راه‌های بیشتری برای ایجاد تجربه‌های موبایلی خود را به شما می‌دهد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


در دنیای امروز، گوشی های هوشمند ما ضروری شده اند. آنها ممکن است کوچک باشند، اما می توانند تمام دنیای ما را در خود نگه دارند. به همین دلیل است که Samsung Electronics در ابتدا One UI را به منظور اتصال بهتر سخت افزارهای نوآورانه با نرم افزار بصری و آسان که به افراد کنترل بیشتری بر دستگاه های تلفن همراه خود می دهد، توسعه داد.

در هفته‌های آینده، سامسونگ هیجان‌زده است که آ،ین پیشنهاد One UI خود، One UI 5 را برای میلیون‌ها کاربر گل،ی در سراسر جهان با ویژگی‌های جدیدی ارائه کند که به همه آزادی انتخاب تجربه تلفن همراه خود را ارائه می‌دهد.

برای نگاهی دقیق تر به آنچه از One UI 5 انتظار می رود، ادامه دهید.

از تلفن خود به روش خود استفاده کنید

One UI 5 شخصی‌سازی‌شده‌ترین تجربه تلفن همراه سامسونگ را نشان می‌دهد، که به‌منظور ارائه گزینه‌های بیشتر به افراد برای تنظیم دستگاه‌هایشان دقیقاً همانطور که می‌خواهند طراحی شده است. و این با ارتباط شروع می شود.

تماس متنی بی،بی جدید1 این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به روشی که برای آنها راحت تر است ارتباط برقرار کنند. با Bixby Text Call، می‌تو،د به سادگی با تایپ یک پیام به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید. پلتفرم هوشمند سامسونگ Bixby متن را به صدا تبدیل می کند و آن را مستقیماً با تماس گیرنده در خط از طرف شما به اشتراک می گذارد و با تبدیل صدای تماس گیرنده به متن به شما نشان می دهد که چه می گوید. این ویژگی برای لحظاتی که نیاز به برقراری ارتباط دارید، اما ،وماً شنیده نمی‌شوید، عالی است، مانند زم، که در قطار شلوغ یا در یک کنسرت پر سر و صدا هستید. با استفاده از این ویژگی می تو،د تماس های خود را در هر محیطی بدون ایجاد مزاحمت یا از دست دادن یک ضربان انجام دهید.

گوشی خود را با سبک زندگی خود مطابقت دهید

آنچه از دستگاه خود نیاز دارید می تواند در طول روز تغییر کند. ویژگی‌هایی که برای روتین صبحگاهی‌تان برای بیدار ، و فعال ،تان استفاده می‌کنید ممکن است با چیزی که شما را در طول روز کاری متمرکز نگه می‌دارد ی،ان نباشد. با روتین‌ها، می‌تو،د مجموعه‌ای از اقدامات را بر اساس فعالیت‌های خود در دستگاه خود فعال کنید، و با حالت‌های One UI 5، می‌تو،د تنظیمات سفارشی‌سازی شده برای بخش‌های مختلف زندگی خود از خواب و استراحت گرفته تا ورزش و رانندگی ایجاد کنید.

به ،وان مثال، در حین ورزش، اولویت شما ممکن است بی‌صدا ، اعلان‌ها باشد تا در منطقه بم،د و موسیقی پخش کنید. از طرف دیگر، زم، که زمان خواب فرا می رسد، خاموش ، صداها و روشن ، حالت تاریک می تواند به شما کمک کند تا آرام شوید.

One UI 5 همچنین ظاهر و احساسی تازه و جدید ارائه می دهد که باعث می شود تجربه کاربر خوشایندتر و بدون درز باشد. از نمادهای ساده تر و جسورتر برنامه گرفته تا طرح رنگی ساده، سامسونگ به جزئیات پیچیده توجه کرده است تا تجربه موبایلی جذاب تر داشته باشد.

