قیمت گوشی سامسونگ امروز 26 آذر زومیت-اصفهان موبایل مارکت

بنابراین اگر قصد خرید یک موبایل اقتصادی از برندی معتبر را دارید، حتما نگاهی به این سری از گوشی های سامسونگ و مدل‌هایی مانند M12، M22، M32 و M52 بیندازید. البته اگر به دنبال خرید گوشی‌های به‌روز سری گلکسی M هستید ما به شما خرید هر یک از مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 را پیشنهاد می‌دهیم. برخلاف برخی کمپانی‌های مطرح موبایل که موفقیت‌های گوشی های پرچم دار آن‌ها خیلی کوتاه بود و زود به پایان رسید، سامسونگ چند سالی است که طراحی و تولید دو سری S و Note را با قدرت ادامه می‌دهد. این دو سری از محصولات رده‌بالای کره‌ای‌ها، الهام‌بخش برندهای بسیاری بوده‌اند و تاثیری غیرقابل انکار بر دنیای موبایل به‌جا گذاشته‌اند.

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. در قاب پشتی گوشی یک دوربین اصلی با وضوح 108 مگا پیکسل، یک لنز فوق عریض 12 مگا پیکسلی و دو لنز تله فوتو با وضوح 10 مگا پیکسل قرارگرفته است. در ساخت بدنه گوشی از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند تا مقاومت کافی را در برابر ضربه ها و فشارها داشته باشد.

  • اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 از آن رونمایی شد.
  • در یک حرکت حساب شده، ابتدا یکی از خطوط تولید خود را به طور کلی تعطیل و خط تولید جدیدی را جایگزین آن کرد و اکنون چند خط تولید دارد که بازارهای متعددی را هدف قرار داده‌اند.
  • جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند.
  • گوشی های Samsung نیز از این قاعده مستثنا نیستند که این مسئله، انتخاب مدل مناسب با قیمت معقول را کمی دشوار کرده است.
  • با سامسونگ شما تجربه دلنشینی از کارایی و استفاده از رابط کاربری روان و بهینه با سخت افزار خود خواهید بود.

در فروشگاه اینترنتی دارسو تمامی دستگاه‌ها می‌توانند با گارانتی تهیه کنید. کدام سری گوشی هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله به بیان تفاوت های سری گلکسی سامسونگ می پردازیم و شما را با مدل های فعلی آشنا می کنیم. همچنین شما را به بررسی‌ها و پیشنهادات فعلی راهنمایی می‌کنیم که به شما در پیدا کردن گوشی مناسب کمک می‌کند. اگر به فکر خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از برند سامسونگ هستید و گیج شده اید که تفاوت بین سری F سامسونگ و سری گلکسی M چیست، اینجا می تواند مکان مناسبی برای شما باشد. و در حالی که سری گلکسی A بخش‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را هدف قرار می‌دهد، سامسونگ در انتقال طرح‌ها از پرچمداران گلکسی اس به سری A کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با گوشی های سری a سامسونگ، تجربه ایده آل از پردازش های روتین خود خواهید داشت و شما نخواهد کرد .

Samsung Galaxy S21 5G 8/256GB mobile phone

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ به صورت آنلاین و یا نمایندگی های معتبر آن در سراسر کشور دارید و می خواهید با انواع آن ها آشنا شوید با ما همراه باشید. همانطور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری S این برند است که اولین مدل آن در مارس 2010 رونمایی شد. این مدل با صفحه نمایشگر سوپر آمولد و باکیفیت خود توانست توجهات بسیاری را در بازار گوش‌های تلفن همراه به خود جلب کند. این سری از گوشی‌های سامسونگ پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی پرچمدارگوشی سامسونگدر دنیا محسوب می‌شوند.

