شیائومی نمایندگی رسمی خرید گوشی شیائومی-اصفهان موبایل مارکت

طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در جامعه تجاری بسیار محبوب هستند. شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است. اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است.

از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED ، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد. گوشی های شیائومی عرضه شده در بازار ایران ممکن است پک چین، گلوبال و یا هند باشند. سوالی که ممکن است ذهن کاربران را بسیار به خود مشغول سازد، این است که پک‌های مختلف چه تفاوتی با یکدیگر دارند. به طور کلی تفاوت چندانی بین پک‌های مختلف گوشی شیائومی وجود ندارد و این تفکر که بهترین گوشی شیائومی پک گلوبال است کاملا اشتباه می‌باشد.

شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید. سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است. لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید. قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد.

پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد. گوشی‌های Poco F2 Pro مجله خبری موبایل مارکت و Poco X3 محصولات این دوره از فعالیت‌های این مجموعه هستند. با این حال، هنوز تفاوت معناداری میان گوشی‌های پوکو، ردمی و شیائومی دیده نمی‌شود.

  • اگر با مشاهده واژه خودکار ذهنتان به سمت قلم های هوشمند رفته، سخت در اشتباه هستید!
  • طراحی جذاب و شیک، رابط کاربری آسان و نیز بدنه ی مقاوم، این گوشی را در دسته ی گوشی های لوکس قرار داده است.
  • درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد.
  • با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند.
  • شیائومی با ارائه redmi go خود را در سطج جهان و در بازار جهانی موبایل‌های هوشمند مطرح کرد و توانست در لیست دیگر رقبا خود قرار بگیرد و کار تولید موبایل‌های خود را در رده جهانی آغاز کند.

همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند. محصولات معروفی که شیائومی تولید می کند شامل دستبندهای سلامت، لامپ های هوشمند، پهباد، پاوربانک و جاروبرقی رباتیک است. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد.

گوشی موبایل شیائومی پوکو Xiaomi Poco X4 GT 5G ظرفیت 256 گیگابایت و رام 8 گیگابایت

گوشی‌های این سری، دستگاه‌هایی رده‌پایین با طراحی سنتی هستند که به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز شده‌اند؛ درواقع عبارت «Max» به همین ویژگی اشاره دارد. آخرین گوشی این سری، Mi Max 3 با باتری 5500 میلی‌آمپری است که در سال 2018 معرفی شده است. در طراحی و تولید گوشی‌های شیائومی بر اساس سلیقه‌های متفاوت کاربران از رنگ‌های متنوع استفاده شده است.

تمرکز روی بازارهای در حال رشد

البته این موضوع هم‌اکنون در بسیاری از برندها وجود دارد و عرضه هندزفری همراه با گوشی‌ها تقریبا منسوخ شده است. اکثریت گوشی های شیائومی تنها با آداپتور، دفترچه راهنما و کابل شارژ متناسب با درگاه ورودی دستگاه عرضه می‌شوند البته ممکن است قاب محافظ ژله‌ای متناسب با طراحی گوشی نیز جزو اقلام همراه بعضی از گوشی های شیائومی باشد. هدف این سری از گوشی های شیائومی گیمران و افراد علاقه‌مند به بازی می‌باشد ؛ اگرچه این برند در حال حاضر چندان شناخته شده نیست اما انتظار می‌رود تا در آینده نه چندان دور گوشی‌های BlackShark به یکی از محبوب‌ترین گوشی های گیمینگ تبدیل شوند. متفاوت‌ترین گوشی عرضه شده توسط شیائومی، یعنی Mi 11 Ultraبا طراحی متفاوت و یک نمایشگر خارجی از سری می است که در سال 2021 عرضه شد و توانست نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند. گوشی های پوکو علی‌رغم قیمت بسیار مناسب، قابلیت‌های جالب توجه و کاربردی‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند بنابراین توانسته اند برای کاربران مختلف با بودجه‌های محدود بسیار مناسب واقع شوند.

شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود. شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد.