فرم فاکتورها در اجلاس توسعه دهندگان اندروید ’22



ارسال شده توسط Alex Vanyo، مهندس روابط توسعه دهندگاناج، توسعه دهندگان اندروید با دومین ایستگاه تور جه، ما به صورت زنده برگزار می شود – و ما بسیار هیجان زده هستیم که آ،ین به روز رس، ها را در مورد فاکتورهای فرم اندروید به شما ارائه دهیم! جدیدترین ابزارها، APIها و راهنمایی‌هایی را بیابید که ساخت برنامه‌هایی را آسان‌تر می‌کنند که در صفحه‌های بزرگ، پوشیدنی‌ها و تلویزیون‌ها عالی به نظر می‌رسند. در اینجا سه ​​چیز است که باید در مورد عوامل شکل در ADS بد،د و بررسی کنید لیست پخش کامل YouTube در اینجا:

شماره 1: توسعه دهندگان اندروید هنگام بهینه سازی برنامه های خود برای صفحه نمایش های بزرگ به موفقیت بزرگی دست می یابند

دسته صفحه نمایش بزرگ با بیش از 270 میلیون دستگاه اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ فعال و مجموعه گسترده ای از تبلت ها، رایانه های رومیزی و تاشوها در حال رشد است. به همین دلیل است که هرگز زمان بهتری برای اطمینان از اینکه برنامه شما در همه اندازه‌ها و وضعیت‌های صفحه نمایش عالی به نظر می‌رسد وجود نداشته است. برای یادگیری نکات عملی برای بهینه سازی برنامه خود برای صفحه نمایش های بزرگ، جلسه بایدها و نبایدها را بررسی کنید: طرز فکر برای بهینه سازی برنامه ها برای نمایشگرهای بزرگتر. در طول جلسه، تیم اندروید نکات برجسته ای را ارائه می دهد راهنمایی طراحی، کیفیت برنامهو نکات اضافی برای صفحه نمایش های بزرگ در همه چیز، از دسترس پذیری گرفته تا طرح بندی های متعارف. ابزارهای جدید Android Studio مانند شبیه‌سازها و دستگاه‌های مرجع ساخت و آزمایش را آسان‌تر می‌کنند. راهنماهای عمیق به شما کمک می‌کنند برنامه‌تان را با بهینه‌سازی طرح‌بندی‌ها، اجتناب از مشکلات دوربین و افزایش پشتیب، از لوازم جانبی مانند ماوس، صفحه‌کلید و قلم بهبود ببخشید.

صفحه نمایش های بزرگ به کاربران امکان می دهد بیشتر ببینند، کارهای بیشتری انجام دهند و بیشتر تجربه کنند. با اندازه‌های صفحه نمایش بزرگ، فرصت‌های روزافزونی برای هیجان‌انگیز ، و خوشحال ، کاربران با تجربه‌های متفاوت برنامه وجود دارد. به همین دلیل ما جدید خود را راه اندازی کردیم صفحه گا،ی صفحه نمایش بزرگ در طول شروع نشست برنامه‌نویس Android، با نکات کلی طراحی و موارد استفاده عمودی و ایده‌های پیاده‌سازی.

شماره 2: توسعه برای Wear OS ساده تر از همیشه است

نوشتن برای Wear OS پایدار است، جعبه ابزار مدرن UI را به مچ دست می آورد و ساخت برنامه های Wear OS استثنایی را از همیشه ساده تر می کند. این جعبه ابزار به شما کمک می کند تا برنامه خود را سریعتر از قبل راه اندازی و اجرا کنید. Outdooractive Compose for Wear OS را پذیرفت و تجربه پوشیدنی خود را با 30٪ ساعت توسعه کمتر بهبود بخشید. به همان اندازه که زمان توسعه مهم است، تجربه کاربری است که می تو،د ارائه دهید. Todoist برنامه خود را با استفاده از Compose for Wear OS بازسازی کرد، نرخ رشد آنها در Google Play 50٪ افزایش یافت و بازخوردهای مثبت داخلی و کانال های رسانه های اجتماعی خود را شنید. برای شروع توسعه با Compose for Wear OS، با سرپرست ما شروع کنید مسیر یادگیری برای یک سفر یادگیری گام به گام جایی که می تو،د پیدا کنید مستندات از جمله راهنمای شروع سریع و دستیابی به تجربه با آن نوشتن برای Wear OS Codelab!

زمان توسعه Outdooractive با استفاده از Compose for Wear OS تا 30 درصد ،ن زده می‌شود

جلسات فنی Android Developer Summit با راهنمایی در مورد معماری برنامه، عمیقاً به محتوای مورد نیاز برای ساخت برنامه‌های Wear OS می‌پردازند. آزمایش ،، کنترل ورودی چرخشی و جلسات عمودی برای رسانه و تن، اندام. ما تاثیر آن را دیده ایم خدمات بهداشتی در توسعه برنامه های سلامتی و تن، اندام برای مچ دست نقش داشته است، و این که با افزایش آن چقدر می تواند قدرتمند باشد Health Connect روی موبایل با استفاده از APIها و ابزارهای Google، Strava تعامل و حفظ کاربر خود را بهبود بخشید – با 30٪ روزهای فعال بیشتر از کاربران Wear OS در Strava نسبت به کاربران بدون دستگاه پوشیدنی. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شروع ساخت برنامه‌ها برای Wear OS، این ،مت را بررسی کنید سایت توسعه دهنده.

شماره 3: نکات و ترفندهایی را برای توسعه یک برنامه عالی Android TV بیابید

در نهایت، برای Android TV نکاتی را برای ایجاد تجربه‌های شگفت‌انگیز کاربر اتاق نشیمن، از جمله برخی ویژگی‌های پلتفرم جدید در اندروید 12 و 13 جمع‌آوری کرده‌ایم. تلویزیون بخش مهمی از ا،یستم اندروید است. خانواده‌های آمریکایی بیش از 25 ساعت در هفته محتوا تماشا می‌کنند. به علاوه، اکنون بیش از 110 میلیون دستگاه سیستم عامل AndroidTV فعال ماهانه وجود دارد. در جلسه فنی بهبود تجربه کاربر تلویزیون از جمله به‌روزرس، در Compose، مشاهده نحوه ارتباط App Bundles با تلویزیون و راهنمایی و بهترین روش‌ها در مورد صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ترجیحات کاربر، چیزهای زیادی در مورد نحوه استفاده از این مخاطبان وجود دارد.

این سه اطلاعیه برتر درباره Form Factors در اج، توسعه دهندگان اندروید بودند. می خواهید بیشتر بد،د؟ وارسی لیست پخش فاکتورهای فرم کامل در یوتیوب!

بعدی برای Android Dev Summit’ 22 چیست؟ آهنگ پلتفرم، در 14 نوامبر

این دومین توقف در تور Android Dev Summit ’22 بود. ماه گذشته، ما کارها را با سخنر، اصلی و همچنین اولین آهنگ خود در توسعه مدرن اندروید آغاز کردیم. بعد از دومین آهنگ امروز در Form Factors، آهنگ های بیشتری در سومین و آ،ین آهنگ ما در راه است پلت فرم، که هفته آینده در 14 نوامبر به طور زنده از YouTube پخش می شود. ما نمی تو،م منتظر باشیم تا هفته آینده دوباره شما را ببینیم!


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/10/form-factors-at-ads-22.html