سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 را برای سامسونگ گلکسی A51 5G منتشر کرد


را گل،ی A51 5G یکی از پیشنهادات بودجه سامسونگ از سال 2020 است، اما علیرغم اینکه تقریباً سه سال از عمر آن می گذرد، به روزرس، وعده داده شده به اندروید 13 را دریافت می کند. این به روز رس، در حال حاضر در حال ارائه است و همچنین شامل One UI 5.0 و وصله های امنیتی مختلف است.

هفته گذشته، همتای غیرفعال 5G A51 این به روز رس، را دریافت کرد، بنابراین زمان زیادی بود که اندروید 13 در هر دو گوشی در دسترس قرار گیرد. این سیستم عامل تحت A516BXXU5EVL2 منتشر می شود و تأیید شده است که قبلاً در برخی از کشورهای اروپایی در دسترس است.

همانطور که توسط گزارش شده، تایید شده است که 93 آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند SamMobile، که 26 مورد از آنها منحصر به گوشی های سامسونگ است. مهم‌تر از همه، به‌روزرس، دسترسی اشخاص ثالث به پیام‌ها، مخاطبین و برنامه‌های تنظیمات را دشوارتر می‌کند.

به‌روزرس، جدیدترین نسخه سامسونگ را نیز به ارمغان می‌آورد One UI 5.0 (رابط کاربری)، که معمولاً با هر نسخه اصلی اندروید به‌روزرس، می‌شود. این بار، آرایه وسیع‌تری از گزینه‌های سفارشی‌سازی و گزینه‌های چندوظیفه‌ای در دسترس‌تر را فراهم می‌کند.

اگر نمی‌تو،د منتظر بم،د تا این به‌روزرس، غنی از ویژگی‌ها را دریافت کنید، می‌تو،د از طریق این مراحل بررسی کنید که آیا در دسترس شما قرار گرفته است یا خیر:

  1. تنظیمات را در Galaxy A51 5G خود باز کنید
  2. به سمت پایین حرکت کنید و بخش Software Update را پیدا کنید
  3. به‌روزرس،‌های معلق را بررسی کنید و در صورت وجود، آن‌ها را دانلود و نصب کنید

و این به همین راحتی است! یادآوری می‌کنیم که به‌،وان یک به‌روزرس، بزرگ، نصب آن مدتی طول می‌کشد، بنابراین مطمئن شوید که در طول این مدت به گوشی خود نیازی ندارید. تعهد سامسونگ برای ارائه چرخه عمر افزایش یافته به تلفن های هوشمند خود همچنان تحت تاثیر قرار می دهد. این سومین ارتقاء سیستم عامل از چهار موردی است که برای گل،ی A51 5G وعده داده شده بود، اما پس از آن همچنان یک سال کامل به روز رس، امنیتی دریافت می کند، بنابراین کاربران نیازی ندارند فوراً به سراغ گوشی دیگری بروند.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Samsung-releases-Android-13-update-and-One-UI-5.0-to-the-Samsung-Galaxy-A51-5G_id144247