سامسونگ همچنین اعلان‌ها را در One UI 5 بهبود بخشید تا شهودی‌تر باشد و خواندن آن‌ها را در یک نگاه آسان‌تر می‌کند و همچنین دکمه‌های پاسخ و رد ، تعریف‌شده‌تری را هنگام دریافت تماس از طریق صفحه نمایش بازطراحی شده تماس پاپ‌آپ ارائه می‌دهد.

فراتر از جنبه‌های کلی طراحی، شخصی‌سازی و توانایی بیان خود نیز بخش مهمی از تجربه تلفن همراه همه است. برای اینکه این را به سطح بعدی ببرید، One UI 5 اکنون از سفارشی سازی آسان و متنوع مستقیماً در صفحه قفل پشتیب، می کند. تنها با چند ضربه، می تو،د یک ویدیو را کوتاه کنید تا خاطره انگیزترین لحظات خود را به ادای احترامی متحرک در تلفن خود تبدیل کنید. می‌تو،د با تغییر کاغذدیواری، سبک ساعت و پاپ‌آپ‌های اعلان‌ها از یک صفحه، احساس سفارشی‌تر شدن این صفحه قفل را بیشتر کنید.

تجربه موبایلی که در اطراف شما ساخته شده است

One UI 5 علاوه بر ارائه گزینه هایی برای ایجاد ظاهر و احساس سفارشی برای دستگاه شما، ویژگی های جدیدی را نیز ارائه می دهد که به شما کمک می کند کارها را با کارایی بیشتری انجام دهید. برای مثال، ویجت‌ها در One UI 5 با گزینه‌های جدید هیجان‌انگیز و قابلیت تمیز و مرتب نگه داشتن صفحه اصلی با ویجت‌های Stacked جدید ارائه می‌شوند. این ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد ویجت‌ها را روی هم بکشید و رها کنید و انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا به سرعت و به آس، در هر یک پیمایش کنید تا فضایی را در صفحه اصلی خود آزاد کنید و از آن به طور مؤثرتری استفاده کنید.

به منظور کمک به ساده‌تر ، وظایف و فعالیت‌های تلفن همراه، One UI 5 همچنین با پیشنهادات هوشمند جدید برای ویجت‌ها همراه است. بر اساس ال،ای استفاده و زمینه فعالیت تلفن همراه شما، پیشنهادات هوشمند به طور خودکار برنامه‌ها و اقداماتی را پیشنهاد می‌کنند که تجربه تلفن همراه را حتی عمیق‌تر شخصی‌سازی می‌کنند.

شما به راحتی می تو،د متن را از تصاویر است،اج کرده و آن را در یادداشت قرار دهید. رابط کاربری One UI 5 خواه به سرعت جزئیات رویداد را از پوستری که می‌خواهید برای دوستتان ارسال کنید ضبط کنید، یا به راحتی شماره تلفن را از کارت ویزیت ذخیره کنید، One UI 5 کارآمد بودن را با است،اج متن هوشمند آسان‌تر از همیشه می‌کند.

علاوه بر این، می‌تو،د تمام دستگاه‌های متصل به تلفن هوشمند خود را در منوی دستگاه‌های متصل جدید کنترل کنید، جایی که می‌تو،د به همه ویژگی‌هایی که با دستگاه‌های دیگر کار می‌کنند مانند Quick Share، Smart View و Samsung DeX دسترسی داشته باشید. همچنین اکنون دسترسی آس، به منوی سوئیچ خودکار Buds دارید، که به شما امکان می دهد به طور خودکار Buds خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگر برای عملکرد بدون درز بین دستگاهی تغییر دهید.

امنیت راحت و آرامش خاطر

سامسونگ می‌داند که بدون امنیت هیچ حریم خصوصی وجود ندارد، بنابراین در One UI 5، این دو تنظیمات در یک داشبورد واضح و با قابلیت ناوبری آسان کنار هم قرار گرفته‌اند و محافظت از دستگاه و اطلاعات حساس خود را برای شما آسان‌تر از همیشه می‌کنند. خصوصی.

