رنگ‌های OnePlus 11: انتظار چه چیزی


روز به روز به عرضه رسمی گوشی پرچمدار بعدی OnePlus نزدیک می شویم OnePlus 11 (انتظار می رود در سه ماهه اول 2023). امسال هیچ Pro به نام آن وجود ندارد، اما قطعاً به این م،ی نیست که با ویژگی های Pro و با طراحی Pro عرضه نخواهد شد.

در این مقاله، ما در مورد رنگ‌هایی صحبت خواهیم کرد که انتظار می‌رود وان‌پ، 11 با توجه به افشاگری‌ها و شایعات متحرک باشد. البته این گوشی هنوز معرفی نشده است، بنابراین نشت با یک دانه نمک همیشه سالم است. با این حال، طبق آنچه که از چندین افشاگر در سال جاری به نظر می رسد، OnePlus از دو رنگ برای گوشی پرچمدار خود استفاده کرده است: سبز و مشکی.

OnePlus 11 در چه رنگ هایی عرضه خواهد شد؟

در حال حاضر، درز و شایعات حاکی از آن است که OnePlus 11 در دو رنگ سبز و مشکی در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود رنگ سبز دارای روکش براق باشد و مشکی ظاهراً مات خواهد بود.

رنگ های OnePlus 11 (شایعه شده):

اکنون، بیایید به جزئیات بیشتری بپردازیم و ببینیم که این دو گزینه رنگی می توانند چه چیزی را روی میز بیاورند.

رنگ‌های OnePlus 11: انتظار چه چیزی

خوب، سلف OnePlus 11، OnePlus 10 Pro، نیز در دو رنگ عرضه شد – این رنگ ها اساساً یک رنگ سبز به نام Forest Emerald و یک رنگ سیاه به نام Volcanic Black بودند. و به نظر می رسد که ما در مورد OnePlus 11 وضعیت مشابهی داریم. م، جامبور، یک افشاگر معتبر، در این مورد صحبت کرده است و او معتقد است که این دو رنگ مشکی مات و سبز براق خواهند بود. البته، می‌توان انتظار داشت که OnePlus 11 جدید نام‌های جذابی برای این دو رنگ داشته باشد.

وان پ، 11 به رنگ سبز (احتمالا براق)

رنگ سبز یا نوعی سایه سبز مدتی است که یکی از رنگ های قابل تشخیص گوشی OnePlus است. از زمان وان پ، 8، وان پ، همیشه یک گزینه سبز در میان گزینه های مختلف رنگ برای پرچمداران خود داشته است. بله، دقیقاً همان رنگ سبز نبود: OnePlus 8 از رنگ سبز روشن برخوردار بود، در حالی که رنگ سبز کاجی OnePlus 9 Pro به طور قابل توجهی یک رنگ سبز تیره تر و آرام تر بود. زمرد جنگلی OnePlus 10 Pro ،یبی از همه سبزه هایی بود که OnePlus تا حدودی تکان داد. از رنگ سبز کاج روشن تر است اما به اندازه رنگ سبز OnePlus 8 پر جنب و جوش نیست.

رندرهای فاش شده از OnePlus 11 یک سایه کلی آشنا را نشان می دهد، بیشتر شبیه Pine Green در 9 Pro تا 10 Pro. همچنین ممکن است رنگ سبز در شرایط نوری متنوع متفاوت به نظر برسد. و همانطور که احتمالاً می د،د، رندرها همیشه نشان نمی دهند که تلفن در زندگی واقعی چگونه خواهد بود.

یکی از مواردی که در اینجا باید به آن اشاره کرد، ظاهر براق ظاهری OnePlus 11 به رنگ سبز است. یک تلفن براق واقعاً خوب به نظر می رسد. با این حال، احتمالاً با مشکل لک اثر انگشت و گوشی های براق آشنا هستید. اگر رنگ سبز کاملاً تیره است، لکه‌های اثر انگشت ممکن است کمی ظاهر آن را ،اب کنند (خوب، مگر اینکه آنها را بدون مشکل تمیز کنید).

آنچه باقی مانده است این است که OnePlus چگونه آن رنگ را پیاده سازی می کند و در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسد. برای آن، باید منتظر انتشار رسمی باشیم.

وان پ، 11 مشکی (احتمالا مات)

Jambor همچنین در مورد OnePlus 11 که در رنگ مشکی مات عرضه می شود صحبت کرد. همانطور که می د،د رنگ مشکی هرگز از مد نمی افتد، بنابراین هرگز نمی تو،د با یک گوشی هوشمند مشکی اشتباه کنید. با قضاوت از رندرهای لو رفته از وان پ، 11، احتمالاً در زندگی واقعی عالی و شگفت انگیز به نظر می رسد. رنگ مشکی پشت گوشی به خوبی با جزیره دایره‌ای دوربین ،یب می‌شود و تا حدودی ظاهری آینده‌نگر ایجاد می‌کند و در عین حال چیزهای درجه یک را حفظ می‌کند. لوگوی OnePlus نیز متمایز است، اما در کل ظاهری شیک و یکدست دارد.

و بهترین چیز در مورد آن این است که مشکی به احتمال زیاد مات خواهد بود. روکش مات نیاز به وسواس مداوم برای تمیز ، گوشی جدید براق شما از اثر انگشت را از بین می برد.

نتیجه گیری: به نظر می رسد همان طلای قدیمی!

بله، با توجه به درز و شایعات، ممکن است رنگ جدید مرموز یا چشم نواز OnePlus را با OnePlus 11 نبینیم (اگرچه، همه چیز قبل از انتشار رسمی هرگز نمی تواند 100٪ مطمئن باشد) گزینه های سبز و سیاه احتمالاً واقعاً به نظر می رسند. خوب

در واقع، OnePlus با پرداخت‌ها و روش‌های جالبی برای تزیین رنگی که در غیر این صورت تا حدی ،ل‌کننده بود، آزمایش کرده است (مشکی آتشفش، OnePlus 10 Pro را به خاطر دارید که با استفاده از «ریز کریستال‌های ویژه شبیه دانه‌های شن درخشان» ساخته شده بود؟). و یکی از مهمترین چیزها در طراحی این است که یک گوشی احساس و ظاهری لذت بخش داشته باشد. و ما تقریباً مطمئن هستیم که OnePlus در این دسته بندی ناامید نخواهد شد. در مجموع، ما نمی‌تو،م منتظر بم،م تا ببینیم رنگ‌های OnePlus 11 در زندگی واقعی چگونه خواهند بود. هستند شما برانگیخته؟




منبع: https://www.p،nearena.com/news/OnePlus-11-colors-what-to-expect_id144294