قطعات لیفتراک برقی دیجی فورک لیفت | توکو لیفتراک

قطعات لیفتراک برقی دیجی فورک لیفت | توکو لیفتراک

در واقع، فاصله بین کف تا بالای دکل هنگام پایین آمدن دکل را حداقل ارتفاع می نامند. حداقل ارتفاع زمانی اهمیت پیدا می کند که می خواهید لیفتراک را در زیر درب گاراژ یا کانتینر قرار دهید. ارتفاع بالابری آزاد، به ارتفاعی گفته می شود که در آن بار توسط چنگال های دکل بالا برده می شود. در این حالت، چنگال های دکل برای بالا بردن بار نیازی به رسیدن دکل به حداکثر اندازه خود ندارند.

  • نه تنها در دسترس بودن لوازم جانبی لیفتراک و قطعات اصل و درجه یک، ناکارآمدی و خرابی را به حداقل می‌رساند بلکه ایمنی در محل کار را نیز به حداکثر می‌رساند.
  • یکی از نکاتی که باید در مورد نگهداری و سرویس قطعات لیفتراک در نظر بگیرید این است که در صورت خرابی از قطعه اصل برای جایگزینی استفاده نمایید و از خرید قطعات غیر اصل حتی با قیمت کمتر خودداری نمایید.
  • به طور کلی لیفتراک‌ها جزء محصولات کارخانه‌ها، کارگاه‌های تولیدی هستند و توانایی جابجایی میزان بالایی از بار را دارند.

در نتیجه، نگهداری و بازرسی این قطعات به منظور افزایش طول عمر آن ها بسیار اهمیت دارد. از این دکل ها برای جابجایی بار در ارتفاع بسیار بالا استفاده می شود. ارتفاع گسترده به حداکثر ارتفاع بالاتر از دکل لیفتراک گفته می شود.

ارتفاع بالابری:

با این وجود، با بررسی های دوره ای می توان طول عمر مفید این قطعات را به میزان زیادی افزایش داد. به این ترتیب، می توان در هزینه های تعمیر و تعویض آن ها نیز صرفه جویی کرد. از مهم ترین آن ها می توان به کیت میخ و فنر ترمز، کفشک و لنت، پیچ رگلاژ ترمز، سیلندر چرخ، کیت فنر ترمز و توپی چرخ اشاره کرد. نقص در کارکرد سیستم ترمز باعث بروز مشکلات جدی در حین بارگیری و جابجایی کالا می شود.

استاکر برقی بدون سکو مدل ECL10 تمام برقی میباشد:

خرید قطعات لیفتراک کوماتسو را الزاما نباید به صورت حضوری انجام داد و میتوان از روش های خرید اینترنتی نیز بهره مند شد. اما برای خرید قطعات لیفتراک کوماتسو به صورت اینترنتی باید توجه داشته باشید که هر سایتی قابل اطمینان نیست و ممکن است قطعه ای که به شما عرضه میکند دوام چندانی نداشته باشد و در عرض مدت کوتاهی خراب شود. برای خرید قطعات لیفتراک کوماتسو ابتدا بررسی نمایید که آیا فروشنده از اعتبار بالایی برخوردار است یا خیر و اگر از اعتبار آن اطلاعی ندارید بهتر است تا خرید خود را از شرکت ایران هیدرولیک مرکزی یکی از نمایندگی های عرضه انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو انجام دهید. بنابراین در حال حاضر انواع قطعات لیفتراک کوماتسو توسط نمایندگی در کشور عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند این قطعات را با توجه به مدل‌های مختلف لیفتراک کوماتسو که وجود دارد تهیه کنند. از میان این کمپانی ها، یکی از برترین و مشهورترین برندهای تولید انواع قطعات لیفتراک، کمپانی کوماتسو است.

همانطور که می دانید، انرژی مکانیکی از قطعات احتراق لیفتراک در موتور به دست می آید و در هیدروپمپ ها به انرژی هیدرولیکی تبدیل می شود. با انتقال انرژی هیدرولیکی به قطعات لیفتراک، این انرژی دوباره به انرژی مکانیکی تبدیل می شود. تبدیل مداوم انرژی های الکتریکی و مکانیکی به یکدیگر، حرکت لیفتراک روی سطوح مختلف را به همراه دارد.