خواب را با داده های ردیابی خواب از دست ندهید


یک آیفون در یک لیوان قهوه، داده های خواب ضعیف کاربر را نمایش می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Aut،rity

من زیاد نمیخوابم در حالی که من عملکردهای جهان را در نور روز درک می کنم، همیشه دریافته ام که پربازده ترین ساعات کار من در یک محیط کم نور شروع می شود. شاید افسانه‌ها نباید نیمه‌شب را ساعت‌های هیجان‌انگیزی برای گم ، کفش‌ها جلوه دهند. وقتی به رختخواب می روم، دوست دارم بیدار دراز بکشم و به سقف خیره شوم و به مسائل مهمی فکر کنم، مثل «اگر به جای پنج پا شش فوت قد داشتم، ساق پاهایم چه شکلی می شد؟» من به ،وان یک علاقه‌مند به پوشیدنی‌ها، این را فقط درباره خودم نمی‌دانم، بلکه داده‌های ردیابی خواب را برای نشان دادن آن دارم.

با انگیزه عمیق عملکرد مبتنی بر درجه، من وسواس زیادی برای بهبود نمره خواب خود پیدا کردم، زیرا همانطور که همه می‌دانند، هیچ راهی سریع‌تر از استرس در مورد آن برای خواب با کیفیت وجود ندارد. ناگفته نماند که من هنوز زیاد نمی خوابم، اما یاد گرفته ام که چگونه ردیابی خواب کمک می کند، و چگونه گاهی اوقات این کار را نمی کند.

چرا نباید روی داده های ردیابی خواب تاکید کرد؟

اپل واچ SE 2022 روی پیشخو، قرار دارد که برنامه خواب کاربر را نمایش می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Aut،rity

در جایی بین قهوه های 20 اونسی و چک لیست های بی پایان، بسیاری از ما توانایی انجام کاری را که باید ساده ترین کار باشد را از دست داده ایم. مطلقا هیچ چیز، ناخودآگاه، در لباس راحتی راحت. در این میان دستگاه های ما بیش از هر زمان دیگری توانمند هستند. نتیجه این است که می تو،م میزان دقیق عدم استراحت خود را در قالب نمره خواب و شمارش Z ها بررسی کنیم.

ردیاب‌های خواب ابزار قدرتمندی هستند که برای کمک به ما در ضربه زدن به یونجه مجهز به اطلاعات طراحی شده‌اند. وقتی ،ت به شناسایی روندها، تنظیم برنامه ها و ایجاد عادات بهتر می رسد، می توانند ارزشمند باشند. با این حال، اگر شمارش ، و نوشیدن بابونه باعث استراحت بهتر شما نشده است، ممکن است داده‌های سختی برایتان راحت‌کننده نباشد.

تاکید بر داده های ردیابی خواب نه سالم است و نه مفید. در واقع استرس یکی از بزرگترین استرس هاست عوامل بی خوابی. بر اساس CDC، بیش از 30 درصد از آمریکایی های 18 سال و بالاتر خواب ناکافی دارند. اگر ردیابی داده های شما باعث اضطراب می شود، دیگر راه حلی نیست.

تقریباً از هر سه آمریکایی یک نفر خواب ناکافی دارد و استرس یکی از دلایل اصلی آن است.

ث،اً، رفتار خواب تا حد زیادی شخصی است و همه به مقدار تجویز شده ی،، نیاز ندارند. برای شروع، میزان خوابی که نیاز دارید تغییر می کند با افزایش سن برخی از افراد بسیار کمتر از حد متوسط ​​نیاز دارند در حالی که برخی دیگر به مقداری اضافی نیاز دارند. با این حال، برخی دیگر با جلسات خواب کوتاه شبانه که با چرت زدن در طول روز تکمیل می شود، پیشرفت می کنند. مهم است که تشخیص دهید چه چیزی برای بدن (و وضعیت ذهنی) شما بهترین است. ردیاب‌های خواب می‌توانند به کاربران در شناسایی عادت‌ها و روندها کمک کنند، اما نباید به طور انحصاری به آنها اعتماد کرد.

مهمتر از همه، همه ردیاب های خواب ی،ان ایجاد نمی شوند. از لحاظ تاریخی، من همیشه به طور پیش فرض خواب خود را با اپل واچ ردیابی کرده ام. اگرچه این شرکت اخیراً پیشنهادات ردیابی خواب خود را ارتقا داده است، اپل واچ ها دستگاه های دارای گواهی پزشکی نیستند. آنها نمی توانند شرایطی مانند آپنه خواب را تشخیص دهند و تجزیه و تحلیل دقیقی ارائه نمی دهند (مثلاً Withings Scanwatch). برای ،ی که به ندرت از نظر کمیت به موفقیت می رسد، حداقل داده های کیفی اپل ایده آل یا مفید نیست.

چگونه ابزارهای پوشیدنی واقعا می توانند مفید باشند

نمایه خواب Fitbit Sleep Tracking

سی. اسکات براون / Android Aut،rity

با این حال، مجموعه‌های ردیابی قدرتمند، مانند برنامه پروفایل خواب Fitbit، نمونه‌های عالی از این هستند که چگونه یک تجربه شخصی‌شده می‌تواند بسیار سودمند باشد. Fitbit و سایر شرکت‌ها آموزش خواب و همچنین منابعی را برای کمک به اطلاع کاربران در مورد عادات خود ارائه می‌دهند. چه ،ی نمی خواهد بداند خوابش شبیه کدام حیوان شایان ستایش است؟ به جای ردیابی کورکورانه مراحل خواب، ردیابی موثر خواب شامل اه، خواب سفارشی و تجزیه و تحلیل جامع دقیق است.

مهمتر از همه، برنامه های اختصاصی بینشی در مورد روند خواب شما در طول زمان ارائه می دهند. مشابه مدیریت/ردیابی وزن، زمینه هنگام ردیابی خواب اهمیت دارد. داده های بلند مدت برای شناسایی ال،ا کلیدی است. مثلاً متوجه شده ام که شب های جمعه کمترین خواب را دارم. این به این دلیل نیست که من یک زندگی اجتماعی اتفاقی دارم، بلکه به این دلیل است که من کودکی هستم که بیش از حد در مورد چشم انداز آ، هفته هیجان زده می شود، گویی هر شب جمعه شب کریسمس است. برای ثبت، هیچ ، روز شنبه برای من هدیه نمی آورد.

ردیابی خواب زم، سودمندتر است که داده های خود را در طول زمان برای شناسایی ال،ا و روندهای بلندمدت بررسی کنید.

به همین ترتیب، برخی افراد ممکن است متوجه شوند که هر شب در طول زمستان خواب زمست، شبه دارند و ساعات اضافی را ثبت می کنند. برخی دیگر ممکن است متوجه شب‌های بی‌قرارتر در هنگام گرم شدن هوا شوند. گرایش های شما هر چه که آشکار می کنند، اغلب می توانند اطلاعات عملی در مورد رفتار شما ارائه دهند.

این در مورد ا،ر دسته‌هایی که توسط ردیاب تن، اندام شما ثبت می‌شوند صادق است. بسیاری از پوشیدنی‌ها طیف وسیعی از نقاط داده، از SpO2 و ضربان قلب گرفته تا دما و چرخه‌های قاعدگی را ردیابی می‌کنند. برای یک فرد معمولی، اینها به بهترین وجه از نظر ال،ا ارزیابی می شوند تا نقاط داده فردی. برای مثال، مگر اینکه دستگاه من به من هشدار دهد که ضربان قلبم در مقایسه با روند معمولی من زیاد یا پایین است، انرژی زیادی برای داده های ضربان قلب در حالت استراحت صرف نمی کنم. از طرف دیگر، من به طور مرتب از ضربان قلبم در طول تمرینات برای تعیین مناطق کاردیو استفاده می کنم. هر چند هفته یکبار، تمریناتم را مرور می‌کنم تا ببینم آیا تنظیماتی وجود دارد که باید برای تمرینات بعدی انجام دهم.

در مورد داده های خواب نیز انجام همین کار آسان است. به جای وسواس بیش از یک شب پرمخاطره یا چند روز استراحت تکه تکه، رفتار خود را در طول زمان ارزیابی کنید. هنگامی که متوجه شدید چرا خواب شما مشکل دارد، از ردیاب خود برای ایجاد یک روال استفاده کنید. ببینید آیا می تو،د ال،ایی را پیدا کنید و بهداشت خواب خود را مطابق با آن تنظیم کنید (ی،ی محیط خود را کنترل کنید). من به شدت به حالت خواب برای حذف حواس‌پرتی و بی‌صدا ، وقفه‌ها در زمان خواب متکی هستم. همچنین متوجه می‌شوم که برنامه‌های خواب به من کمک می‌کند تا استراحت را در اولویت قرار دهم تا اینکه خواه ناخواه بخواهم چشم‌هایم را فشار دهم.


مدیریت خواب کلید سلامتی کلی است. پوشیدنی‌ها که برای شناسایی رفتارهای بلندمدت و ایجاد تغییرات مفید استفاده می‌شوند، می‌توانند ابزار مفیدی در جنگ صلیبی برای استراحت بهتر باشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه دستگاه ها از داده های بازیابی استفاده می کنند، راهنماهای زیر را بررسی کنید:

<،on type="،on" cl،="-_-6h -_-u -_-v">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/sleep-tracking-data-3244348/