رشد برای دهه آینده



ارسال شده توسط ،یما کوچیکار، معاون شرکت Play Partner،ps

سلام به همه،

امسال، Google Play اولین دهه همکاری ما با ،ب و کار شما را جشن گرفت. بنابراین، چه به تازگی اولین برنامه یا بازی خود را راه‌اندازی کرده‌اید، یا از ابتدا با ما بوده‌اید، از اینکه به ما – و بیش از 2.5 میلیارد کاربر – در این سفر پیوستید، متشکریم.

سال 2022 سالی پر از عدم اطمینان بود، با چالش‌هایی که برای اقتصاد جه، وجود داشت، بسیاری از مردم و ،ب‌وکارها را به دنبال راه‌هایی برای سازگاری با شرایط دشوار می‌گذاشت. اما با وجود این شرایط دشوار، برنامه‌ها و بازی‌های شما همچنان به افراد کمک می‌کنند تا زندگی خود را مدیریت کنند، زندگی کنند و از آن لذت ببرند.

راه اندازی کردیم #WeArePlay امسال تا داستان های خود را از سراسر جهان مستند کنید و نشان دهید که چگونه برنامه ها و بازی های شما زندگی مردم را بهبود می بخشد.یکی از موارد مورد علاقه من از برادران کندی و دوک است که از جاه طلبی خود برای کمک به ،ب و کارهای کوچک با نیازهای مالی خود استفاده می کنند. کیپا، و اکنون به توانمندسازی کارآفرینان در سراسر آفریقا کمک می کنند.

در ایالات متحده، اندرو گلانتز از اشتیاق خود برای حمایت از جوامع محلی برای ایجاد استفاده کرد غذای هدیه، یک برنامه فوق العاده که مشتریان رستوران را تشویق می کند تا از غذای خود ع، بگیرند و پس از آن یک وعده غذایی به شخصی در یک بانک مواد غذایی محلی داده می شود. اندرو ،ن می زند که 500 رستوران تا به امروز بیش از 1 میلیون وعده غذایی اهدا کرده اند که یک دستاورد شگفت انگیز است. ما هیجان زده هستیم که در طول سال آینده به تمرکز بر داستان های شما از سراسر جهان ادامه دهیم.

در دنیایی که ما امروز در آن زندگی می‌کنیم، تاثیر تجربیاتی که شما ایجاد می‌کنید به وضوح مشاهده می‌شود، و این هر روز الهام بخش تیم من است.

به شما کمک می کند تا ،ب و کار خود را با کارایی بیشتری توسعه دهید

در شرایط نامطمئن اقتصادی، ما می د،م که این مهم است که هزینه های خود را پایین نگه دارید، نتایج خود را بهبود ببخشید و بهره ور بم،د. به همین دلیل است که اخیراً تعدادی پیشرفت برای کمک به شما در جذب و جذب مجدد کاربران به طور مؤثرتر انجام داده ایم و بهترین شیوه های عملی را از طریق ما به اشتراک گذاشته ایم. سری رشد اپلیکیشن.

به ،وان مثال، اکنون می تو،د تا 50 عدد ایجاد کنید لیست های فروشگاه سفارشی برای جذابیت برای بخش‌های خاصی از افراد، بنابراین می‌تو،د با روش‌هایی که برای هر مخاطبی مرتبط است، چیزهای عالی در مورد برنامه خود را به اشتراک بگذارید. من همچنین از دیدن تأثیر فهرست‌های فروشگاه سفارشی کاربران Churned هیجان‌زده هستم در سال جدید؛ اینها داستان سفارشی‌سازی‌شده‌تری را برای افرادی که برنامه‌ها یا بازی‌های شما را حذف نصب کرده‌اند تعریف می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا آنها را بازگرد،د. شما می تو،د یکی از اولین ،، باشید که این ویژگی جدید را امتحان می کند علاقه خود را در اینجا ابراز کنید.

برای ،اوین منتخب، یکی دیگر از راه‌های کارآمد برای تعامل با کاربران جدید و موجود، استفاده از آن است کارت های محتوای تبلیغاتیبازی هایی که مدتی است از آن استفاده می کنند. این یک راه عالی برای دسترسی به کاربران در Google Play با پیشنهادات، راه‌اندازی‌ها و رویدادها است. مثلا، تاکتیک های سه پادشاهی از کارت ها برای قرار گرفتن در معرض همه رویدادهای مهم مانند پیش ثبت نام، انتشار نسخه جدید و فصل جدید استفاده کرد. کارت‌هایی که در اولین رویداد سالگرد آن‌ها در هنگ کنگ و تایوان منتشر شدند، نمایش بازی خود را در Play Store تا 35 درصد افزایش دادند.

ما همچنین از دیدن برنامه هایی که شروع به استفاده از کارت ها می کنند هیجان زده هستیم. سرویس پخش زنده تکان دادن تقریباً 200 کمپین محتوای تبلیغاتی را در سال جاری اجرا کرده است که 36 میلیون بیننده منحصر به فرد و بیش از 50 هزار نصب برنامه از کارت ایجاد کرده است. دیدن این نتایج فوق العاده است.

به طور متوسط، ،ب‌وکارهایی که از کارت‌های محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، 3.6% افزایش درآمد و 5.1% افزایش در 28 کاربر فعال روزانه در مقایسه با ،اوین مشابهی دارند که این کار را نمی‌کنند. با اندازه گیری موفقیت خود با داشبورد گزارش جدید، خواهید دید که فرصت های بهینه سازی بسیار زیاد است. اگر شما یکی از هزاران ،و، هستید که در حال حاضر از محتوای تبلیغاتی استفاده می‌کنید، برای اطلاعات بیشتر به دنبال پیام‌هایی در صندوق ورودی کنسول Play خود بگردید. ما به دنبال افزایش دسترسی به برنامه ها و بازی های بیشتر در سال آینده هستیم.

