سامسونگ و Maison Margiela همکاری قانون شکنی را اعلام کردند – اتاق خبر جهانی سامسونگ


فناوری پیشرفته با نسخه ویژه جدید Galaxy Z Flip4 با مد رادیکال روبرو می شود

Samsung Electronics و Maison Margiela خانه Haute Couture پاریس اولین همکاری خود را اعلام ،د و برای ایجاد برانداز Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition.

در روحیه عدم انطباق، سامسونگ و Maison Margiela گرد هم آمدند تا طراحی جدیدترین عضو خانواده گل،ی را دوباره تصور کنند. ،یب ، تکنولوژی پیشرفته با مد لباس، این نسخه محدود Galaxy Z Flip4 برای ،، که می خواهند فردیت خود را جشن بگیرند ایجاد شده است.

جفت کامل

سامسونگ همیشه به باز بودن، ش،تن موانع و مهندسی غیرممکن ها متعهد بوده است که منجر به ایجاد اولین گوشی هوشمند تاشو خود شده است. این اخلاق کاملاً با فلسفه طراحی Maison Margiela که ریشه در سرپیچی، براندازی و رد قراردادها دارد، هماهنگ است.

سامسونگ و Maison Margiela جلسه ای را برگزار کرده اند تا گل،ی Z Flip4 را به نمایش بگذارند که شبیه به سایرین نیست. هر ،صر از این نسخه ویژه بر اصالت و ارزش های Margiela تمرکز دارد درون و بیرون برجسته ، هسته و ماهیت معتبر برند.

ایجاد یک طراحی رادیکال

،اصری از فلسفه طراحی نمادین Maison Margiela به طور متفکرانه به بسیاری از جنبه‌های Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition تعمیم داده شد. از خود گوشی گرفته تا UX، کاورها و بسته بندی آن.

  • Galaxy Z Flip4: رنگ سفید ثابت Maison Margiela با روکش مات با یک قطره خا،تری در گوشی هوشمند «بافته» شد تا سایه سفید بهینه ایجاد شود. این تلفن همچنین Maison Margiela را در بر می گیرد گلوله باران ،د تکنیکی که لایه‌های بیرونی جسم را جدا می‌کند تا هسته آن آشکار شود و دارای خطوط ظریف و شفاف است که مدارهای داخلی تلفن را نشان می‌دهد.
  • UX: یک طراحی کاملاً جدید UX، شامل آثار هنری کاغذ دیواری و نمادها، برای این نسخه ویژه طراحی شده است. اثر هنری قلم مو با تکنیک مدل سازی سه بعدی پیشرفته طراحی شده است تا بافت یک ضربه قلم مو را به تصویر بکشد. تلفن مع، همچنین حرکت اسکن اشعه ای، را برای ایجاد ظاهری شفاف می گیرد.
  • تج،ات جانبی: نسخه ویژه با دو قاب گوشی نمادین ارائه می شود. اول، یک پوشش چرمی منحصر به فرد که نماد خانه را منع، می کند سفید ، تکنیکی که یک شی را به زیبایی ساده یک بوم سفید و آن کاهش می دهد چهار بخیه نشان، که نشان دهنده ناشناس بودن است. این مورد بیش از حد رنگ آمیزی شده است تا بافتی منحصر به فرد ایجاد کند تا مانند یک بوم عمل کند که می تواند در طول زمان تغییر کند. جلد دوم چرخشی بر روی حلقه رمزگذاری عددی نمادین Maison Margiela است که DNA خانه را تداعی می کند.

جعبه به خودی خود یک اثر هنری است که با ایده بازبینی شده خانه در مورد وارونگی بازی می کند و سطح ناهموار مواد خمیر داخلی را برای ارائه طرح بسته بندی ارائه می دهد که قبلاً دیده نشده بود.

«سامسونگ و مزون مارجیلا هر دو معتقد به ش،تن قرارداد و اجازه دادن به مردم برای جشن گرفتن فردیت خود هستند، و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. استف، چوی، EVP و مدیر ارشد بخش Mobile eXperience Business در Samsung Electronics گفت: با این همکاری، که ،یبی از فناوری پیشگامانه و طراحی منحصربه‌فرد است، ما می‌خواهیم شما بتو،د خود واقعی واقعی خود را بیان کنید و آنچه شما را منحصر به فرد می‌کند جشن بگیرید.

دسترسی

نسخه انحصاری Samsung Galaxy Z Flip4 Maison Margiela Edition در بازارهای منتخبی از جمله چین (هنگ کنگ)، فرانسه و کره از اول دسامبر در دسترس خواهد بود.خیابان، 2022.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Galaxy Z Flip4، به سایت مراجعه کنید www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-z-flip4/.

رارا


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-and-maison-margiela-announce-rule-breaking-collaboration?utm_source=rss&utm_medium=direct