فروش یک روزه جمعه سیاه Woot در مدل‌های آیفون Refurb می‌تواند صدها نفر را نجات دهد


اپل برخی از آنها را می سازد بهترین گوشی ها در بازار، اما آنها ارزان نیستند – حتی در جمعه سیاه. اگر قیمت بر،ب جدیدترین مدل شما را از ارتقا دادن منصرف کرده است یا فقط یک بر،ب را پیدا نکرده اید معامله آیفون 14 که من، است، یک فروش یک روزه در Woot وجود دارد که ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. فروش پیشنهاد می کند مدل های آیفون آنلاک در شرایط بازسازی شده با قیمت هایی که فقط از 140 دلار شروع می شود. با صدها دلار صرفه‌جویی در مقایسه با مدل‌های کاملاً جدید، ارزش فروش را دارد.

با قابلیت‌های 5G، نمایشگر OLED و تراشه قدرتمند A14 Bionic، آیفون 12 همچنان یک گوشی عالی است که برای ا،ر مردم بیش از حد کافی است. این یک انتخاب برتر در فروش است فقط از 380 دلار شروع می شودکه حتی پس از رونمایی آیفون 14 هنوز 219 دلار کمتر از ،ید مستقیم از اپل است. در ما بررسی آیفون 14پاتریک هالند از CNET گفت که واقعا دلیل قانع‌کننده‌ای برای ارتقای آیفون 14 از آیفون 12 وجود ندارد، به این م،ی که این گوشی هنوز هم برای بسیاری از مردم امروز یک گوشی عالی است. آیفون 12 مینی کوچکتر نیز به فروش می رسد از 350 دلار.

،، که چیزی جدیدتر می خواهند می توانند آیفون 13 یا آیفون 13 مینی سال گذشته را با قیمت انتخاب کنند از 540 دلار. اینها در مقایسه با ،ید یک گوشی کاملاً جدید در اپل، صرفه جویی زیادی را ارائه نمی دهند (که در حال حاضر یک کارت هدیه 50 دلاری ارائه می دهد)، اگرچه هنوز هم می تو،د تا 140 دلار صرفه جویی کنید.

اگر می خواهید کمی کمتر هزینه کنید، آیفون 11 2019 انتخابی مقرون به صرفه تر با قیمت است. فقط از 300 دلار شروع می شود برای مدل 64 گیگابایتی اگرچه این یک مدل قدیمی است، اما هنوز هم می‌توان آیفون 11 را به نسخه‌ای که اخیراً منتشر شده به‌روزرس، کرد iOS 16 نرم افزار، و این یک ارتقای قوی برای هر ،ی است که برای مدتی طول، آیفون قدیمی را نگه داشته است. نسخه آیفون 11 پرو به فروش می رسد از 330 دلار اگر دوربین شیک‌تر یا نمایشگر بزرگ‌تری می‌خواهید. گوشی های قدیمی مانند آیفون XR و آیفون SE از 140 دلار شروع می شود برای ،، که به دنبال ارزان ترین گزینه هستند.

تمام دستگاه‌هایی که در این فروش پیدا می‌کنید، تعمیرات درجه «،اش و فرورفتگی» هستند. به گفته ووت، این بدان م،ی است که می تو،د انتظار داشته باشید که این اقلام علائم ساییدگی و پارگی متوسطی از خود نشان دهند، اما همه آنها به طور کامل بررسی شده اند تا مطمئن شوید که در شرایط کارکرد کامل هستند.

این فروش Woot امشب در ساعت 9:59 بعد از ظهر PT (12:59 صبح به وقت شرقی) یا زم، که این مدل‌های بازسازی‌شده به فروش می‌رسند منقضی می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم زودتر اقدام کنید. از آنجایی که Woot متعلق به آمازون است، اعضای Prime می توانند از ارسال رایگان در سایت امتیاز بگیرند.


منبع: https://www.cnet.com/deals/woots-1-day-black-friday-sale-on-refurb-ip،ne-models-can-save-you-،dreds/#ftag=CAD-01-10aai3d