گوشی های سامسونگ

توجه داشته باشید، که کیفیت ساخت میتواند به صورت مستقیم بر قیمت گوشی سامسونگ تاثیر داشته باشد. سامسونگ برای تسلط بیشتر بر بازار یک خانواده دیگر به محصولات خود به نام Galaxy M اضافه کرد. گوشی های این سری با کیفیت ساخت بسیار بالا، استحکام بالاتر نسبت به دیگر محصولات سامسونگ و تمرکز بر باتری و شارژ دهی بهترین گزینه برای افرادی است که یک گوشی با کیفیت می خواهند که باتری قدرتمندی داشته باشد. سری M و A سامسونگ از هر جهت شباهات بسیاری با هم دارند و می توان گفت دو گوشی با تفاوت های بسیار کم هستند. جدیدترین گوشی های سری z سامسونگ که به بازار آمده اند گلکسی زد فیلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 هستند. تلفن همراه هوشمند می تواند به شما کمک کند تا کارهای روزانه تان را خیلی سریع تر و بدون دغدغه انجام دهید همینطور اگر در استفاده روزانه از این تلفن‌ها دچار مشکل قطعاً شرکت های گارانتی به کمک شما می آیند.

تا سال ۲۰۱۰ طول کشید که این شرکت با گوشی سامسونگ گلکسی اس که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، به فروش بسیار خوبی برسد. این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند. در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود.

هرچند که برخی از گوشی های پرچمدار سامسونگ توانسته سهمی از بازار موبایل سامسونگ را به خود اختصاص دهد. شرکت دیگری که در این سال های اخیر وارد رقابت سختی با گوشی های سامسونگ شده، شرکت چینی شیائومی است که از مهم ترین مشخصات گوشی های آن مقرون به صرفه بودن در کنار قابلیت های شگفت انگیز است. این شرکت چینی روز به روز در حال پیشرفت و جلب نظر افراد زیادی است و تاکنون توانسته به خوبی توانایی های خود را به نمایش گذارد.

تنها کاری که شما می توانید برای اطمینان از کیفیت ساخت گوشی، هنگام خرید گوشی سامسونگ انجام دهید این است که از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید. مدل‌های هم‌رده از این دو سری، به‌لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت دوربین و نمایشگر (و حتی در برخی موارد از نظر طراحی) شباهت‌های زیادی با هم دارند. اما همان‌طور که پیش از این گفتیم، بازار هدف سری M، هند و کشورهای خاور دور است و بنابراین این گوشی‌ها در مناطق نسبتا معدودی عرضه می‌شوند. در مقابل، سری A بین‌المللی‌تر است؛ به کشورهای بیش‌تری صادر می‌شود و بنابراین برای دستگاه‌های این خانواده، راحت‌تر می‌توان لوازم جانبی مناسب پیدا کرد.

شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی وسایل الکترونیکی در دنیا است. در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد. خلاصه اینکه سامسونگ یک برند بزرگ است و اثر زیادی روی صنایع مختلفی دارد که در آن‌ها فعالیت می‌کند. ویژگی اصلی این سری نسبت به سری اس، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی گوشی‌های نوت از قلم لمسی بود. مدل‌های اخیر سری نوت و اس شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و به جز زبان طراحی، اصلی‌ترین وجه تمایز به وجود S Pen در سری نوت خلاصه می‌شود. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است.

هر دو مدل دارای یک دوربین چهارگانه هستند که دارای سنسورهای نسبتاً بی استفاده برای عکاسی ماکرو و اطلاعات عمق است. سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد. با این حال، همه تلفن‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند، بنابراین برای بزرگداشت یک دهه از دستگاه‌های Galaxy S، فکر کردیم که رتبه‌بندی مجله خبری موبایل مارکت هر نسل به ترتیب از بدترین به بهترین ایده جالبی است. ما سعی کردیم بین دریافت انتقادی و تجاری با اهمیت واقعی هر تلفن، ویژگی‌ها و مشخصات ارائه شده، و احساسات خودمان تعادل برقرار کنیم. ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم که فقط به نسخه‌های اصلی پایبند باشیم، بنابراین هیچ ورودی مانند Galaxy S20 FE و Galaxy S4 Zoom وجود ندارد.