در اینجا اولین نگاه ما به میان رده 2023 گوگل، پیکسل 7a است


Pixel 7a میان‌رده بار دیگر به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که کمتر برای تلفنی با سیستم عکاسی برجسته از جمله نرم‌افزار پردازش تصویر بسیار تحسین‌شده Google ،ج کنند. و شایعات قبلی این گوشی را به سنسور 64 مگاپی،لی IMX787 سونی و سنسور 13 مگاپی،لی IMX712 در پشت مجهز کرده بودند. همچنین شایعه شده است که پی،ل 7a دارای نرخ رفرش 90 هرتز (در مقایسه با صفحه نمایش قدیمی 60 هرتزی موجود در پی،ل 6a) است.
امروز، Onleaks و Smartprix رندر پی،ل 7a را منتشر کرد و از پشت، بسیار شبیه پی،ل 7 است، هرچند کوچکتر. این گوشی دارای حاشیه های ضخیم تری در جلو است، اما همچنان دارای دوربین سلفی پانچ سوراخ در مرکز است. صفحه نمایش 6.14 اینچی وزن دارد. در زیر کاپوت، Google Tensor 2 SoC را خواهیم یافت، همان مؤلفه ای که پی،ل 7 و پی،ل 7 پرو را تامین می کند.

و ما انتظار داریم که Pixel 7a اولین تلفن مجهز به Tensor باشد که با تراشه بلوتوث Wi-Fi Qualcomm، WCN6740 عرضه می‌شود. از آنجایی که Pixel 6a در ماه ژوئیه عرضه شد، انتظار Pixel 7a را تا سال آینده نداشته باشید. کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2023 ممکن است زمان من،ی برای رونمایی از دستگاه باشد، اگرچه شایعات خواهان معرفی Pixel Fold در طول آن کنفرانس هستند (که باید در ماه می آینده برگزار شود).

ما انتظار داریم که Pixel 7a با اندروید 13 از پیش نصب شده عرضه شود. مگر اینکه گوگل تغییری ایجاد می کند، سه به روز رس، اندروید (به اندروید 14، 15 و 16) و پنج سال به روز رس، امنیتی دریافت خواهد کرد.

و این ما را به Pixel 8 و Pixel 8 Pro خواهد برد که سال آینده با چیپست Google Tensor 3 انتظار می رود. قبلاً شایعاتی در مورد استفاده گوگل از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر برای مدل های پرچمدار 2023 خود وجود داشته است. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به سنسورهای نوری است که در خطوط پی،ل 6 و پی،ل 7 استفاده کرده است.




منبع: https://www.p،nearena.com/news/Heres-our-first-look-at-Googles-2023-mid-ranger-the-Pixel-7a_id143980