قیمت و خرید اینترنتی انواع بخاری برقی در رنگ و مدل های متنوع مناسب خانه و محل کار برفاب-اخگرتابش

قیمت و خرید اینترنتی انواع بخاری برقی در رنگ و مدل های متنوع مناسب خانه و محل کار برفاب-اخگرتابش

با همت كارمندان ، و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود ناپايداري هاي اقتصادي موجود توانسته قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه صنعت و ساخت محصولات حرارتی ، برودتی و لبنیاتی بردارد. بله ما این قابلیت را به این دستگاه افزوده ایم تا بتوانید به راحتی میزان دما و پرتاب هوای گرم را تنظیم کنید. امکان نصب این سیستم در دو حالت کفپوش و دال بتنی وجود دارد و نصاب برحسب محیط و شرایط ساختمان یکی از روش های فوق را جهت نصب سیستم گرمایش از کف لحاظ خواهد کرد. نخیر با توجه به اینکه این سیستم در کف نصب می شود و هوای گرم را در حالت تابشی و همرفت به محیط منتقل می کند احتمال کثیف شدن دیوارها و پرده ها وجود ندارد. خب این هیتر در سه ولتاژ دمایی متعدد قابل تنظیم است و شما می توانید مطابق با نیاز محیط ولتاژ مورد نظر را انتخاب کنید تا حرارت مورد نیاز محیط بطور کامل تامین گردد. بله دوست عزیز ظرفیت های 18 و 24 کیلووات این هیترها از نوع سه فاز هستند.

در نظر داشته باشید که کارکرد این دستگاه با برق تک فاز شهری بوده و مصرف کاملا استاندارد و بهینه ای دارد. هیتر برقی فن دار با استفاده از قطعات درجه یک تولید و راندمان کارایی بالای 95% دارد. این محصول در مقابل رطوبت و تاثیرات دمایی دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمیشود زیرا جنس بدنه این دستگاه پرکاربرد از ورق گالوانیزه با پوشش استاتیک بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. هیتر برقی فن ‌دار هوای گرم را در محیط به گردش در می‌آورد و برای اتاق‌های کوچک مانند اتاق خواب یا مطالعه مناسب است و بر روی زمین یا میز قرار می‌گیرد.

  • در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، قیمت های تضمین شده و مشخصات فنی انواعهیتر و بخاری کارگاهی انرژی ، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.
  • این بخاری‌ها مناسب ساختمان‌های قدیمی که سیستم لوله‌کشی گرمایشی و تهویه هوا ندارند، برند اخگرتابش است.
  • ما این هیترهای تابشی را در سه ظرفیت تولید کردیم که شامل هیتر تابشی 3000، 2500 و هیتر تابشی برقی دومتری 5000 وات است.
  • لیست قیمت بخاری برق بزرگ را در این صفحه از آرتا الکتریک می‌توانید مشاهده و بررسی کنید.
  • بخاری برقی باید در جایی قرار گیرد که بتواند کل فضای مورد نظر را گرم کند.
  • برخی از مدل‌های آن‌ها کنترل از راه دور دارند و از چراغ‌های LED برای تزئین آن‌ها استفاده شده است.

در حالت کلی هیترهای برقی بزرگ در کلیه مکان های دارای برق سه فاز قابل استفاده است. از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در خرید هیتر برقی ، توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد . خدمات پس از فروش امکان تهیه ی قطعات دستگاه در سال های اینده را مهیا می کند که با توجه به فصلی بودن استفاده از این دستگاه و نیاز به طول عمر بالاتر این امر مهم می باشد. کارخانه هیتر اسکندری بر روی هیترهای برقی خود 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش قرار داده است.

