سامسونگ استقبال قابل توجهی از گوشی های هوشمند تاشو را می بیند زیرا تقاضای سازمانی دو برابر می شود – اتاق خبر جهانی سامسونگ


واحدهای گوشی‌های هوشمند تاشو گل،ی که برای ،ب‌وکارها ارسال می‌شوند، بیش از دو برابر شد زیرا علاقه جامعه خدمات مالی باعث پذیرش بیشتر شد.

سامسونگ الکترونیک امروز اعلام کرد تعداد گوشی های هوشمند گل،ی زد فولد و گل،ی زد فلیپ فروخته شده برای استفاده سازم، بیش از دو برابر سال به سال افزایش یافته است. از ژانویه تا اکتبر 2022، تعداد گوشی‌های هوشمند تاشو که سامسونگ با مشتریان سازم، قرارداد بسته است، در مقایسه با مدت مشابه سال 2021، 105 درصد افزایش یافته است.1

با انتظار می رود که محموله های گوشی های هوشمند تاشو به 16 میلیون دستگاه در سراسر جهان برسد2 – افزایش 73 درصدی سال به سال – فاکتور فرم به سرعت در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است و انتظار می‌رود محموله‌ها در سال 2023 به 26 میلیون دستگاه افزایش یابد. سهولت انجام چند کار در صفحه‌نمایش بزرگ و بهینه‌سازی قدرتمند برنامه برای دستگاه‌های تاشو، کمک به پذیرش در بین کاربران سازم،

مزایای Foldables برای کاربران سازم،

از آنجایی که شرکت‌ها به سمت سیاست‌های کار از همه جا تغییر می‌کنند، آنها به دنبال فناوری برای راه‌های جدید برای به حدا،ر رساندن بهره‌وری هستند. تاشوها به ویژه صنعت خدمات مالی را به خود جلب کرده اند، جایی که 74٪3 یک گروه نمونه از مشاوران مالی می گویند که ارتباط از طریق برنامه های تلفن همراه مهم یا حیاتی است.

گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ گل،ی برای باز ، فرصت‌هایی برای راه‌های جدید کار و کشف خلاقیت ساخته شده‌اند. KC C،i، EVP و رئیس تیم جه، موبایل B2B، MX Business در Samsung Electronics گفت. “این رشد سریع در سرمایه گذاری نشان دهنده نیاز مشتریان سازم، ما به نوآوری های م،ی دار برای افزایش بهره وری نیروی کار است.”

Galaxy Z Fold4 – نسل چهارم گوشی هوشمند تاشو سامسونگ یک نیروگاه چند وظیفه ای ایده آل برای استفاده تجاری است. علیرغم ابعاد من، جیبی، صفحه نمایش بزرگ و وسیعی را ارائه می دهد که انجام کارها را در مقایسه با صفحه نمایش های گوشی های هوشمند سنتی آسان تر می کند.

صفحه نمایش گسترده Galaxy Z Fold4 فضای کاری بزرگ تری را ارائه می دهد که برای استفاده حدا،ری از ویژگی های رایانه های رومیزی من، است. ابزار عالی برای انجام چندین کار و جفت برنامه، نوار وظیفه کامپیوتر مانند به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون وقفه در کار، برنامه‌ها را مدیریت، راه‌اندازی و جابجا کنند.

فضای بزرگ صفحه نمایش نیز برای کار با چند ویندوز من، است. Galaxy Z Fold4 می‌تواند حدا،ر سه برنامه را همزمان باز کند، از جمله دو برنامه مشابه برای مقایسه کنار هم. برای مثال، کاربران می‌توانند در حین مشاهده دو تب مرورگر کروم به Gmail پاسخ دهند، درست مانند کار ، پشت میز با چندین صفحه.

Galaxy Z Fold4 همچنین با نیازهای گردش کار سازگار است. حالت فل، نه تنها تجربه هندزفری را برای ابزارهای اصلی کنفرانس ویدیویی فراهم می کند، بلکه اکنون می تواند از قابلیت های اختصاصی امضای الکترونیکی یا یادداشت برداری در برنامه های شریک با استفاده از S Pen پشتیب، کند.4

مشارکت های قدرتمندی که تجربه دستگاه های تاشو را افزایش می دهد

این تجربیات در بسیاری از بخش های ،ب و کار و صنایع محبوب بوده است. در بازار فعلی، رقابت شدید است، به ویژه در بخش خدمات مالی. حرفه ای ها به بهترین ابزارها نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا سازگاری و روال خود را حفظ کنند، حتی در حین کار از راه دور.

دستگاه‌های آن‌ها باید از گردش‌های کاری پیچیده، از جمله هشدارها، تحقیقات، نمودارها و نمونه کارها پشتیب، کنند و به آنها قدرت و مزیت بهره‌وری را که برای ماندن در رقابت نیاز دارند، بدهند. سامسونگ با همکاری با شرکای پیشرو در صنعت، ابزار Galaxy Z Fold4 را به روش‌های منحصربه‌فردی افزایش داده است که منجر به پذیرش گسترده‌تر دستگاه‌های تاشو برای استفاده سازم، شده است.