این داشبورد جدید امنیت و حریم خصوصی به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان ساده باشد تا سریع و آسان وضعیت دستگاه شما را درک کنید. با یک نگاه سریع، می تو،د یک نمای کلی از امنیت دستگاه خود داشته باشید و بسته به وضعیت، پیشنهادات و هشدارها را بیابید.

برای اطمینان از اینکه اطلاعات خصوصی شما خصوصی می ماند، One UI 5 همچنین دارای یک اعلان جدید در پانل اشتراک گذاری است2 اگر بخواهید ناخواسته ع،ی را به اشتراک بگذارید که حاوی اطلاعات بالقوه حساس مانند تصویر کارت اعتباری یا نقدی، گواهینامه رانندگی، کارت تامین اجتماعی یا پاسپورت شما است، به شما هشدار می دهد.

برای کاربران گل،ی، توسط کاربران گل،ی ساخته شده است

سامسونگ در چند ماه گذشته سخت کار کرده است تا مطمئن شود One UI 5 بهترین تجربه تلفن همراه ما را ارائه می دهد، و برای اطمینان از اینکه این تغییرات در بین کاربران واقعی طنین انداز شده است، سامسونگ بازخوردی از هزاران کاربر Galaxy شرکت کننده در One UI Beta دریافت کرده است. برنامه

برنامه One UI Beta تضمین می کند که سامسونگ تجربه های تلفن همراهی را ارائه می دهد که واقعاً نیازهای کاربران Galaxy را برآورده می کند. از طریق این برنامه، شرکت‌کنندگان می‌توانند به زودی به رابط دسترسی پیدا کنند و بازخورد خود را برای کمک به ایجاد بهترین تجربه ممکن به اشتراک بگذارند. امسال شاهد بودیم که سامسونگ برنامه Open Beta خود را برای One UI 5 زودتر از همیشه باز کرد تا اطمینان حاصل شود که همه در اسرع وقت به رابط کاربری جدید و هیجان انگیز دسترسی دارند.

متعاقباً، بازخوردهای دریافتی در طول این فرآیند تجربه آتی One UI 5 را به روش‌های مختلفی شکل داده است. از جزئیات کوچک، مانند ژست‌های نرم‌تر برای ظاهر و احساس زیباتر گرفته تا ویژگی‌های کامل، کاربران از سفر توسعه مطلع شدند. کاربران خاطرنشان ،د که داشبورد امنیتی یک ویژگی بسیار ارزشمند است که زمینه را برای به‌روزرس،‌های اضافی فراهم می‌کند که به افراد کنترل بیشتری بر حریم خصوصی خود می‌دهد و بازخوردها همچنین نشان می‌دهد که ویژگی جدید Bixby Text Call برای پاسخ‌گویی به تماس‌ها در محیط‌های چالش‌برانگیز بسیار مفید است. . در نتیجه، این ویژگی قرار است در اوایل سال آینده از زبان ،یسی پشتیب، کند.

با ما همراه باشید تا در مورد One UI 5 بیشتر بد،د و چگونه می تو،د تجربه تلفن همراه خود را دقیقاً آنطور که باید باشد منحصر به فرد شما

1 Bixby Text Call اکنون به زبان کره ای با One UI 4.1.1 در دسترس است و نسخه ،یسی برای اوایل سال 2023 از طریق به روز رس، نرم افزار One UI برنامه ریزی شده است.

2 ویژگی اشتراک‌گذاری ع، پیشرفته تنها زم، در دسترس است که زبان سیستم به ،یسی (ایالات متحده) یا کره‌ای تنظیم شده باشد. در مورد ID، در دسترس بودن ممکن است بسته به زبان متفاوت باشد.


منبع: https://news.samsung.com/global/one-ui-5-gets-personal-bringing-you-more-ways-to-create-your-own-mobile-experiences?utm_source=rss&utm_medium=direct