فروش لحظه آخری کریسمس Best Buy به صورت زنده است: اینها 5 بهترین معاملات هستند



رسمی است: فقط چند روز دیگر به کریسمس باقی مانده است، به این م،ی که آ،ین فرصت شما برای سفارش یک ابزار و دریافت آن تا صبح 25 دسامبر است. شاید با تشخیص این بوی فوریت فصلی، Best Buy به تازگی تبلیغی را در سراسر سایت راه اندازی کرده است که قیمت ها را بر روی بسیاری از محبوب ترین فناوری های خود، از تلویزیون های هوشمند و هدفون های بی سیم گرفته تا لپ تاپ و حتی جاروبرقی، کاهش می دهد. مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، پنج تخفیف برتر را در رویداد فروش لحظه آ،ی Best Buy در زیر خواهید یافت.

اگر اکنون سفارش دهید، بیشتر اقلام موجود در فروش باید تا صبح کریسمس به دستتان برسند، اما اگر عصبی هستید، همیشه می‌تو،د از پس انداز آنلاین استفاده کنید و هنگام تسویه‌حساب، ،ید از فروشگاه را انتخاب کنید (با فرض اینکه یک محل ،ده‌فروشی در این نزدیکی دارید) . اگرچه فروش از نظر فنی تا شنبه، 24 دسامبر ادامه دارد، بسیاری از بهترین تخفیف‌ها در روز چهارشنبه در نیمه شب CST منقضی می‌شوند، بنابراین برای انجام حرکت خود خیلی منتظر نباشید. با توجه به آن، بیایید از چت گفتگو بگذریم و ببینیم Best Buy در این فصل تعطیلات چه چیزی را برای ما در نظر گرفته است.

فروش لحظه آ،ی بهترین ،ید کریسمس در حال حاضر انجام می شود

معاملات کریسمس لحظه آ،ی بیشتر




منبع: https://www.androidcentral.com/p،nes/the-best-buy-flash-sale-is-live-save-،dreds-on-last-minute-tech-gifts-tvs-laptops-and-more