شایعات کلی ادعا می کنند که اپل قصد داشت یک قلم اپل 49 دلاری را در کنار آیفون 14 عرضه کند، اما در آخرین لحظه آن را کنار گذاشت.


یک شایعه جدید می گوید که اپل در ابتدا نسخه جدیدی از Apple Pencil را برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی کرده بود. با توجه به پست در Weiboاپل در آ،ین لحظه برنامه های نسخه جدید 50 دلاری اپل پنسل را با وجود اینکه وارد تولید انبوه شده بود، کنار گذاشت.

ظاهراً این نسخه از Apple Pencil دارای سازگاری با آیفون بود و همچنین یکی از شکایات بزرگ در مورد iPad 10 را حل می کرد.

برنامه های اپل پنسل لغو شده است

پستی که به اشتراک گذاشته شد توییتر توسط Duan Rui، از منبعی می آید که سابقه بسیار کمی دارد و بنابراین باید با کمی شک و تردید برخورد کرد. با این وجود، ادعاهای مطرح شده جالب و قابل تامل است.

این منبع می‌گوید که اپل یک مداد اپل جدید با اسم رمز “مارکر” در دست ساخت دارد که قصد داشت در رویداد سپتامبر خود منتشر کند. طبق گزارش ها، اپل قیمتی در حدود 49 دلار را برای این لوازم جانبی در نظر گرفته است که به طور قابل توجهی ارزان تر از نسل اول اپل پنسیل و اپل پنسیل 2 است.

با توجه به این قیمت پایین تر، بنا به گزارش ها چند سازش وجود داشت. ی،ی، ظاهراً این اپل پنسیل فاقد فناوری سنجش فشار یا باتری داخل آن است. ظاهرا اپل به جای باتری قابل شارژ، تراشه ای ساخته بود که برای تغذیه قلم از طریق صفحه نمایش استفاده می شد. این شبیه کاری است که سامسونگ با قلم S-Pen خود انجام داده است.

جایی که همه چیز جالب می شود این است که این مداد اپل است همچنین ظاهرا با آیفون کار کرده نسل اول اپل پنسیل و اپل پنسیل 2 با آیفون کار نمی کنند و این ایده ای است که اپل در گذشته آن را سرزنش کرده است. با این وجود، این شایعه ای است که چند بار به گوش می رسد.

مشخص نیست که چرا اپل برنامه های این نسخه “مارکر” از قلم اپل را کنار گذاشته است، اما ظاهراً این تصمیم در آ،ین لحظه گرفته شده است. طبق گزارش امروز، اپل پیش از این بیش از یک میلیون دستگاه تولید کرده بود که برای لوازم جانبی که احتمالاً در سطح پایینی قرار می گرفت، مقدار کمی نیست.

جایی که این اپل پنسیل ارزان‌تر واقعاً منطقی است، آ،ین نسل دهم آی‌پد است. اپل به دلیل این واقعیت که آیپد 10 دارای درگاه USB-C است، با انتقادات زیادی مواجه شده است، اما هنوز هم تنها با اپل پنسیل نسل اول مجهز به لایتنینگ کار می کند. این بدان م،است که شما باید از یک د، 9 دلاری (فروش جداگانه) برای جفت ، Apple Pencil با iPad خود و شارژ آن استفاده کنید.

نظر شما در مورد این شایعه چیست؟ آیا چیزی در ترجمه در اینجا گم می شود یا واقعاً اپل قصد داشت نسخه 50 دلاری Apple Pencil را با سازگاری با آیفون ارائه دهد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:




منبع: https://9to5mac.com/2022/11/23/ip،ne-14-apple-pencil-،or/