سامسونگ بیشتر Bixby را توسعه می دهد، زبان جدیدی را معرفی می کند و پایه ای برای رشد آینده ایجاد می کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ


دستیار صوتی هوش مصنوعی سامسونگ اکنون می تواند به زبان اسپ،ایی آمریکای لاتین پاسخ دهد و به کاربران جه، کمک کند تا کارهای بیشتری با دستگاه های خود انجام دهند.

Samsung Electronics امروز اعلام کرد که Bixby و دستیار صوتی هوش مصنوعی (AI) آن، اکنون از اسپ،ایی آمریکای لاتین به ،وان یک گزینه زبان پشتیب، می کند. کاربران اسپ،ایی آمریکایی لاتین Bixby در سراسر جهان اکنون این گزینه را دارند که با دستگاه های Samsung Galaxy خود به زبان محلی خود تعامل داشته باشند، زیرا پرتغالی برزیل قبلا تنها زبان آمریکای لاتین پشتیب، شده توسط Bixby بود.

یانگ جیپ کیم، EVP و رئیس تیم هوش مصنوعی در Mobile eXperience Business، سامسونگ گفت: «زم، که سامسونگ نزدیک به پنج سال پیش Bixby را راه‌اندازی کرد، ما متعهد شدیم که این پلتفرم هوشمند را با فناوری‌های جدید و شرکای کلیدی که تجربه‌های بیشتری را امکان‌پذیر می‌سازد، بهبود دهیم. الکترونیک. ما مفت،یم که Bixby را به میلیون‌ها نفری که اسپ،ایی آمریکای لاتین صحبت می‌کنند ارائه می‌کنیم و به بیش از 200 میلیون نفر می‌پیوندیم.1 تقریباً 400 میلیون نفر در حال حاضر از Bixby استفاده می کنند2 دستگاه ها در سراسر جهان.”

مزایای Bixby، اکنون در اسپ،ایی آمریکای لاتین موجود است

Bixby یک دستیار صوتی قدرتمند و هوشمند است که به کاربران گل،ی سامسونگ کمک می‌کند تا مانند یک دستیار شخصی در دنیای واقعی، دستگاه‌های خود را هدایت کنند و زندگی خود را سازماندهی کنند. می تواند به راه اندازی برنامه ها و تنظیمات کمک کند، قرار ملاقات ها و وظایف را به خاطر بسپارد و به طور کلی دردسرهای روزمره را کاهش دهد. Bixby حتی می تواند با پاسخ دادن به تماس ها، نوشتن پیام و موارد دیگر با دیگران ارتباط برقرار کند.

هوشمندی به توانایی درک و تعامل با دستورات، صرف نظر از جمله بندی بستگی دارد. تا پیش از این، کاربران آمریکای ج،ی و لاتین مجبور بودند از اسپ،ایی اروپایی با بی،بی استفاده کنند. پشتیب، جدید از اسپ،ایی آمریکای لاتین به آنها اجازه می دهد از گویش ها، لهجه ها و تفاوت های ظریف محلی برای تعاملات طبیعی تر با دستگاه خود استفاده کنند.

پشتیب، از اسپ،ایی آمریکای لاتین به این م،ی است که حتی بیشتر کاربران Samsung Galaxy اکنون می توانند به هوش و راحتی Bixby اعتماد کنند، به ویژه در ایالات متحده، دومین کشور اسپ،ایی زبان بزرگ و منطقه با بیشترین کاربران Bixby.

چه چیزی بعدی برای Bixby است

Bixby در چند سال گذشته بسیار رشد کرده است، زیرا کاربران ثبت نام شده بیش از دو برابر شده و در سال 2022 از 200 میلیون نفر گذشته است.

در کنفرانس اخیر توسعه دهندگان سامسونگ 2022 در سانفرانسیسکو، سامسونگ سایر تحولات اخیر از جمله موارد جدید را تشریح کرد. خانه هوشمند امکانات. همانطور که کاربران ا،یستم های متصل خود را گسترش می دهند، کنترل صوتی بی،بی و ادغام یکپارچه با دستگاه ها نقش مهمی در نظارت و مدیریت هر اتاق از خانه ایفا می کند.

اسپ،ایی آمریکای لاتین برای Bixby امروز برای مدل‌های منتخب گل،ی سامسونگ از جمله Galaxy S22، Galaxy S21، Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Fold4 پس از انجام به‌روزرس، نرم‌افزاری در دسترس است. پشتیب، از دستگاه‌های دیگر، از جمله گل،ی S20 و Z Flip3 در ماه دسامبر به زودی عرضه می‌شود و برای اوایل سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

1 بر اساس تعداد کاربران فعال Bixby ما در اکتبر 2022.
2 بر اساس تعداد دستگاه‌های سامسونگ با قابلیت Bixby در تلفن همراه، تلویزیون و لوازم خانگی.


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-further-develops-bixby-introducing-a-new-language-and-setting-a-foundation-for-future-growth?utm_source=rss&utm_medium=direct