قفل آیفون سیتی پایان یافت. طبق گزارشات، هفته ای ۱ میلیارد دلار برای اپل هزینه دارد


قرنطینه شهر آیفون به پایان رسیده است و امکان رفت و آمد آزادانه ،نان و کارگران در ژنگژو چین را فراهم می کند. این اقدام به کاهش فشارها در کارخانه فا،کان پس از یک اختلال عظیم در تولید کمک خواهد کرد که ،ن زده می‌شود هفته‌ای یک میلیارد دلار از دست دادن فروش آیفون برای اپل ضرر داشته باشد.

پایان دادن به محدودیت‌های COVID-19 در شهر به فا،کان اجازه می‌دهد از فرآیند تولید حلقه بسته خارج شود، که عاملی کلیدی در مشکلات اخیر کارخانه بوده است.

زمینه

سیاست کووید صفر چین – تلاش برای ریشه کن ، کامل شیوع ویروس – باعث شده است که کل شهرها پس از تعداد کمی از آزمایشات مثبت در قرنطینه قرار بگیرند. ژنگ ژو که به دلیل داشتن بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در جهان به ،وان شهر آیفون شناخته می شود، هفته گذشته قرنطینه شد.

در تلاش برای کاهش اثرات اقتصادی قرنطینه ها، کارخانه های بزرگ اجازه دارند با تغییر به تولید حلقه بسته باز بمانند، جایی که کارگران به صورت 24 ساعته در محوطه دانشگاه تا یک ماه در یک زمان باقی می مانند و در خوابگاه های مش، می خوابند. این بدیهی است که برای کارگر، که از خانواده های خود جدا شده اند و فرصت های فراغت بسیار محدودی دارند سخت است.

در مورد کارخانه فا،کان، زم، که شیوع کووید-19 در خود دانشگاه رخ داد، اوضاع بسیار بدتر شد. کارگران از کمبود غذا و دارو شکایت ،د. تعداد قابل توجهی تصمیم گرفتند از کارخانه خارج شوند و به شهرهای خود بازگردند.

فا،کان در ابتدا پاداش هایی را برای متقاعد ، کارگران به ماندن ارائه کرد و سپس در صورت عدم موفقیت آنها را تا ده برابر افزایش داد. گسترش عفونت ها ادامه یافت و گیاه در قرنطینه شدیدتری قرار گرفت.

کارگران تازه استخدام شده از عدم پرداخت پاداش های وعده داده شده شکایت داشتند که منجر به اعتراضاتی شد که به خشونت تبدیل شد. Foxconn بعداً اعتراف کرد که یک “خطای فنی” در مورد پاداش‌ها مرتکب شده است و قول داد آن را اصلاح کند.

علاوه بر این، این شرکت برای استخدام‌های جدید که دیگر نمی‌خواستند بمانند، مبلغی را برای ،وج پیشنهاد داد – و گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از 20000 کارگر آن را پذیرفته‌اند و کارخانه را ، کرده‌اند.

قفل آیفون سیتی پایان یافت

CNN گزارش می دهد که قرنطینه ژنگژو اکنون به پایان رسیده است.

این بدان م،است که کارخانه آیفون فا،کان از ا،ام به کار تولید حلقه بسته رها می شود و به کارگران اجازه می دهد کارخانه را ، کنند. این باید تا حد زیادی به کاهش تنش ها کمک کند و به شرکت در استخدام کارگران جدید برای جایگزینی ،، که ، کرده اند کمک کند.

،ن های مختلفی از تولید آیفون از دست رفته وجود دارد که از حدود 6 میلیون دستگاه تا بیش از 20 میلیون دستگاه متغیر است. بدترین ضربه آیفون 14 پرو بوده است، جایی که شکاف بین عرضه و تقاضا به قدری زیاد است که تضمین تحویل به موقع برای کریسمس حتی برای سفارش هایی که در اواسط نوامبر انجام می شود غیرممکن است.

ع،: هائو ژانگ/پاشیدن

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/11/30/ip،ne-city-lockdown-ended/