قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو

پشتیبانی گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra از قلم الکترونیکی گوشی‌های گلکسی نوت، به این شایعه دامن زده است. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. در ابتدای ورود گوشی سامسونگ سری گلکسی نوت ، منتقدان این گوشی‌ها را مورد تمسخر قرار می‌دادند.

  • در صورتی که قصد مشاهده گوشی‌های عرضه نشده در بازار کشورمان یا شایعه شده‌ها را ببینید کافی است تیک «قیمت داشته باشد» را بردارید.
  • بهترین گوشی سامسونگ سری a که بسیار پر فروش تر هستند را نمیتوان به سادگی انتخاب کرد.
  • در وصف کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ همین بس که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در بسیاری از محصولات خود از نمایشگرهای شرکت سامسونگ استفاده کرده‌اند.
  • ما از آن‌ها برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره فایل‌ها در فضای ابری، گشت‌وگذار در اینترنت و حتی به عنوان پاوربانک برای شارژ سایر دستگاه ها استفاده می‌کنیم.

سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد. انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید. سری A با ارائه ویژگی هایی که قبلاً به پرچمداران سامسونگ محدود شده بود با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر شروع شد. در حالی که به طور سنتی بر روی بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از شر سری های پایه Galaxy J خلاص شد و آنها را در مجموعه گلکسی A قرار داد.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری Z

مدل‌های اخیر سری نوت و اس شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و به جز زبان طراحی، اصلی‌ترین وجه تمایز به وجود S Pen در سری نوت خلاصه می‌شود. این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید. با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید.

پرفروش ترین سری‌های گوشی سامسونگ کدام‌اند؟سری‌های S ، A ، M ، note ،Z,… بهترین و پرفروش ترین سری‌های گوشی سامسونگ هستند.

آخرین محصولات سری ای گوشی سامسونگ در سال 2019 رونمایی شدند که از مهم ترین آن ها می توان به گلکسی ای 10 و گلکسی ای 40 اشاره کرد. قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و … سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. در دهه 1970 سامسونگ در زمینه ساخت موبایل شروع به فعالیت کرد و در سال 1986 از یک نمونه تلفن خودرو رونمایی کرد.

بنابراین با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید و محصول مناسب خود را از میان انواع دستگاه‌های باکیفیت این کمپانی بیابید. در کنار سری A سامسونگ دسته‌ای دیگر از گوشی های میان رده خود را با عنوان سری M طراحی و تولید می‌کند تا توانایی رقابت با محصولات متنوع برندهای چینی را داشته باشد. بین سال‌های 2015 تا 2018، غول کره‌ای دستگاه‌های ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان سری J به بازار عرضه می‌کرد. با پایان یافتن دوران سری J، سامسونگ کار روی گوشی های سری M را با هدف به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار رو به رشد آسیا آغاز و مدل های M10 و M20 را در سال 2019 معرفی کرد. با اینکه از نظر خود شرکت سازنده، سری M پس از سری A دسته‌بندی می‌شود، اما تفاوت‌های فنی این دستگاه‌ها خیلی پررنگ نیست.

ابر کمپانی سامسونگ سال هاست که به محصولات با کیفیت خود، بازار موبایل دنیا را در دست گرفته است. سامسونگ گوشی های خود را با برند Galaxy (به معنی کهکشان) روانه بازار می کند. این کمپانی در حال حاضر گوشی های پرچمدار خود را با سری Galaxy S و میان رده های خود را با سری Galaxy A به بازار عرضه می کند.