طبق نظرسنجی اخیر، اپلیکیشن حرفه ای بلومبرگ5 پرکاربردترین اپلیکیشن خدمات مالی توسط متخصصان سرمایه گذاری، مانند معامله گران، تحلیلگران و مدیران سبد سهام است.6 این ویژگی از فرم منحصر به فرد Galaxy Z Fold بهره می‌برد تا متخصصان مالی را قادر می‌سازد تا به داده‌های بازار، تحلیل‌ها، اخبار و ارتباطات بلومبرگ در حال حرکت به روشی بصری‌تر و همه‌جانبه‌تر دسترسی داشته باشند، در حالی که تجربه کاربری و عملکردی را که با آن آشنا هستند حفظ می‌کند. در Samsung Galaxy Z Fold4، طرح‌بندی تطبیقی ​​برنامه Bloomberg Professional تداوم آسان و چندوظیفگی را در حین حرکت فراهم می‌کند. کاربران می توانند بدون زحمت از صفحه روی جلد، ایده آل برای مکالمات سریع بلومبرگ (IB) به صفحه بزرگی که خواندن اخبار، نظارت بر داده های بازار در زمان واقعی، مرور نمونه کارها یا انجام تجزیه و تحلیل نمودار را آسان تر می کند، جابجا شوند. این به متخصصان مالی اجازه می دهد تا کارهای آشنا را به روشی پیشرفته در دستگاه تاشو خود انجام دهند.

DocuSign،7 که راه حل پیشرو امضای الکترونیکی در جهان را ارائه می دهد و توسط 24 شرکت از 25 شرکت برتر Fortune 500 استفاده می شود.8 برای اندروید 12L نیز بهینه شده است. Galaxy Z Fold4 دردسر امضای قراردادها را در صفحه نمایش های بزرگ برطرف می کند. کاربران اکنون می‌توانند پیوست‌های ایمیل را به‌سرعت در حالت چند نمایه مستقیماً به DocuSign eSignature بکشند و رها کنند، و با S Pen سامسونگ به سرعت معاملات را در حین حرکت امضا کنند.9 و امضای اختصاصی Flex Mode.

و برای متخصصان مالی که دائماً در داخل و خارج از دفتر کار می‌کنند، DocuSign با استفاده از حالت Samsung DeX تجربه‌ای شبیه به رایانه شخصی ایجاد کرد. به سادگی دستگاه را به یک م،تور وصل کنید و به لطف پشتیب، با وضوح بالا و رویکرد طراحی تطبیقی ​​DocuSign، حرفه‌ای‌ها برای هر اندازه یا جهت صفحه نمایش، تجربه مشابهی را دریافت می‌کنند.

سامسونگ همچنین با IBM همکاری کرد10 برای رسیدگی به چالش های متخصصان مالی ممکن است مواجه شود کمک به مشتریان در حین کار از هر کجا. IBM iX، شریک طراحی تجربه در IBM Consulting، با یک موسسه مالی پیشرو برای توسعه تجربه تلفن همراه کار کرد و به مشاوران ثروت کمک کرد تا به سرعت دسترسی پیدا کنند و مدیریت کنند. بازار و پرتفوی اطلاعات ادغام Samsung DeX و S Pen11 به کاربران امکان می دهد با داده ها تعامل داشته باشند، فایل ها را بین برنامه ها بکشند و رها کنند، دست خط را به متن ترجمه کنند و حتی امضاهای دیجیتالی را در یک محیط کاملاً شبیه دسکتاپ روی دستگاه تاشو خود ثبت کنند. فلسفه باز بودن سامسونگ همچنین امکان ادغام سایر برنامه های کاربردی محبوب برای کنفرانس ویدئویی، مخاطبین مشتری، ایمیل و برنامه ها را در یک رابط چند برنامه ای فراهم کرد.

سامسونگ متعهد به همکاری با شرکای پیشرو در صنعت برای ایجاد تجربیات جدید تلفن همراه و همکاری نزدیک‌تر در ماه‌های آینده برای استفاده از فناوری‌های نوآورانه مانند گوشی‌های هوشمند تاشو است.

1 طبق داده های داخلی ارقام مقایسه دوره ژانویه تا اکتبر 2022، ژانویه تا اکتبر 2021.

2 منبع: کنترپوینت تحقیق

3 منبع: ائتلاف گرینویچ، “نوسازی برنامه های موبایل: متخصصان بازارهای مالی به دنبال تداوم تجربه هستند” اکتبر 2022.

4 قلم S به طور جداگانه از Galaxy Z Fold4 فروخته می شود

5 Bloomberg Professional برای استفاده به نصب برنامه جداگانه و اشتراک پایانه بلومبرگ نیاز دارد. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار و مدل متفاوت باشد.

6 منبع: ائتلاف گرینویچ، “نوسازی برنامه های موبایل: متخصصان بازارهای مالی به دنبال تداوم تجربه هستند” اکتبر 2022.

7 DocuSign برای استفاده نیاز به نصب برنامه جداگانه دارد. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار و مدل متفاوت باشد.

8 منبع: DocuSign، “درباره DocuSign”

9 قلم S به طور جداگانه از Galaxy Z Fold4 فروخته می شود

10 برنامه‌ها و خدمات IBM ممکن است برای استفاده نیاز به نصب برنامه جداگانه داشته باشند. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار و مدل متفاوت باشد.

11 قلم S به طور جداگانه از Galaxy Z Fold4 فروخته می شود


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-sees-significant-adoption-of-foldable-smartp،nes-as-enterprise-demand-doubles?utm_source=rss&utm_medium=direct