسابقه‌ی تمرینی برای سامسونگ است. جدیدترین محصولات سری P هواوی عبارتند از گوشی هواوی P40، گوشی هواوی P40 Pro و گوشی هواوی P40 Pro Plus. هر سه‌ی این گوشی‌ها، از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند هستند اما مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های هواوی، یک مشکل جدی در گوشی‌های این برند چینی است.