شایعه شده هدست AR/VR اپل ممکن است تاخیر داشته باشد


طبق اطلاعاتی که روز یکشنبه توسط مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل به اشتراک گذاشته شد، ارسال انبوه هدست های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل احتمالا تا نیمه دوم سال 2023 به دلیل «مشکلات مرتبط با نرم افزار» نامشخص به تعویق افتاده است.

کو در گزارشی نوشت: انتظار می‌رود فروش هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت مجازی که بسیار شایعه شده بود، در نیمه اول سال آغاز شود، اما نه با همان حجمی که قبلاً پیش‌بینی شده بود. مجموعه ای از توییت ها.

(6/8)
آ،ین نظرسنجی من نشان می دهد که برنامه ارسال انبوه هدست MR اپل ممکن است به دلیل مشکلات مربوط به نرم افزار (در مقایسه با برآورد قبلی در سه ماهه دوم) تا 2H23 به تعویق بیفتد.

– مینگ چی کو (@mingchikuo) 4 دسامبر 2022

Kuo قبلاً گزارش داده بود که سازنده آیفون به دنبال عرضه 1.5 میلیون دستگاه از دستگاه فیس مانت شده در سال 2023 با قیمت حدا،ر 2000 دلار است. او در ماه آگوست گزارش داد که انتظار می رود اپل هدست خود را در جریان رویداد ژانویه 2023 معرفی کند و این شرکت قبلاً دستگاه را به اعضای هیئت مدیره ارائه کرده است.

اپل بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

انتظار می رود اولین هدست اپل گران باشد. یکی از شایعات سال گذشته حاکی از آن بود که اولین هدست واقعیت مجازی این شرکت «به مراتب گران‌تر» از سایر محصولات واقعیت مجازی با قیمت کمتر از 900 دلار خواهد بود، اگرچه مشخص نیست که قیمت آن بیشتر از 1500 دلار Meta Quest Pro باشد یا خیر.




منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/apples-arvr-headset-may-face-،pping-delay/#ftag=CAD-01-10aai3d