فن هیتر هاردستون مدل HEP2001

جت هیترهای برقی، کاربرد وسیعی در گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ و طیور دارند. بخاری برقی یا هیتر برقی وسیله ای برای تولید گرمای پاک و بدون آلودگی است و در مکان های مختلف اداری، کاری، کارگاهی، خانگی، صنعتی و … کاربرد دارد. کارخانه اندیشه سبز، انواع مختلف هیترهای برقی خانگی، کارگاهی، صنعتی، سه فاز، تکفاز، فن دار، تابشی و … را برای استفاده در محیط های مختلف تولید کرده که در ادامه مشاهده می کنید. نصب و راه اندازی هیتر برقی هیمورا به سادگی انجام گرفته و نیاز به لوازم خاصی ندارد. با اتصال آن به برق و زدن کلید استارت، هیتر صنعتی برقی شروع به گرم شدن می نماید.

فن هیتر آراسته مدل FHA2000

قبل از پاسخ به این سوال در ابتدا بهتر است در مورد جت هیترهای برقی توضیح کوتاهی داده شود. جت هیترها در حالت کلی از سیستم های گرمایشی صنعتی هستند که به منظور تامین گرمایش لازم در فضاهایی که از متراژ بالایی برخوردار هستند مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد به مراتب بالاتری نسبت به دیگر سیستم های گرمایشی برخوردار می باشند. هیترهای برقی خانگی دیواری این شرکت دارای تایمر هستند و می توانید به راحتی مدت زمان روشن ماندن دستگاه را تعیین کنید، این ویژگی از مصرف اضافی برق جلوگیری می کند. از دیگر نقاط مثبت این هیترها می توان به راندمان حرارتی بالای این دستگاه ها و عدم اتلاف حرارتی اشاره کرد؛ چرا که ما در طراحی آنها از قطعاتی استاندارد و درجه یک استفاده کردیم. حالا بهتره در مورد هیترهای برقی فن دار صحبت کنیم، این هیترها با جابجایی هوا محیط را گرم می کنند، یعنی هوای سرد محیط را دمیده و بعد از اینکه هوا توسط المنت ها گرم شد مجدداً هوای گرم را به محیط منتقل می کنند (بیشتر هیترهای خانگی برقی این شرکت حالت فن دار دارند). خب این سوالیست که ذهن بیشتر شما را درگیر کرده و شما قبل از خرید باید اطلاع کافی در این مورد داشته باشید.

مثلا جت هیتر دودکش دار چون برای محفظه احتراق سیستم تک جداره در نظر گرفته شده است و جداره دوم هیتر به دودکش وصل است 50 درصد از حرارت ایجاد شده توسط دودکش دستگاه تلف می شود و این در حالیست که متاسفانه امکان استفاده از هیتر بدون دودکش در محیط موردنظر وجود ندارد. هیترهای برقی خانگی هیمورا در مدل ها و ابعاد متنوع موجودند و کاربران بدون دغدغه می توانند دستگاهی متناسب با محیط انتخاب کنند. امکان تولید این دستگاه ها به صورت سفارشی نیز وجود دارد و در ساخت تمامی هیترهای مذکور از بدنه ای مستحکم و ضد زنگ استفاده شده تا بتوانید از آنها سالیان طولانی بدون استهلاک استفاده کنید.

توجه داشتن به توان بخاری برقی نکته مهم دیگر در هنگام خرید می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. هر چقدر توان یک بخاری برقی بیش تر باشد، می تواند محیط بزرگ تری را گرم نماید. اگر قصد گرم کردن یک محیط بزرگ را دارید، باید دست به خرید بخاری های برقی با توان مصرفی بالا بزنید. یکی از مهم ترین نکات خرید بخاری برقی را می توان این موضوع دانست که بین بخاری برقی انتخابی توسط شما و محیطی که قرار است این بخاری در آن جا قرار داده شود، یک تناسبی وجود داشته باشد. در صورتی که به این نکته توجه نداشته باشید، از خرید خود رضایت کافی نخواهید داشت. کارخانه هیتر اسکندری یکی از بزرگترین گروه های صنعتی تولید کننده ی انواع هیتر ها ، مه ساز و رطوبت ساز می باشد که به سال 1372 در ارومیه مرکز آذربایجان غربی تاسیس گردیده و رشدی پرشتاب را در طول نزدیک به سه دهه گذشته تجربه کرده است.