به شما کمک می کند تا وارد بازارهای جدید شوید

یک راه عالی برای یافتن کاربران جدید، جه، شدن است. برای بازی‌های موبایل، بازارهای بالغی مانند اروپای غربی یک نشان می‌دهند نرخ رشد خوب، اما نرخ رشد جه، به لطف این حتی بالاتر است تعداد گیمرهای موبایلی که در بازارهای نوظهور در حال رشد هستند مانند آسیای ج، شرقی، آمریکای لاتین، هند و خاورمیانه و آفریقا. تعداد فزاینده‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها با موفقیت در بازارهای نوظهور درآمدزایی می‌کنند – برای مثال، ،یه در سال جاری حدود 70 درصد افزایش هزینه مصرف‌کننده برای برنامه‌ها و 50 درصد افزایش برای بازی‌ها داشته است.

برای ،، که قصد ورود به بازارهای جدید را دارند، پرداخت‌های محلی و ابزارهای ،ب درآمد می‌توانند به شما در افزایش تبدیل، تعامل و حفظ ،یدار کمک کنند. امسال راه اندازی کردیم هدایت استراتژیک در Play Console، که تعدادی اطلاعات آماری از جمله مقایسه همتایان و تفکیک هر کشور را برای شما به ارمغان می آورد. اینها می توانند به شما کمک کنند تا به سرعت فرصت های رشد را شناسایی کنید، مانند اینکه چه بازارهایی عملکرد ضعیفی دارند و کجا رهبر بازار هستید. برای بهترین شیوه های بیشتر برای ورود به بازارهای جدید، ما را بررسی کنید دوره های آکادمی Google Play، با موارد بیشتری به زودی.

پشتیب، از شما برای یافتن کاربران در دستگاه های بیشتر

همانطور که برای رشد ،ب و کار شما به آینده می نگریم، نه تنها در مورد دستیابی به افراد در بازارهای بیشتر، بلکه در مورد دستیابی به افراد در دستگاه های بیشتر است. کاربران به طور فزاینده ای بر روی دستگاه های متصل فراتر از تلفن های خود سرمایه گذاری می کنند. فقط در سال جاری، تعداد دستگاه‌های اندرویدی غیر موبایلی فعال تقریباً 30 درصد افزایش یافته است. به همین دلیل مهم‌تر از همیشه است که بتو،د با کاربران خود در جایی که هستند، هر دستگاهی که هستند ملاقات کنید.

حمایت از بازی های چند پلتفرمی یک سرمایه گذاری بزرگ در سال جاری بوده است. ما بازی‌های Google Play را به رایانه‌های شخصی به‌،وان یک تجربه بتا در بازارهای بیشتری در سراسر جهان گسترش دادیم، بازخورد شما را جمع‌آوری کردیم و محصول را برای تطابق بهتر با نیازهای بازیکنان شما در سراسر جهان بهبود دادیم. هدف بزرگ‌تر ما این است که به شما کمک کنیم بازیکنان را در جایی که هستند ملاقات کنید و به آنها اجازه دهیم تا به بازی‌هایشان در هر تعداد دستگاه که ممکن است دسترسی داشته باشند.

بسیاری از شما در حال حاضر در حال ایجاد تجربیات شگفت انگیز در عوامل چند شکلی، مانند پوشیدنی ها و تاشو استراوا یک مثال عالی از این است که چگونه ایجاد این تجربیات می تواند تعامل را افزایش دهد. آنها از APIها، کتابخانه ها و ابزارهای اندرویدی گوگل بهره بردند تا تجربه برنامه را برای افرادی که روی یک ابزار پوشیدنی سرمایه گذاری کرده اند، به سطح بالاتری برسانند و دریافتند که کاربران پوشیدنی نیز این کار را انجام داده اند. 30٪ روزهای فعال تر نسبت به ،، که از پوشیدنی استفاده نکرده اند.

ایمن نگه داشتن ا،یستم

ما می د،م که چقدر برای ساخت و رشد این برنامه های شگفت انگیز تلاش می کنید. همانطور که ،ب و کار خود را افزایش می دهید، ما همچنین متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا سیاست هایی را که ا،یستم را برای مردم در همه جا ایمن نگه می دارد درک کنید. خط‌مشی‌های اخیر برای کمک به شما در پیمایش اعتماد و ایمنی در Google Play شامل گسترش برنامه خط راهنمای توسعه‌دهنده برای کمک به پیمایش مسائل مربوط به رعایت خط‌مشی و راه‌اندازی یک برنامه Strike Removal برای کمک به انطباق و آموزش عمیق تر در زمینه های سیاستی که معمولاً اشتباه گرفته می شود.

گرد هم آمدن در سال 2023

برای به حدا،ر رساندن موفقیت شما در دوره های تغییر، باید با هم متحد شویم. ما بسیار هیجان زده بودیم که امسال 100000 دنبال کننده را در کانال توییتر انجمن تجاری Google Play خود جشن بگیریم و از شما استقبال می کنیم که فضاهای انجمن ما را در این سایت دنبال کنید. توییتر و لینکدین برای ارتباط با همسالان خود و ایجاد دانش

مراقب خود و یکدیگر باشید – و تعطیلات مبارک از تیم ما به شما.

،یما کوچیکار،
نایب رئیس، Google Play Partner،ps




منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/12/notes-from-google-play-growing-for-next-decade.html