خرید گوشی هواوی لیست قیمت و مشخصات فنی تاپ رایان

در میان گوشی‌های این سری، گوشی Huawei Mate 40 که شامل Pro آن نیز می‌شود، بهترین گوشی است که کاربران سایر کشورها نیز می‌توانند از تمام خدمات لازم در آن استفاده کنند. با ترکیب قابلیت‌های بسیار خوب عکس‌برداری همراه با سخت‌افزار قدرتمند و سایر مشخصه‌های بسیار عالی، گوشی‌های سری P به‌دست آمده‌اند که محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. مهم‌ترین نکته درباره گوشی های سری P هواوی این است که شباهت بسیار زیادی به سری S گوشی‌های گلکسی سامسونگ دارند. با اینکه گوشی هواوی مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصول این کمپانی به‌نظر می‌رسد، اما هواوی محصولاتی با برچسب سفید نیز می‌سازد. سرعت رشد بخش گوشی‌های این کمپانی بسیار بالا بود و اولین گوشی هوشمند، همراه با سیستم عامل اندروید در سال 2009 به بازار معرفی شد. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی huawei دارید، با ما همراه باشید تا تمام نکات مهم و اصلی این برند را با هم بررسی کنیم.

از این رو شاید کسانی را که به دنبال محصولاتی با پوشش گوریلا گلس هستند، به خصوص در محصولات میان‌رده و اقتصادی، ناامید کند. دوربین‌‌های سری پی و میت در سال‌های اخیر همواره جزو بهترین‌ها در بازار بودند و نوآوری در آن‌ها بسیار است. هواوی این گوشی را برای مشتریانی طراحی کرده که می‌خواهند با بودجه‌ای کم از امکانات هوشمندانه یک گوشی اندرویدی استفاده کنند و یا دانش آموزانی را هدف قرار داده که برای تحصیل به یک گوشی ارزان قیمت نیاز دارند. از دیگر امکانات این گوشی جذاب می‌توان به اندروید 11، نمایشگر بزرگ 6.57 اینچی OLED با پشتیبانی از HDR10 و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی پشتی به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K اشاره کرد. در پشت این گوشی سه دوربین 40 + 13 + 32 مگاپیکسلی و روی نمایشگر آن هم یک دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی حضور دارد.

  • این گوشی به عنوان پرچمدارترین گوشی هوآوی معرفی می شود که توانسته اوج هیجان کاربرانش را برانگیخته کند.
  • این تلفن همراه هوشمند رقیبانی چون اریکسون اکسپریا arc را از پیش رو برداشت و به بازار آمریکا نیز صادر شد.
  • با ورود شرکت چینی به بازار موبایل، هرساله محصولات مختلفی معرفی شد؛ اما مهم‌ترین اتفاق از بخش موبایل هواوی در آن زمان را می‌توان معرفی سری Ascend عنوان کرد.
  • قیمت گوشی هواوی در آن زمان یک مزیت رقابتی برای گوشی های هواوی به حساب می‌آمد؛ از این رو بسیاری از کاربران خرید گوشی هواوی را به سایر برندها ترجیح دادند و این شرکت خیلی زود توانست به یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی جهان نیز تبدیل شود.
  • ما همیشه گوشی های هواوی رو با قیمت ارزانی که داشت میشناسیم و هنوز هم بسیاری از افراد علاقه زیادی به استفاده از گوشی های هواوی رو دارن.

در این صفحه از سایت خاص باکس شما با تنوع بی نظیری از گوشی های هواوی از رده های اقتصادی و ارزان قیمت تا گران ترین پرچم داران هواوی روبرو هستید. براحتی مقایسه کنید، بررسی کنید و در نهایت گوشی هواوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. می‌توان گفت که گوشی‌های سری P هواوی شباهت زیادی به گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ دارند.

گوشی موبایل هوآوی Mate X2 ظرفیت 512 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

در بخش محصولات زومیت، گوشی‌هایی که احتمالا در آینده رونمایی می‌شوند نیز به صورت «در حد شایعه» آورده شده‌اند تا با مشخصات احتمالی و ظاهر آن‌ها بیشتر آشنا شوید. مشخصات فنی کامل از جمله مشخصات دوربین، مشخصات نمایشگر، شارژر و باتری، ابعاد و وزن، پردازنده و رابط کاربری بخشی از اطلاعاتی است که در این بخش به کاربران ارائه می‌شود. اگر به دنبال خرید یک گوشی گران‌قیمت و پرچمدار از هواوی هستید و دوربین برای شما یک اصل مهم است؛ گوشی‌های سری پی و میت به بهترین و نوآورانه‌ترین دوربین‌های گوشی موبایل مجهز شده‌اند. سخت‌افزار قدرتمند با بهره‌گیری از سرعت شارژ بالا و استفاده از پردازنده‌های کرین از دیگر ویژگی‌های این محصولات هستند.

گوشی موبایل هوآوی مدل Honor 7S 16GB Ram1

گوشی هواوی محصولی از شرکت چند ملیتی هواوی است که سال‌های پیش فعالیت خود را با کار در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و مخابراتی آغاز کرد. هواوی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های ارتباطی و مخابراتی در جهان است و شاید همین موضوع سبب شده تا در زمینه محصولات مصرفی ارتباطی، نظیر گوشی هوشمند شروع به فعالیت کند و موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد. با اینکه شروع فعالیت هواوی به سال 1987 برمی‌گردد اما این شرکت اولین گوشی خود را که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده در سال 2009 روانه بازار کرده است. با ورود شرکت چینی هواوی به بازار موبایل، هر ساله مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند روانه بازار می‌شدند اما هواوی با معرفی سری اسند انقلابی بزرگ در بخش گوشی های موبایل ارزان قیمت رقم زد. گوشی های سری Ascend که مبتی بر سیستم‌عامل اندروید بودند در سال 2012 برای اولین بار روانه بازار شدند.

این موضوع سبب می‌شود که ترکیب این سخت‌افزارها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی از نظر طراحی و مشخصات بسیار شبیه به گوشی هواوی P40 پرو است اما قیمت پایین‌تری دارد. در سال‌های گذشته، این غول فناوری چینی تعداد زیادی گوشی‌های نوا وارد بازار می‌کرد.

با این حال، تحریم شدن هواوی توسط رئیس‌جمهور ترامپ، خروجی گوشی‌های این شرکت را کاهش داده است. البته هواوی میت ۴۰ نیز همانند دیگر گوشی‌های جدید هواوی فاقد اپلیکیشن‌های گوگل است. بد نیست اشاره کنیم که جدیدترین گوشی هواوی Mate دارای یک پردازنده‌ی کرین می‌باشد. این رده‌ها، آن‌هایی هستند که در طول سال گذشته، هواوی حداقل یک گوشی از آن‌ها را وارد بازار کرده است. دولت ایالات متحده‌ی آمریکا به رهبری آقای دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰، تحریم‌های سختی علیه هواوی وضع کرد.