طبق گزارش ها، تا سال 2025، اسکنر اثر انگشت سامسونگ 2.5 میلیارد برابر امن تر خواهد بود


بر اساس ارسالی از SamMobile، سامسونگ در حال کار بر روی راهی است که استفاده از اسکنر اثر انگشت را ایمن تر کند. یکی از بهبودهایی که ظاهراً سامی به دنبال آن است، جایگزین استفاده از یک اسکنر کوچک برای خواندن یک اثر انگشت واحد با یک اسکنر بزرگتر است که می تواند چندین انگشت را همزمان اسکن کند. دیتر می، مدیرعامل ISORG فرانسه، شرکتی که حسگرهای اثر انگشت برای گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، اخیرا در مصاحبه ای گفته شده است سامسونگ می تواند به زودی این فناوری را برای نمایشگرهای OLED خود در دسترس قرار دهد.
سامسونگ قبلاً اعلام کرده است که این فناوری که با نام All-in-One sensoring شناخته می‌شود، در پنل‌های نسل بعدی OLED 2.0 آن یافت می‌شود. استفاده از سه اثر انگشت به طور همزمان برای تأیید هویت کاربر تلفن هوشمند، 2.5×10^9 (یا 2,500,000,000) امن تر از استفاده از یک اثر انگشت است. طرح این است که اجازه می دهد از کل صفحه برای اسکن سه انگشت در یک زمان استفاده شود.
می ISORG می گوید که او انتظار دارد سامسونگ پنل‌های OLED 2.0 را تا سال 2025 عرضه می‌کند. مدیر اجرایی در مصاحبه‌ای با OLED-inc از آنجایی که مدل‌های جدید آیفون به Face ID متکی هستند، او انتظار ندارد اپل درگیر اسکن اثر انگشت چندگانه شود. در نتیجه، انتظار می‌رود سامسونگ نه تنها اولین سازنده گوشی باشد که اسکن اثر انگشت چندگانه را ارائه می‌کند، بلکه انتظار می‌رود که پیشرو صنعت گوشی‌های هوشمند در حسگر All-in-One باشد.

در حالی که صنعت استفاده فعلی از یک اعتبارسنجی اثر انگشت را به اندازه کافی ایمن می داند تا پرداخت های انجام شده در ارتباط با پلتفرم پرداخت موبایلی مانند Samsung Pay و Google Pay را تأیید کند، تصور کنید با دانستن اینکه سنجش AIO 2.5 میلیارد برابر است چقدر احساس امنیت بیشتری خواهید داشت. امن تر

بله، شما در پشت بالا بردن دست او. چی؟ اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت؟ نه، آیفون 5s آنطور که فکر می‌کردید نبود. در واقع، این Pantech GI100 از سال 2004 بود. اولین گوشی هوشمند با اسکنر اثر انگشت؟ نه، آیفون 5s نبود. این توشیبا G500 در سال 2007 بود. خوب، اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش لمسی با اسکنر اثر انگشت چطور؟ این باید iP،ne 5s باشد، درست است؟ اشتباه. این موتورولا ATRIX 4G از سال 2011 بود.

اپل شرکت بیومتریک AuthenTec را در سال 2012 به قیمت 356 میلیون دلار ،یداری کرد. یک سال بعد، آیفون 5s اولین آیفون با تاچ آیدی شد. و اکنون به نظر می رسد که سامسونگ اولین ،ی است که اسکن اثر انگشت چندگانه AIO را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی امنیت داده های تلفن شما را افزایش می دهد.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/By-2025-Samsungs-fingerprint-scanner-will-reportedly-be-2.5-billion-times-more-secure_id144046