قیمت گوشی سامسونگ امروز 26 آذر زومیت-اصفهان موبایل مارکت

در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود در بازار موجود هستند. تقریبا می‌توان گفت که هیچ برند دیگری در بازار گوشی‌های هوشمند، این میزان تنوع قیمتی را در پیش روی مشتریانش نمی‌گذارد. آسیاتل یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های مشهد است که در زمینه فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت میکند.

  • البته سری اس سامسونگ همیشه قیمت بالایی داشته است و خرید آن ها کار چندان آسانی نیست.
  • سامسونگ یک برند بسیار پرطرفدار است که خط تولید‌های متفاوتی در کشورهای مختلف دارد و تمامی خطوط تولید این برند از خط مشی یکسانی پیروی می‌کنند و نهایتا محصولی با کیفیت یکسان را ارائه می‌دهند.
  • گوشی شاپ یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی های همراه، تبلت، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی فعالیت می کند و شما می توانید از طریق این فروشگاه یک خرید آنلاین امن و مطمئن داشته باشید.
  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.
  • گوشی سامسونگ، همواره نمونه بارزی از با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازارهای جهانی و بازار ایران به شمار می رود.
  • گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند.

البته کمپانی مادر، یعنی Samsung در سال 1938 تاسیس شده و حالا به‌واسطه‌ی 11 زیرمجموعه‌ی بزرگی که در اختیار دارد، در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند. هرکدام از این شرکت‌ها در حوزه‌ی کاری خود جزو برترین‌های بازار به‌شمار می‌آیند و در مجموع، «سامسونگ» را می‌سازند که یکی از ارزشمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب، انواع گوشی سامسونگ و فهرستی از جدیدترین محصولات این غول کره‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. ضمنا شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز گوشی سامسونگاین صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از آخرین تغییرات قیمت با خبر شوید.

قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است. لازم به ذکر است که قیمت این محصول در سطح جهانی نیز افزایش پیدا کرده است. سامسونگ نسبت به حل این مسئله بی تفاوت نبوده و راهکاری که ارائه کرده است، باعث شده تا همه افراد با هر میزان درآمدی، توانایی خرید گوشی های سامسونگ را داشته باشند. راهکار سامسونگ در مورد این مسئله، عرضه محصولاتی با مدل های متنوع است؛ بنابراین افراد علاقه مند به این برند می توانند یکی از انواع گوشی های سامسونگ را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند. پس از این دستگاه، به‌ترتیب گوشی های S22 Plus و S22 قرار می‌گیرند که سخت‌افزار و درنتیجه، قیمتی متفاوت دارند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A04s با ظرفیت 32/3GB دو سیم کارت (ویتنام)

به دلیل این که سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیاست، در بیشتر شهرهای دنیا و ازجمله ایران نمایندگی های فروش و تعمیرات آن به راحتی یافت می شود. حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. گوشی‌های پرچمدار مثل S20 Ultru، A71، A51 از جمله مدل‌هایی هستند که دوربین بسیار خوبی دارند.

samsung galaxy m22 4/64gb mobile phone

تیم تحقیق و توسعه ی سامسونگ با بهره گیری از بازار جهانی و سلایق مردم توانستند در سال 2004 اولین گوشی نسل جدید سامسونگ را در هند معرفی کنند. این گوشی‌ها محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بسیاری از بازارها، از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور خود ما مجله خبری موبایل مارکت ایران هستند. گوشی ‌های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند.

باتری گوشی A53 سامسونگ : 5000 میلی آمپر

در وصف کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ همین بس که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در بسیاری از محصولات خود از نمایشگرهای شرکت سامسونگ استفاده کرده‌اند. حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد. به همین دلیل نمایندگی رسمی گوشیاتو، در عرضه ی ساعت های هوشمند سامسونگ و اپل نیز فعالیت دارد تا بتواند از این طریق نیز، نیاز های مشتریان عزیز را مرتفع سازد.