دانلود برنامه کتابخوان دانلود رایگان کتاب 3 اندروید

دانلود برنامه کتابخوان دانلود رایگان کتاب 3 اندروید

به‌ تدریج هر چقدر تعداد این کتاب‌ها بیشتر شد، برنامه‌های کتابخوان بیشتری نیز برای باز کردن و خواندن فراکتاب آن‌ها ساخته شدند. تارنمای اپلیکیشن ها از تابستان 1396 با هدف ارائه جدیدترین بازی ها و نرم افزارهای اندروید پا به عرصه اینترنت گذاشت و در این مدت زمان اندک توانست جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی تثبیت کند. با نصب اپلیکیشن کتابچین بر روی گوشی موبایل خود همیشه یک کتابخانه پر از کتاب همراه شماست.

اگر یک برنامه نویس هستید، حتماً در مواقع مختلفی نیاز پیدا می کنید که کد یکی از برنامه های خود را ویرایش کنید. کدنویسی معمولاً روی کامپیوتر انجام میشود و دستگاه های دیگر مثل گوشی های هوشمند… اپلیکیشن شنوتو نیز مانند نوار، بستری صوتی برای ارائه‌ کتاب‌های صوتی و پادکست است اما به پای رقیب قدرتمند خود «نوار» نمی‌رسد. بخش زیادی از محتوای صوتی شنوتو توسط پادکسترها، برنامه سازان رادیویی و کارشناسان حوزه‌های مختلف تولید و منتشر شده است.

  • با این مقدمه اگر شما هم از طرفداران کتاب‌های الکترونیکی هستید اما نمی‌دانید کدام برنامه کتابخوان برای شما مناسب‌تر است، حتما تا انتهای مقاله همراه اینجاپلاس باشید.
  • هدف اپلیکیشن مذکور این است که به مردم کمک کند حتی در روزهای شلوغ و پرازدغدغه یک کتاب را به صورت خلاصه بخوانند.
  • شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد.
  • پس اگر وقت لازم برای خواندن کتاب‌های فیزیکی و الکترونیکی ندارید، بد نیست که به بخش کتاب صوتی فیدیبو سر بزنید و قسمت‌هایی از آن را گوش کنید.
  • در عصر دیجیتال، برنامه های کتابخوان جایگزین کتاب های چاپی معمولی شده اند.

یک اپلیکیشن کتاب شامل هزاران کتاب با موضوعات مختلف است که دائما به تعدادش افزوده می‌شود و مخاطب را از خرید فیزیکی کتاب بی نیاز می‌کند. دو نمونه از پر استفاده‌ترین اپلیکیشن‌های کتابخوان برای اندروید را در زیر معرفی کردیم. تا اینجای مطلب به سه مورد از پر طرفدارترین برنامه‌های کتابخوان ویندوز اشاره کردیم. در این بخش قصد داریم سه مورد دیگر از برنامه‌های کتابخوان برای سیستم عامل مک را ذکر کنیم که البته اکثر آن‌ها با ویندوز مشترک هستند. تنها با نصب یک برنامه کتابخوان، می‌توانید یک کتابخانه پر از کتاب را همیشه با خود حمل کنید. Acode – code editor FOSS عنوان یک اپلیکیشن عالی برای ویرایش کد و برنامه نویسی در اندروید است.

این اپلیکیشن در سال 1392 کار خود را شروع کرد و هم اکنون هم در این نرم افزار میلیون‌ها نسخه دیجیتال کتب را می‌توانید پیدا کنید. Fidibo برای کاربرانی که وقت و یا حوصله‌ی خواندن کتاب‌ها را ندارند، قابلیت کتاب صوتی را قرار داده تا هر فردی در هر کجا و هر زمانی بتواند محتوای مورد نظرش را گوش کند. در این پست قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین نرم افزار های کتاب خوانی به نام Aldiko Book Reader Premium آشنا کنیم . بیش از 15 میلیون کاربر از بیش از 220 کشور جهان از این برنامه استفاده می کنند .

البته در همین مدت کوتاه نیز سازندگان کتابراه توانسته‌اند امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهند. با این حال محدود بودن کتاب‌ها و منابع این اپ باعث شده میزان کاربران آن کمتر از فیدیبو و طاقچه باشد. یک بوک‌ریدر بدون برنامه‌های کاربردی مثل یک گوشی هوشمند بدون برنامه‌های دلخواه مخاطب است. چند مورد وجود دارد که باعث تفاوت در اپلیکیشن های کتابخوان با کتاب خواندن در گوشی های همراه و تبلت ها می‌شود.

