قیمت گوشی سامسونگ امروز 14 آذر زومیت

در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. قطعاً اینکه از چه برند و مدلی گوشی بخریم، بسته به میزان هزینه شما متفاوت است اما اگر قصد خرید گوشی اقتصادی را دارید، درحال حاضر هر دو برند سامسونگ و شیائومی گزینه‌های مناسبی در این زمینه را دارند.

  • سامسونگ گوشی های سری A را سه سال پشتیبانی می کند اما مدت زمان پشتیبانی سری M تنها دو سال است.
  • دیجی سنتر (دیدافراز) در سال 1384 به منظور فعالیت در زمینه فروش گوشی موبایل، دوربین و لوازم و تجهیزات آتلیه تاسیس گردید ، و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به مصرف کنندگان، هنرمندان و دیگر هموطنان عزیزمان طی نموده.
  • تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند.
  • پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است.

فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند. در سال 1998 گوشی سامسونگ در کشورهایی مانند برزیل ، هنگ کنگ و آمریکای لاتین تولید می شد. شاید قیمت گوشی سامسونگ هم در بخش میان‌رده‌ها و هم در بخش پرچمداران به نسبت سایر برندها کمی بیشتر باشد، اما فراموش نکنید که برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های ساخت موبایل است و طرفداران آن گاهی حتی حاضر نیستند برند دیگری را حتی برای یکبار هم که شده امتحان کنند. در ابتدا قرار بود گوشی های سری A سامسونگ، میان‌رده‌هایی با کیفیت ساخت دستگاه‌های پرچم دار باشند. از سوی دیگر، مدل‌های سری M آمده بودند تا سبد محصولات رده‌پایین و میان‌رده‌ی این شرکت را تکمیل کنند. اما رفته‌رفته، تفاوت‌های این دو سری کم‌رنگ شده و به برخی اختلاف‌ها در جزئیات یا ویژگی‌های ظاهری محدود شده است.

قیمت انواع گوشی سامسونگ (Samsung)

با توجه به اینکه گوشی سامسونگ از تنوع و کیفیت ساخت بالایی برخوردارست، می‌توان گفت که یکی از غول‌های کمپانی‌های ساخت موبایل، سامسونگ است. مدل‌های هم‌رده از این دو سری، به‌لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت دوربین و نمایشگر (و حتی در برخی موارد از نظر طراحی) شباهت‌های زیادی با هم دارند. اما همان‌طور که پیش از این گفتیم، بازار هدف سری M، هند و کشورهای خاور دور است و بنابراین این گوشی‌ها در مناطق نسبتا معدودی عرضه می‌شوند. در مقابل، سری A بین‌المللی‌تر است؛ به کشورهای بیش‌تری صادر می‌شود و بنابراین برای دستگاه‌های این خانواده، راحت‌تر می‌توان لوازم جانبی مناسب پیدا کرد. از اواخر دهه‌ی 1970، تلاش سامسونگ برای ورود به بازار موبایل آغاز شد و در سال 1986، با رونمایی از یک مدل تلفن خودرو نتیجه داد. دو سال بعد، در سال 1988 اولین گوشی همراه سامسونگ ساخته شده در کره جنوبی با عنوان SH-100 روانه‌ی بازار شد تا سامسونگ خود را آماده‌ی رقابت با غول بزرگ آن دوران صنعت موبایل، یعنی موتورولا کند.

این مدل با صفحه نمایشگر سوپر آمولد و باکیفیت خود توانست توجهات بسیاری را در بازار گوش‌های تلفن همراه به خود جلب کند. این سری از گوشی‌های سامسونگ پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی پرچمدارگوشی سامسونگدر دنیا محسوب می‌شوند. گرچه این شرکت موفق شده در بخش پرچمدار امکانات بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد، اما قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سری S سال به سال به نسبت امکانات آن افزایش می‌یابد. ویژگی اصلی این سری بهره‌مندی از باتری‌های با ظرفیت بالا است؛ اما اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و دنبال گوشی ارزان سامسونگ هستید با نگاهی به لیست قیمت گوشی های سامسونگ احتمالا گوشی های سری M نظر شما را جلب خواهد کرد. کمپانی سامسونگ یک شرکت چندملیتی بوده که از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی محسوب شده و در صنایع مختلف مانند کالای دیجیتال، لوزام خانگی، صوتی و تصویری فعالیت می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 SM-A115F/DS دو سیم کارت، ظرفیت 32 گیگابایت با رم 2 گیگابایت

در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد. خلاصه اینکه سامسونگ یک برند بزرگ است و اثر زیادی روی صنایع مختلفی دارد که در آن‌ها فعالیت می‌کند. سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G 256GB Ram 8GB

برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست. اما کاربران حرفه‌ای می‌دانند که غول کره‌ای هزینه‌های زیادی را صرف تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های مختلف می‌کند؛ درحالی‌که اکثر شرکت‌های چینی از ایده‌ها و فناوری‌های کمپانی‌های دیگر الگو می‌گیرند. پس از این رویداد طوفانی، سامسونگ بیش از پیش به کیفیت تولیدات خود توجه نشان داد تا اینکه در سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی ظهور سیستم عامل اندروید، به بزرگ‌ترین برند موبایل جهان تبدیل شد.

این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند. ما در اینجا صرفا می‌خواهیم در رابطه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت کنیم. در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد. در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود.