قیمت گوشی سامسونگ امروز 14 آذر زومیت

گوشی موبایل سامسونگ رجیستر شده باعث می‌شود که شما نگرانی برای قطع شدن آنتن دستگاه سامسونگ ای خود نداشته باشید. اگر به دنبال یک تلفن همراه هستید، ممکن است بخواهید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. گوشی‌های سامسونگ از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند – که به دلیل سهولت ناوبری و انعطاف‌پذیری آن‌ها معروف است. دوربین مدل‌های اولیه نسبت به سایر گوشی‌های سامسونگ سری A و S کیفیت کمتری دارد. اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد.

  • کمپانی سامسونگ از تمامی امکانات خود استفاده کرده تا از بازار رقابتی موبایل جا نماند.
  • البته بعدازآن نیز ما شاهد اتفاقاتی نظیر منفجرشدن باتری گوشی های سری نوت و یا شکسته شدن صفحه نمایش در مدل های تاشو Z Fold بودیم، اما سامسونگ توانست به خوبی این مسائل را مدیریت کند، به طوری که اکثر کاربران دنیا به کیفیت محصولات آن اطمینان کامل دارند.
  • سری M و A سامسونگ از هر جهت شباهات بسیاری با هم دارند و می توان گفت دو گوشی با تفاوت های بسیار کم هستند.
  • شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد.

فرقی که در هنگام خرید این دو پک مطرح می‌شود صحت ندارد و فقط جنبه تبلیغاتی برای گرانتر فروخته شدن این گوشی های سامسونگ دارد. بنابراین، چه به‌دنبال امتحان کردن چیز جدیدی باشید، چه به دنبال آزمایش‌شده و واقعی باشید، گوشی‌های سامسونگ گلکسی گزینه‌ها و لوازم جانبی و هر چیزی که سامسونگ تولید می کند قطعاً یک نیاز به خصوص از شما را برطرف میکند. اما هیجان واقعی در اطراف گوشی سامسونگ به سبک طراحی نوآورانه آنها مربوط می شود. با گزینه‌های متعدد، می‌توانید گوشی‌های سامسونگ را با صفحه‌نمایش معمولی تک‌پنل یا تلفن‌های تاشو پیدا کنید. گوشی تاشو سامسونگ، گوشی پرچمدار سامسونگ، گوشی میانرده سامسونگ، گوشی قلم دار سامسونگ، گوشی مقرون بصرفه سامسونگ را می توانید تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی فرنا

معمولاً آپدیت گوشی‌های سامسونگ به‌صورت مرتب و منظم از طرف این کمپانی عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد. آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است. به همین دلیل، گوشی های ساخت سامسونگ هم بین کاربران عادی و هم کاربران حرفه‌ای محبوبیت دارند و در همه‌جای دنیا به‌عنوان محصولاتی مطمئن و باکیفیت شناخته می‌شوند. البته لازمه‌ی دستیابی به این کیفیت مثال‌زدنی، اصالت کالای خریداری شده است.

قیمت گوشی سامسونگ

در مجموع، گوشی‌های خانواده‌ی Galaxy A ویژگی‌هایی ضعیف‌تر و دوربین‌هایی با کیفیت پایین‌تر در مقایسه با دیگر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی دارند. با این حال، این گوشی‌ها معمولا طراحی‌های بسیار جالب و مهم‌تر از همه، قیمت‌های بسیار خوبی دارند. بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد. از آن‌جایی که بازار هدف این محصولات کاربران متمول و طرفداران آخرین فناوری‌های روز است، قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مذکور نسبتا بالا بوده و امکان خرید آن‌ها برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد.

گوشی موبایل Samsung Galaxy A23 4G ظرفیت 128 گیگابایت و رام 6 گیگابایت

در فروشگاه اینترنتی دارسو تمامی دستگاه‌ها می‌توانند با گارانتی تهیه کنید. وقتی به سری گلکسی اس فکر می کنید، کیفیت ساخت در مقایسه با مدل های فعلی سری A به طور مداوم بالاتر است. پلی کربنات به سادگی در مدل گلکسی S21 نسبت به گلکسی A53 برتری بیشتری دارد و عناصر فلزی را روی قاب یا دوربین گوشی خواهید دید. اگر به فکر خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از برند سامسونگ هستید و گیج شده اید که تفاوت بین سری F سامسونگ و سری گلکسی M چیست، اینجا می تواند مکان مناسبی برای شما باشد. برای سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی می کند.