Bookari Ebook Reader Premium v4.2.4 build 470

این اپلیکیشن قابلیت سینک‌کردن با دیگر دستگاه‌ها را دارد که ازطریق آن می‌توانید آخرین ذخیره‌های کتاب‌خواندن خود را در دستگاه‌های دیگر اجرا کنید و کتاب را ادامه دهید. اپلیکیشن گوگل پلی‌بوک قابلیت‌های زیادی همچون تنظیمات خروجی تصویر و اندازه‌ی فونت دارد. گوگل پلی‌بوک بیش از چهارمیلیون کتاب مختلف را در خود جای داده است تا یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند ممکن برای مطالعه‌ی کتاب باشد. باتوجه‌به اینکه امروزه هر کاری را می‌توان با گوشی‌های هوشمند انجام دهیم، اینکه به‌جای ورق‌زدن کتاب چندصد‌صفحه‌ای و حمل آن آن را در گوشی‌های هوشمند حمل و مطالعه کنیم، موضوع عجیبی نیست. البته خیلی‌ها معتقدند ورق‌زدن کتاب و حس مطالعه کتاب‌های فیزیکی حس‌و‌حال دیگری دارد؛ اما باید این موضوع را مدنظر گرفت که خواندن کتاب‌های دیجیتالی از چند لحاظ مثل قیمت و دسترسی بهتر و شخصی‌سازی بهتر به‌صرفه‌تر هستند.

برای مثال با استفاده از کتاب‌های صوتی می‌توانید در مکان‌هایی مانند اتوبوس و مترو که موقعیت خواندن کتاب را ندارید، به کتابی گوش کنید. اپلیکیشن نوار یکی از اولین مراجعی بود که به صورت قانونی در ایران اقدام به انتشار چنین کتاب‌هایی کرد. اپ طاقچه یکی از اولین اپلیکیشن‌های کتابخوان بود که ابتدا با نام «کتاب من» عرضه شد و سپس به «طاقچه» تغییر نام داد. قابلیت‌‌های متعدد باعث شده نام طاقچه در لیست بهترین اپلیکیشن کتاب قرار بگیرد.

اعمال تغییرات درخواستی مشتری

کتابراه را می‌توانید در نسخه‌های اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در اختیار داشته باشید. کتابراه از طراحی کاربری مناسبی برخوردار است و به راحتی می‌توان حین مطالعه اندازه و شکل فونت و رنگ پس زمینه را تغییر داد و قسمت‌های موردعلاقه در کتاب را نشانه‌گذاری کرد یا به اشتراک گذاشت. فیدیبو نیز در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در دسترس است و اجازه‌ ورود هم‌زمان به یک حساب کاربری از سه دستگاه را می‌دهد. یکی از برترین ویژگی‌های طاقچه طی این چند سال اخیر، ایجاد کتابخانه همگانی مجازی بود که به این وسیله کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی به طور ماهیانه یا سالیانه، به بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب غیررایگان دسترسی داشته باشند. کتاب‌راه هر هفته یک کتاب رایگان به کاربرانش هدیه می‌دهد تا دیگر نگران داشتن همیشگی کتاب نباشید؛ البته به این معنا نیست که کتاب‌های رایگان هفتگی کتاب‌راه از آثاری هستند که جذابیتی ندارند و کتاب‌هایی هستند که فروش نمی‌روند. هر هفته کتاب‌های نسبتا خوبی در فهرست کتاب‌های رایگان قرار می‌گیرد.

طاقچه یکی از 3 نرم افزار کتابخانه دیجیتال است که در آن می‌توانید به هزاران کتاب، رمان، مجله و… دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن کتابخوان طاقچه هم مانند فیدیبو با صدها ناشر همکاری می‌کند. از مزایای اپلیکیشن طاقچه می‌توان به قابلیت “طاقچه بی نهایت” اشاره کرد که با عضویت در کتابخانه طاقچه و پرداخت هزینه یک کتاب میتوانید بی نهایت کتاب بخوانید. از دیگر قابلیت های طاقچه امکان خرید برای کاربران خارج از کشور است. یکی از برنامه کتابخوانی فارسی برای ایفون که به شما پیشنهاد می‌کنیم، فیدیبو است.