در معاملات جمعه سیاه Roborock تا 44٪ صرفه جویی کنید


معاملات Roborock Black Friday 2022

ریتا الخوری / Android Aut،rity

همانطور که من این مقاله را می نویسم، جاروبرقی Roborock S7 MaxV Ultra من در اطراف آشپزخانه پرسه می زند و گرد و غبار را جمع می کند و کف ها را تمیز می کند. تنها کاری که باید انجام می‌دادم این بود که به Google Nest Audio بگویم «خانه را تمیز کند» و خاموش شد، در حالی که دیوانه‌وار به دکمه‌های روی میزم ضربه می‌زدم. آیا قبل از انجام این کار، سطل گرد و غبار آن را خالی کردم یا پاک کننده آن را وصل کردم یا محفظه آب آن را پر کردم؟ نه. آیا من در هفته گذشته این کار را انجام دادم؟ هه، البته نه! من در طول 10 روز اصلاً آن را لمس نکردم زیرا زیبایی داک Ultra همه رقصنده در این است. همه کارها را انجام می دهد. همه چيز.

من این واحد خاص را ن،یدم، حدود هفت ماه پیش توسط Roborock برای آزمایش برای من فرستاده شد – مزایای کار، درست است؟ اما اگر امروز به دنبال جاروبرقی ربات یا معامله جمعه سیاه 2022 بودم، این یک ،ید فوری برای من بود. هیچ سوالی پرسیده نشد. ارزش هر یک از 105999 پنی خود را دارد (1059,99 دلار) قیمت. بله، به اندازه یک ماشین دست دوم هزینه دارد، حتی با تخفیف، اما زندگی را تغییر می دهد.

Roborock S7 MaxV Ultra با سگ سامویی خندان

ریتا الخوری / Android Aut،rity

من قبلاً Roborock S7 MaxV Ultra را بررسی درخش، کرده‌ام و بازخورد مثبت شش ماهه خود را به اشتراک گذاشته‌ام، و موقعیت من از آن زمان تاکنون تغییر نکرده است. این هوشمندترین و مستقل‌ترین جاروبرقی رباتی است که اکنون می‌تو،د دریافت کنید، زیرا جاروبرقی می‌کشد، جاروبرقی می‌کند، تشخیص اشیا عالی دارد، وقتی روی فرش می‌رود جاروبرقی خود را بلند می‌کند و با دستیار گوگل و ال،ا صحبت می‌کند. داک Ultra با خالی ، سطل گرد و غبار، پر ، م،ن آب، تمیز ، موپ و جمع آوری آب ،یف، تعمیر و نگهداری روزانه را به شدت کاهش می دهد. حتی تست شده و تایید شده است.

برای یک آپارتمان کوچک یک خوابه مانند آپارتمان ما، من کمتر از 10 دقیقه هر 10-14 روز تعمیر و نگهداری انجام می دهم. آب تمیز ،ه را پر می کنم، آب ،یف آن را خالی می کنم و سنسورهای ربات را گردگیری می کنم. و هر ماه حدود 20 دقیقه را صرف تمیز ، برس ها و فیلترها و نوک های مختلف ربات یا داک آن می کنم. خودشه. برای 40-50 دقیقه کار در ماه، من 24/7 طبقه تمیز در اطراف آپارتمان خود دارم. من می توانم با پای برهنه راه بروم، هر لحظه از مهمانان استقبال کنم و به تعطیلات بروم و به خانه ای تمیز برگردم. برای ،ی مثل من که ذرات و ذرات گرد و غبار را به طور ذاتی روی هر سطحی می بیند اما برای تمیز ، روزانه آنها تنبل است، این یک نجات دهنده است.

Roborock S7 MaxV Ultra

Roborock S7 MaxV Ultra

مستقل‌ترین جاروبرقی روباتی تا کنون • نقشه برداری دقیق و اجتناب از موانع • تمیز ، و تمیز ، عالی

Roborock همه چیز و سینک آشپزخانه را داخل انداخت (البته پس از تمیز ، کامل).

Roborock S7 MaxV کاملترین جاروبرقی Roborock تاکنون است. این دستگاه دارای ماپ Vi،Rise و تمیز ، صوتی S7، به‌علاوه تنظیمات دوربین دوگانه S6 MaxV برای جلوگیری از موانع دقیق است. مدل Ultra با یک حوض همه کاره ارسال می شود که سطل گرد و غبار را خالی می کند، پاک کننده را تمیز می کند و آب ،یف را جذب می کند. همه اینها با قیمت 1399 دلاری عرضه می شوند، اما اگر بدون توجه به هزینه، بهترین ها را می خواهید، همین است.

اگر شما هم مانند من هستید و به دنبال جاروبرقی ربات هستید، در اینجا برخی از بهترین معاملات Roborock برای این جمعه سیاه آورده شده است:

سری Roborock S7

سایر جاروبرقی های Roborock

<،on type="،on" cl،="-_-Ai -_-n -_-o">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/roborock-black-friday-deal-3241273/